کد خبر 1189238
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
۲۵ نفر در یک مراسم ترحیم در باغملک کرونایی شدند

بخشدار صیدون از توابع باغملک گفت: چندی پیش یک مراسم ترحیم در این بخش برگزار شد که به موجب آن ۲۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش مشرق، ابراهیم سپاس زاده اظهار داشت: باوجود تاکید فراوان به خانواده متوفیان، برخی‌ نفرات همچنان نسبت به برگزاری مراسم شلوغ ترحیم اقدام می‌کنند.

وی افزود: چندی پیش با فوت یک نفر در بخش صیدون، با وجود جلسات مختلف و تاکید بر عدم برگزاری مراسم عزا، خانواده وی اقدام به برگزاری مراسم ترحیم و سایر مراسم مرتبط با درگذشت این مرحوم کردند.

بخشدار صیدون تصریح کرد: با گذشت چند روز از این مراسم، تست کرونای ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان مثبت اعلام شد تا یک فاجعه به وقوع بپیوندد.

وی در ادامه گفت: تعدادی از این مبتلایان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارند و بقیه نیز در قرنطینه خانگی دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند.

سپاس زاده با درخواست از مردم برای عدم حضور در مراسم و تجمعات تاکید کرد: متاسفانه هشدارهای ما جدی گرفته نمی‌شود و مردم همچنان مشتاقانه در مراسم مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در یک ماهه گذشته ۱۰۰ نفر در بخش صیدون به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آنها تاکنون جان خود را از دست داده است.

صیدون یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    زبان نفهم بشی عاقبتت اینه.
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    به جهندم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس