لیبرمن: اظهارات ضدایرانی نتانیاهو فقط برای کسب چند رأی است - کراپ‌شده

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم علیه ایران، تصریح کرد که این اظهارات تنها برای کسب رأی در انتخابات است.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به اظهارات ضدایرانی اخیر مقامات این رژیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری «صدی نیوز»، آویگدور لیبرمن در توئیت مذکور نوشت:‌ «اظهارات ضد ایرانی نخست‌وزیر و وزیر جنگ تنها برای [کسب] چند رأی است».

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اشاره دارد به مصاحبه اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با رادیو «کان» و مصاحبه جدید «بنی گانتز» ‌ وزیر جنگ این رژیم با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» ‌ که نتانیاهو در مصاحبه یادشده مدعی شده بود:‌  «من مصمم به متوقف کردن ایران هستم. ما در حال ضربه زدن به آنها در تمام منطقه (خاورمیانه) هستیم» و از طرفی دیگر، گانتز نیز ادعا کرده بود: «اگر جامعه جهانی مانع دستیابی ایران به توانمندی ساخت سلاح اتمی نشود، اسرائیل به‌صورت مستقل برای متوقف کردن ایران عمل می‌کند».

لیبرمن که تصویری از مصاحبه اخیر «آ» معاون رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را ضمیمه پیام خود کرده بود، در ادامه نوشت:‌ «نایب رئیس موساد تصویری بسیار نگران کننده ارائه می‌کند».

معاون رئیس موساد که نامش با حرف «آ» مشخص شده، در مصاحبه روز گذشته خود با نشریه عبری‌زبان «یدیعوت آحارانوت» از دولت سابق آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» و کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه اجازه دادند «تهدیدات ثانویه ایران، مانع تمرکز آنها روی تهدید اصلی یعنی برنامه هسته‌ای آن شود»، انتقاد کرده بود.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در بخش پایانی پیام خود با اشاره به پیام معاون رئیس موساد تصریح کرد:‌ «اسرائیل دیگر به انتظار برای فاجعه‌ای دیگر مانند جنگ اکتبر، نیاز ندارد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس