قالیباف: مجلس فردا هم بودجه 1400 را بررسی می‌کند/ مرخصی‌های نمایندگان لغو شد

شرکت احیا صنایع خراسان در بیانیه ای به رفع یک شبهه در خصوص سهامدار بودن آقای قالیباف در این شرکت که در یکی از کانالهالی تلگرامی منتشر شده بود؛ پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی شرکت احیا صنایع خراسان؛ این شرکت در بیانیه ای به رفع یک شبهه پرداخته است.

با سلام 

احتراما پیرو مطلب منتشره در یک کانال در خصوص نماد واحصا (شرکت احیا صنایع خراسان) موارد ذیل به استحضار کلیه اعضا محترم کانال می رسد؛

شرکت احیا صنایع خراسان یک شرکت ایثارگری با سرمایه گذاری بیش از یکصد هزار نفر از جامعه ایثارگران و خانواده محترم شهدا در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید. در آن زمان با توجه به تعداد کثیر سهامداران و بر اساس مصوبات مجمع موسس به ازای هر هزار نفر سهامدار یک نفر وکیل معتمد از سوی مجمع موسس و سهامداران انتخاب گردیدند که بعنوان نماینده سهامداران در مجامع شرکت نمایند.

جناب اقای محمد باقر قالیباف که از موسسین شرکت احیا نیز بوده اند و فقط دارای سهام مدیریتی که طبق قانون تجارت ملزم به سهامدار بودن می باشند از ابتدا کمتر از ۱۰۰۰ سهم در مالکیت ایشان بوده و تا کنون نیز سهم ایشان تغییری نکرده است.

آمار حاضرین در مجمع  سال ۹۳ که دوست عزیزمان به آن اشاره می کنند،  دکتر قالیباف به عنوان وکیل در مجمع شرکت نموده و سهام در مالکیت ایشان همان مقداری است که در بالا اشاره شد و ایشان هیچ گونه منافع شخصی و مداخله ای در افزایش و کاهش قیمت سهم در هیج زمانی نداشته و ندارند.

ضما ایشان در حال حاضر وکیل ۳۲۰۶۰۰۰سهم میباشند که متعلق به موکلین ایشان است.

اخیرا عده ای از افراد بورس باز که عمدتا سراغ شرکتهای با تعداد سهام کم میروند از شهریور ماه ۹۹ با سفته بازی اقدام به خرید سهام شرکت احیا نموده واین سهم را جهت اهداف سود جویانه خود انتخاب نموده اند و متاسفانه در چند روز اخیر  نیز در راستای اهداف سود جویانه خود اقدام به تشکیل صف فروش نموده اند که از سهامداران و فعالین بازار سرمایه خواهشمندیم هوشمندانه در اینگونه موارد برخورد نمایند.

همچنین لازم است به این دوست عزیز متذکر شویم که بدون تحقیق و اگاهی نسبت به تهمت و افترا و نشر اکاذیب نسبت به افراد خودداری نموده،حق شکایت از ایشان که مطالب کذب را نشر داده اند برای فرد مورد افترا محفوظ می باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    25 21
    من رزمنده نخوام این اقا نمایندم باشه باید کیو ببینم؟
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      22 1
      خیلی راحت برو وکالت سهمتو بگیر. بفروش اضافه کن به کسی که ربطی داره؟! خخخ
    • حسین FR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      6 1
      نکوشیمون ! گمنننننننننام
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    7 23
    تلگرام با تمام پوسته های ایرانی اش باید مسدود بشه وگرنه هرروز یه دروغی میسازن و پخش میکنند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 1
    جناب اقای محمد باقر قالیباف که از موسسین شرکت احیا نیز بوده اند و فقط دارای سهام مدیریتی که طبق قانون تجارت ملزم به سهامدار بودن می باشند از ابتدا کمتر از ۱۰۰۰ سهم در مالکیت ایشان بوده و تا کنون نیز سهم ایشان تغییری نکرده است.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    2 2
    هزاران میلیارد سرمایه مردم نابود شد و مجلس هم با این همه ادعاش کوچکترین اقدامی نکرد حداقل اقلش استیضاح وزیر اقتصاد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس