آمریکا: ایران دغدغه های آژانس را رفع کند!

دولت واشنگتن در جریان نشست شورای حکام مدعی شد که ایران باید از بابت وجود ذرات اورانیوم در برخی سایت های قدیمی و از پیش اعلام نشده؛ پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، آمریکا در بیانیه ای خطاب به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، مدعی شد که ایران بار دیگر این فرصت را پیدا کرده که پاسخگوی دغدغه های آژانس درباره ذرات اورانیوم موجود در سایت های قدیمی و از پیش اعلام نشده خود باشد.

آمریکا در این بیانیه، همچنین مدعی شد که واشنگتن از نزدیک رسیدگی به این مسئله را دنبال می کند و مانند سایر اعضای شورای حکام، همه نگاه خود را روی این موضوع متمرکز می کند که آیا ایران از این فرصت برای ارائه پاسخی قانع کننده به آژانس استفاده خواهد کرد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز پیشتر مدعی شده بود که ایران باید از بابت ذرات اورانیوم با منشاء انسانی که در چندین سایت از پیش اعلام نشده، پیدا شده؛ پاسخگو باشد.

لحن طلبکارانه آمریکا در حالی است که تروئیکای اروپایی طرف برجام، ساعاتی قبل، پیش نویس قطعنامه ضدایرانی خود را که با هدف محکوم کردن این کشور در شورای حکام ارائه شده بود؛ پس گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    2 0
    چشم !! امرتان مطاع !!!! فرمایش دیگه ؟
  • DE ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 0
    ترمه این کار اردوغان : یعنی ایران به تحرکات ضد قدرت منطقه ای ایان در منطقه بخصوص درر شما لعراق و کردستان شمال ایران و قفقاز حسسساس نشو....خخخخخخ
  • پیروزه IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    کی به کی می گه بر جام را احیا،کن بچه پرو.تحریمها را بر دار همه چی حل می شه.
  • شیردل IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    بیا این طلبکاریاش تمامی نداره روحانی کجایی که گفتی با برجام همه چی حل میشه بخور .من یکی از اولم به دولت شک داشتم اینم نتیجش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس