کد خبر 1188505
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
وعده چندباره وزارت جهاد برای کاهش قیمت مرغ

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: فروش مرغ با ۲ قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و عرضه بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می شود.

به گزارش مشرق؛ حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نوسانات قیمت مرغ اظهار داشت: مصرف مرغ این روزهای استان تهران از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تن است و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرغ که در استان تهران کشتار خارج از شبکه، بالاتر از قیمت مصوب توزیع می‌شود؛ نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام شود.

وی افزود: مقرر شد حواله‌ها تا سقف ۳۰۰ کیلوگرم حذف و خروجی میدان بهمن نیز با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل شود؛ مابقی مرغ‌ها نیز بین ۴۰ غرفه و فروشگاه‌ها در سطح استان تهران توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکیمیه بیان داشت: تمام باری که در کشتارگاه‌های استان تهران کشتار می‌شود فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکیمیه توزیع شود؛ مرغی که از سایر استان‌ها وارد استان تهران می‌شوند مازاد هستند و به‌هیچ عنوان به استان‌های دیگر خارج نمی‌شود.

عسگری گفت: مرغ با ۲ قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است؛ هر فردی با هر توجیهی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب خریداری کند، تخلف است.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح سهمیه‌های میادین عنوان داشت: به میادین سطح استان تهران بیشتر از ۲۵۰ تُن مرغ داده و و توزیع مرغ پیش از تشکیل صف و زودتر آغاز شود ساعت توزیع مرغ و تعداد نیروهای میادین نیز افزایش یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    3 0
    خب حالا بالاتر از ۲۰ تومن تخلفه?? اهواز بالای ۳۰ تومنه توروخدا ساقیتون رو عوض کنید زغال خوب بخرید جنس قاطی هم نزنید لامصب ۲۰ تومن هم گرونه برا مردم مافیا و ما ادراک مافیا
    • یکی از مردم IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      2 0
      کجا 20 تومنه ماکه ندیدیم امروز رفتم بخرم زده بود 31(شرق تهران)!...اینجوری همه متخلفن پس کی باید به این تخلفها رسیدگی کنه؟
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 1
    پول یارانه مرغ را بدهند دست مردم و قیمت آزاد شوذ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس