محمد جواد ظریف نمایه

وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف در گفت‌وگویی با اشاره به بلوکه شدن پول های ایران در کشور کره جنوبی و آخرین وضعیت آن‌ها، گفت: هفته گذشته با وزیر خارجه کره جنوبی به درخواست وی گفت وگو داشتم، وزیر جمهوری کره بیان کرد حداکثر تلاش خود را برای به نتیجه رساندن موضوع می کنند، ما هم از جانب خود در حال پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید:

موافقت آمریکا با آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران

وی تاکید کرد: مکانیزم‌ها و ساز و کارها مورد توافق قرار گرفته است، اما ظاهرا کره ای‌ها هنوز مجوزهای لازم را دریافت نکرده‌اند از این رو اعلام می‌کنند که پیگیر موضوع هستند.

وزیر امور خارجه کشور بیان کرد: از  نظر ایران دریافت مجوز از آمریکایی ها غیر ضروری است اما با این حال طرف کره ای تلاش دارد که مجوزها را از آمریکا برای آزاد کردن پول های بلوکه شده ایران در کره دریافت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 1
    انقدر کد داد ما استاد دور زدن تحریم هستیم که شاخک های امریکایی ها حساس شد.
  • NZ ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 1
    چه توافقی! پول می گيری يا جنس بنجل؟ از توافقات شما بايد يک سريال ساخت که بدون هيچ کم و زياد کردنی سرتاسر طنز تلخ است!
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    پول ما دست کره هست بعد میگه هنوز اجازه ی لازم رو دریافت نکردن. خواهشا غربزده ها کره و ژاپن رو الگو نگیرین. همیشه دنبال تو سری خوردن و تو سری خورده ها هستین! ضمن اینکه دم انتخاباته کدخدا واسه اینکه رعیتش شکست نخورن باید یه سری منابع رو ازاد کنه تا همیچین بی هیچ هم وارد رقابت نشن. اخه اصلاح طلبا برن کی واسش بتن کنه پلمپ کنه!
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 0
    ای خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه!!! دقیقا مثل داستان فیلم استرداد!!! این پولا هم سر از بانکهای سویس و امریکا با مالکیت حسابهای ... در میارن!!!!! تو جیب ملت که نمیره......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس