گردانندگان FATF عاملان ترور سردار سلیمانی ر ا دراختیار ما بگذارند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گردانندگان FATF اگر صداقت دارند، اطلاعات کسانی را که شهدای ما یعنی سردار «سلیمانی» و «فخری‌زاده» را ترور کردند، در اختیار ما بگذارند.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوری قزلچه در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: نظر ارجاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لوایح FATF، نظر مجلس قبلی است و قانون اجازه نداده که مجلس جدید نظر رسمی جدیدی را در این باره ارائه دهد.

وی بیان کرد: تعدادی از نمایندگان به صورت غیررسمی نظر خود را در قالب یک بیانیه مطرح کردند که این بیانیه، نظر رسمی مجلس درباره FATF نیست.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد: این بیانیه وجاهت ندارد و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اساس وظیفه ذاتی و درایت خود در این باره تصمیم‌ می‌گیرند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: نمایندگان بیانیه‌ای را ارائه دادند که ۲۱۵ نفر از آنان این بیانیه را امضاء کرده بودند و این بیانیه طبق روال آئین‌نامه داخلی مجلس قرائت شد.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی طی اخطار قانون اساسی در این باره،گفت: اگر گردانندگان FATF صادق هستند و می‌گویند که معاهده برای مبارزه با تروریسم است، ابتدا باید اطلاعات کسانی را که شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده را ترور کردند، در اختیار ما بگذارند.

وی افزود: اگر این افراد صداقت دارند، باید اطلاعات افرادی را که شهید بهشتی و شهید مطهری را ترور کردند، در اختیار ما بگذارند. آمریکا به صورت صریح اعلام کرد که بن‌سلمان دستور قتل خاشقجی را داده است و سئوال ما آن است که چه برخوردی با عربستان انجام شد؟

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: این مسائل نشان می‌دهد که این سازمان‌ها برای اعمال فشار بر ما ساخته شده‌اند.

سلیمی افزود: نمایندگان مجلس امروز طی یک بیانیه کاملاً حقوقی از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کردند که تحت تأثیر فشار رسانه‌ها قرار نگیرند.

وی متذکر شد: رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه در مجلس اعلام کردند که پس از تائید و تصویب FATF، هیچ تضمینی برای باز شدن فضای مبادلات بانکی وجود ندارد و بر این اساس حرف ما آن است که چه ضرورتی دارد که این معاهده را بپذیریم؟

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دولت اعلام کرد که به دلیل نپیوستن ایران به FATF، امکان انتقال پول برای خرید واکسن وجود ندارد اما پس از چند روز این پول را انتقال دادند و این مسائل درست نیست.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیرازm IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 1
    متاسفانه این دولت اصلاحاتی بافرافکنی رسانه ای وهجمه ی شدید. ازدوباره میخوادقراردادننگینی مثل برجام تصویب بشه. البته کورخوندن ایندفعه مجمع تشخیص جلوی خودفروشی را خواهدگرفت. این لیبرالان میدونن تاتحریم هستیم fatfکشکه و کسی قرارنیست باایران معامله کنه ک این ننگ امضابشه یانه کشورهای دوست ک باهامون معامله دارند. اماغرب چی؟ برجام قرارشدهمکاری کنن ازنظرقانونی...قانون وقراردادبه اون محکمی رعایت نمیکنن حالامیان برای یقراردادپیش پاافتاده قانون رارعایت کنن وبه وعده وقولشون عمل؟؟
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 0
    گردندگان FATF همان تروریست های آمریکایی صهیونیستی هستند
  • DE ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    چه ربطی داشت آخه ؟؟؟!!!
  • مرادی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام برا سربازان ولایت اصلاح طلبان بیشترشان ستون پنجم دشمنند هرچه ان ها می گویند می خواهند در کشور اجرا کنند کور خواندند سربازان ولایت هر گز نخواهند گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس