ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس

قالیباف گفت: هیچ کجا فشار دشمن نباید ما را از مسیر باز دارد و خدا در مسیری که ما مقاومت می‌کنیم وعده داده که پیروزی نصیبمان خواهد شد.

به گزارش مشرق؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که ظهر امروز (سه‌شنبه دوازدهم اسفند ماه) در باغ موزه مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از همه دست اندرکارانی که این جشنواره را برای پاسداشت و فرهنگ سازی توسعه مکتب شهید سلیمانی برپا کردند و از همه عزیزانی که در این حرکت بزرگ فرهنگی شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

او در ادامه بیان کرد: به عنوان یک ایرانی و یک شهروند ایرانی و کسی که خودش را مدیون فرهنگ انقلاب اسلامی می‌داند عرض می‌کنم جوانانی که در سازمان جوانان هلال احمر هستند باید بدانند در کجا ایستاده‌اند و چه جایگاه مهمی دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر سازمان مردم نهادی که پاک و پاکیزه باشد می‌تواند محل تربیت و علم آموزی و در حقیقت محل رشد و خلاقیت توانمندی باشد و باید قدردان این موضوع باشیم.

قالیباف گفت: قبل از انقلاب اولین چیزی که در من اثر گذاشت زلزله طبس بود، از مشهد به آن سمت حرکت کردیم و آن دوران نقطه عطف و تحول من بود.

او تصریح کرد: حضور جوانان در این عرصه بسیار فرصت بزرگی است، در حقیقت این‌ها تبلور حضور سازمان یافته یک جامعه و ملت هستند و برای همه کارها پیشتاز هستند.

قالیباف بیان کرد: هیچ کجا فشار دشمن نباید ما را از مسیر باز دارد و خدا در مسیری که ما مقاومت کنیم وعده داده است که پیروزی نصیبمان خواهد شد.

او عنوان کرد: هر کاری داریم باید با مردم انجام دهیم، هر مشکلی به دست مردم حل می‌شود و هر انسان موثری که نگاه می‌کنید از بطن مردم حرکت کرده است.

قالیباف با تاکید بر اینکه شایسته سالاری باید در بطن مردم صورت گیرد، گفت: اگر انقلاب به پیروزی رسید بخاطر تکیه بر همین باورها بود، من خواهش می‌کنم زندگی شهید سلیمانی را نگاه کنیم که آن‌ها در این مسیر رشد کردند.

او تصریح کرد: جهادسازندگی، بسیج و سپاه با همین نگاه مردمی شکل گرفتند. جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان نیز باید با همین رویکرد شکل بگیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم را به سیاه، سفید و خاکستری تقسیم نکنیم، مردمی که شهروند جمهوری اسلامی ایران هستند را باید خدمتگزار باشیم.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر باید تلاش کند تا اعتماد مردم را به دست آورد، بیان کرد: جمعیت هلال احمر باید اعتماد مردم به خود را افزایش دهد و هیچ سرمایه اجتماعی مهم‌تر از اعتماد مردم نیست.

قالیباف مطرح کرد: جوانان هلال احمر با راه اندازی این جشنواره باید سعی کنند تا کارهای خود را به درستی روایت کنند، بدون آنکه در آن اغراق باشد، متاسفانه ما در این مسئله ضعف داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • محمد CA ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    5 4
    طورى صحبت مى کنيد گويا شما در مقام اول شايسته سالار هستيد و ديگران از صف عقب مانده اند. شما سعى خودتان را بکنيد که در مجلس عدالت بين نمايندگان رعايت شود مخصوصا موقعى که نياز به تذکر دادن دارند.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    4 2
    مملكتي كه فساد و خيانت و رانت و ظلم و بي عدالتي در آن بيداد ميكند ديگر به آن اميدي نيست و فقط بايد دعا كرد تا خداوند بزرگ به ملت مظلوم رحم كند و دشمنان ملت را نابود سازد و عدالت علي را به آنها نشان دهد
  • مصطفی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 4
    فعلا که دولت مصوبه مجلس درباره برجام دور زد و شما کاری نکردید
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    4 1
    با دعا وتوسل هرگز مشکلی حل نمی شود. اگر افراد متخصص اداره امور را بدست بگیرند مشکلات حل می گردد. البته افراد دزد و تنبل وابسته به خارجی به بهانه اسلام و دین و00000 هزاران حقه و مسئله ایجاد خواهند نمود. تاریخ گواه این امر است
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    4 3
    اححححححححسنت سردار عزیز بسیار زیبا فرمودین
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 2
    اصفهانیها صباغیان دست پخت شماست چه شود .
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    کدام مسیر
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    2 1
    جنگ زرگریه بین کارمندها بالاخره نجومی بیگران باز هم افزایش کارمند دولت خوشبخت کارمند دون پایه چند برابر کارگر!!! یکی مگس میپراند و ده میلیون ت حقوق و یکی جان میدهد و یک میلیون ت حقوق!
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 1
    فقط حرف . هر کس می رسد فقط حرف می زند . وقتیکه در 20 سال اخیر بجای هم افزایی دائما داریم همدیگه رو تضعیف می کنیم این حرف ها شعاری بیش نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس