کد خبر 1187885
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
سیدمحمد صادق خرازی

صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان ادعای وجود دولت پنهان از سوی اصلاح طلبان را بهانه ای برای فرار از پاسخگویی و کارنامه نا امید کننده روحانی دانسته است.

به گزارش مشرق، با وجود آنکه اصلاح طلبان دولت را تدارکاتچی می‌دانند، تا همین جا نزدیک به یک اتوبوس نامزد برای انتخابات 1400 معرفی کرده اند. بهزاد نبوی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان افراطی ادعا می کند که ،دولت فقط 20درصد اختیار دارد و باقی امور در اختیار دولت پنهان است.این لاف و گزاف گویی ها و تناقض میان اظهار نظر در جبهه اصلاحات،حالا صدای سایر اصلاح طلبان را در آورده است.

صادق خرازی با انتقاد از افراطی های اصلاح طلب در تشریح دولت پنهان می گوید:کسانی که مساله دولت پنهان را مطرح می کنند ؛نمی خواهند پاسخ گوی کارنامه دولت روحانی باشند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان ادامه می دهد: دولت پنهان فقط برای فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی است، خاطرنشان کرد:.  وقتی سیاست مبتی بر محدودسازی است و اقتصاد، انحصار سازی و خصوصی سازی، خاص سازی است، طبیعی است دولت پنهان، قاچاق و افراد سوگلی شکل بگیرد. اگر خود دولت و رئیس جمهور دنبال شفاف سازی بوده و اجازه ندهند افراد خانواده و نزدیکانش از رانت بهره ببرند و مردم این را حس کنند، دیگر راه و دولت پنهان بوجود نمی آید. در واقع دولت پنهان نتیجه عملکرد دولت رسمی است که نمی تواند پاسخگو باشد.

خرازی با اشاره به بهانه همیشگی اصلاح طلبان درباره نداشتن اختیار در دولت ها می گوید: این ریشه در خودخواهی دولت ها دارد. این همه افراد در کشور داریم یعنی نمی توانیم آنها را وزیر کنیم؟ دولت ها چون با برخی افراد مشکل دارند، آنها را انتخاب نمی کنند.  فردی در حد رئیس اداره است، ولی به عنوان وزیر انتخاب می شود، اما کسی که شایستگی دارد را انتخاب نمی کنیم . مهره چینی ها غلط بوده است. کشور با تدبیر اداره می شود، ولی ما می خواهیم کشور را با تقدیر اداره کنیم.  اگر قرار باشد کشور براساس تدبیر اداره شود، افراد شایسته و توانمند انتخاب می شوند.

سفیر سابق ایران در فرانسه با اشاره به تعداد زیاد نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات 1400 آن ها را کسانی می خوانده که هیچ ریشه و بنیه سیاسی ندارند و ادامه می دهد: در نظام هایی که دموکراسی نهادینه شده است، احزاب براساس مولفه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و هنری افراد را بررسی کرده و از آنها سوال می کنند و کسی که بیشترین نمره را در این حوزه ها بدست آورد، به عنوان کاندیدا در انتخابات معرفی می کنند، اما در ایران هرکسی از خانه قهر می کند، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود و اتفاقا رئیس جمهور هم می شود. این اتفاق بارها در انتخابات کشور رخ داده و تبعات زیادی برای ما داشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    33 0
    خدا پدرتو بیامرزه، مخلص کلام رو گفتی
  • DE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    15 0
    عجیبه نمردیمو یک انسان صادقو منصف دربین کدخداطلبان دیدیم. وجدانا تعجب اوره
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    16 2
    دولت پنهان همان اطرافیان دولت هستند با اختیارات زیادی دولت داره دست به رانت خواری می زنند وبازهم طلبکار حاکمیت هم هستند
  • عبا دالله AE ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    16 4
    این بنده خدا در خواب بود وقتی جناب جلیلی دولت در سایه را اعلام کرد افتاد مرگ بر امریکا
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      24 0
      امثال شما اونقدر از جلیلی کینه دارید که حتی وقتی فرق بین دولت پنهان و دولت سایه که کارش دادن کمک فکری به دولت در اداره کشور هست رو نمی دانید هم با پرت و پلا گویی دنبال تخریب کردن هستید
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    23 0
    حزب ایده ال برای راحت طلبان !بخور و بخواب وبکش!حزب ندا.
  • سوخته IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    3 0
    حرف حق از دهان دشمن هم پسندیده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس