حسن کلامی

یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد شدید از عملکرد مدیران سینمایی دولت طی هشت سال گذشته اظهار داشت: سینما طی چند سال اخیر مأمنی برای حضور دلالان شد.

به گزارش مشرق، حسن کلامی ‌به سینماپرس گفت: متأسفانه ما در بسیاری بخش‌های جامعه طی این سال‌ها شاهد ظهور دلالان بودیم اما در سینما اوضاع به مراتب فاجعه‌بارتر بود و بسیاری پول‌های مشکوک توسط آدم‌های غیرسینمایی و عجیب وارد سینما شد که جز ضربه زدن بر پیکره فرهنگ و هنر کشور، به حاشیه راندن تهیه‌کنندگان قدیمی‌ و گران کردن سینما هیچ دستاوردی نداشت.

تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «آبادان یازده۶۰» و «کودک و فرشته» افزود: سینما در سال‌های اخیر نتوانست هیچ دستاورد قابل اعتنایی در حوزه فرهنگی و هنری کشور داشته باشد. متأسفانه در این سال‌ها ما شاهد گران شدن سینما، عدم استقبال مردم، بیکاری و خانه‌نشینی بخش اعظمی ‌از هنرمندان و... بودیم.

وی تصریح کرد: وقتی دیگر نمی‌شود با ارقام قبلی فیلم ساخت و برخی شبه‌سرمایه‌گذاران و شبه‌تهیه‌کنندگان با ورود پول‌های مشکوک به سینما تولید را به شدت گران کرده‌اند دیگر فروش جزئی فیلم‌ها در گیشه سودی ندارد و همین اتفاق باعث شده تا خیلی از تهیه‌کنندگان عطای ادامه فعالیت در سینما را به لقایش ببخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس