کد خبر 1187068
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
پاشازاده: وضعیت تیم خوب نیست/۲، ۳ بازیکنم خود را به مصدومیت زده‌اند!

سرمربی جدید ماشین‌سازی از شرایط تیمش راضی نیست.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو اظهار کرد: شرایط ما خیلی سخت و بد است. من از شرایط سخت ناله نمی کنم و بهانه نمی‌گیرم. لیستی که با بازیکنان امیدم آماده کرده بودم تا به ۲۰ نفر برسیم، اکنون به ۱۲ نفر رسیده‌ایم. بقیه هنوز کارتشان صادر نشده و از بازیکنان امید هم تنها دو نفر می‌توانند بازی کنند.

وی ادامه داد: از این تیم ۱۰ نفره، ۴ نفر می‌خواهند بروند، ۲، ۳ نفر خود را به مصدومیت زده‌اند و ۲، ۳ نفر دیگر مصدوم هستند. شرایط ما اصلا خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

ماشین سازی مقصد جدید هافبک پرسپولیس

پاشازاده در خصوص جدایی بابایی گفت: جدایی او به تیم آسیب می‌زند اما وقتی من به این تیم پیوسته بودم، او جدا شده بود. بابایی بهترین بازیکن تیم بود و جدایی او تاثیرگذار است. مسئولان به ما قول کمک داده بودند و من هم بنا را بر این موضوع گذاشته بودم. ما توانایی این را نداریم که مانند تیم‌های رقیب، یک میلیارد پول رضایتنامه بدهیم و آن ۴ تا بازیکن جوانی هم که به خاطر من آمده‌اند، هیات فوتبال اجازه ثبت قراردادشان را نمی‌دهد. البته ایراد از آن‌ها نیست و می‌گویند بدهکار هستید. ۴ بازیکن بدون این که پول بگیرند با ما قرارداد بستند اما هیات فوتبال استان قرارداد را ثبت نمی‌کند. حتی نمی‌توانم از دو بازیکن امید خودم استفاده کنم و آن قدر بازیکن کم دارم که یک بازیکن امید در بازی فردا فیکس بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم کدام ۲۰ نفر را به هتل بفرستم و نمی دانم آیا کسی که قرار است با تیم به اردو بیاید، می‌تواند فردا برای ما بازی کند یا خیر. این تقصیر هیات فوتبال نیست اما امیدوارم کمکی کنند و این بدهی‌ها را هم به بدهی‌های قبلی اضافه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خوزستانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    غیر فوتبالی هایی مثل عزیزی خادم نمیتوانند مشکلات را حل میکنند. وقتی غیرفوتبالی ها سکاندار آب از آب تکان نخواعد خورد منتظر نمانید لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس