کد خبر 1187067
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

برای اینکه بتونیم منزل و محل کارمونو آماده ورود به سال نو و تعطیلات عید نوروز کنیم، علاوه بر خونه تکونی، لازمه که دستی هم به سروگوش لوازم و وسایلمون بکشیم.

یکی از نکاتی که خیلی مهمه و حس شادابی و زندگی و طراوت به محل کار و منزل میده، گلدان های گل مونه. اما وقتی گلدان های زیبامون زیاد میشه، باید بتونیم به نحوی اونها را مدیریت کنیم و طوری چیدمان کنیم که هم زیبایی و چشم نوازی داشته باشن و هم در دسترسمون باشن و بتونیم به موقع آبیاریشون کنیم.

یکی از نکاتی که خیلی لازمه رعایت بشن، نور دهی و آفتاب گیری گل و گیاهمونه. معمولا توی خونه ها و محل های کارمون، با کمبود جا مواجه هستیم و از طرفی گل ها و گلدونهامونم زیادن و نمیتونیم ازشون بگذریم. اگر هم آب و نور به اندازه کافی دریافت نکنن، جلوی چشممون پژمرده میشن و ماهم مجبوریم غصه بخوریم.

خب برای اینکه به این روز دچار نشیم و گل و گلدونهامونم بتونیم به خوبی حفظشون کنیم، باید از سانت سانت فضا به بهترین شکل استفاده کنیم. اما چطور؟

راه حل اینکار، استفاده از انواع استند گل و گیاه هست.

استندهای گل، به اشکال و مدلهای متنوعی موجوده که هم به صورت دیواری هست و به روی دیوار نصب میشه و هم به صورت ایستاده هست و روی زمین قرارداده میشه و از فضای هوایی که داریم و غیر قابل استفاده بود، استفاده میکنه.

یکی از این نمونه های استند، استند پلکانی تاقوک هست.

چطور منزل و محل کار را آماده سال نو و عید نوروز کنیم؟

این استند، ترکیبی از چوب طبیعی و فلز میباشد که به صورت پلکانی ساخته شده تا بتونیم در یک محیط 40 سانتیمتر در 40 سانتیمتر، 8 تا گلدون گل قرار بدیم و همگی اون گلدونها بتونن از نور کافی استفاده کنن و ماهم بتونبم به راحتی به اونها دسترسی داشته باشیم.

در این استند پلکانی، 4 تا گلدون میشه در طبقه اول گذاشت و در 4 طبقه دیگه هم هرکدوم یک گلدون که جمعا 8 تا گلدون میشه توی یک فضای 40 در 40 سانتیمتری قرار داد.

حالا تصور کنیم که در کنار این استند، دو تا استند دیگه هم قرار بدیم یعنی در 120 سانتیمتر در 40 سانتیمتر، ما 24 تا گلدون زیبا قراردادیم!

نوع دیگری از استند وجود داره که بازهم مناسب استفاده از فضای هوایی منزل و محل کارمون هست و به صورت ایستاده قرار میگیره. ترکیبی از چوب (طبیعی یا ام دی اف) و فلز میباشد.

چطور منزل و محل کار را آماده سال نو و عید نوروز کنیم؟

این استند زیبا، فقط 20 سانتیمتر در 40 سانتیمتر و ارتفاع تا 120 سانتیمتر را اشغال میکند که صد البته مانند سایر محصولات تاقوک، به انتخاب و سفارش مشتری قابل تغییر در ابعاد و اندازه ها میباشد و میتوان تا ارتفاع بیشتری را مورد استفاده قرار داد.

این استند، دارای یک کفه زمینی میباشد که روی آن را میتوان دو گلدان قرار داد و همچنین 5 طبقه هوایی دارد و روی هم رفته میتوان 7 گلدان را روی آن قرار داد. بنابراین در یک فضای 120 سانتیمتر در 20 سانتیمتری، میتوان سه استند و جمعا 21 گلدان را قرارداد.

فاصله بین هرطبقه در این استند، حدودا 22 سانتیمتر هست که به صورت یک درمیان قرار دارد. بنابراین میتونیم تا ارتفاع بالاتر و تعداد گلدونهای بیشتری روی آن قرار بدیم.

استند سه تکه طرح زد نیز یکی دیگر از استندهای زیبایی هست که تاقوک آن را تولید میکند. این استند سه تکه شامل سه استند به ارتفاع 50، 70 و 90 سانتیمتر و هر طبقه 20 در 20 سانتیمتر میباشد.

چطور منزل و محل کار را آماده سال نو و عید نوروز کنیم؟

استند طرح زد، ترکیبی از آهن و چوب (طبیعی یا ام دی اف) میباشد.

استند دیواری چوبی

این استند از چوب طبیعی تشکیل شده است و در ابعاد مختلف ساخته میشود. این استند دارای چندین طبقه که بسته به ابعاد و ارتفاع آن دارد میباشد و به راحتی به دیوار پیچ میشود و میتوان روی دیوار را پر از گلهای زیبا نمود.

چطور منزل و محل کار را آماده سال نو و عید نوروز کنیم؟


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس