کد خبر 1187041
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

اگر اهل سفر و گشت و گذار باشید به احتمال زیاد به جزیره کیش سفر کرده‌اید. در کیش هتل‌های زیادی وجود دارد که یکی از دیگری زیباتر و جذاب‌تر طراحی شده‌اند. یکی از بهترین هتل‌های کیش که تا حد زیادی مورد توجه مسافران واقع شده است و خاطرات خوشی را برای آن‌ها رقم زده است، هتل ترنج کیش است. هتل ترنج در شمال غربی جزیره کیش و در آب‌های خلیج فارس واقع شده است، این هتل دارای 100 اتاق می‌باشد که به صورت سوئیت‌هایی تکی با فاصله یک کیلومتر از هم واقع شده‌اند.

 هتل ترنج در دو فاز مختلف احداث شده است؛ یک فاز روی دریا که چیدمان نهایی اتاق‌های آن روی آب‌های خلیج فارس شکل یک بته جقه را ایجاد کرده است و فاز دوم که به صورت طبقاتی در ساحل جزیره کیش بنا شده است. اگر قصد اقامت در این هتل بی‌نظیر را دارید، بهتر است که آن را به طور کامل بشناسید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

اقامت در هتل ترنج کیش چه مزایا و جذابیت هایی دارد؟

 امکانات هتل ترنج کیش

خوشبختانه هتل ترنج از نظر سرویس‌دهی و خدمات در سطح نسبتا خوبی قرار دارد و شما می‌توانید با خیال راحت برای رزرو این هتل اقدام کنید. اما قبل از هر چیزی بهتر است برخی از امکانات این هتل را با هم بررسی کنیم. برخی از امکانات هتل ترنج به شرح زیر می‌باشد:

  • سالن بیلیارد
  • خدمات لاندری
  • مجموعه آبی
  • پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو
  • جکوزی
  • سونا
  • مینی بار ( با هزینه )
  • سیستم تهویه مطبوع
  • خدمات باربری
  • ماساژ
  • خدمات برای معلولین
  • کافی شاپ ساحلی

 خدمات رایگان هتل ترنج کیش

  • صبحانه بوفه
  • ناهار رستوران بوفه
  • اینترنت
  •  ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP
  •  خانه بازی کودک
  • سالن بدنسازی
  •  والیبال ساحلی

اقامت در هتل ترنج کیش چه مزایا و جذابیت هایی دارد؟

انواع اتاق‌های هتل ترنج کیش

هتل ترنج به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه به دلیل ویوی زیبایی که دارد، موقع علاقه خیلی ها واقع شده است. اما بشنوید از معماری داخلی اتاق‌های آن که خیلی‌ها را مجذوب خود کرده است. انواع اتاق در هتل ترنج کیش به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند:

1. سوئیت‌های امپریال

سوئیت‌های امپریال مجلل‌ترین، بزرگ‌ترین و در عین حال گران قیمت‌ترین واحدهای اقامتی در هتل ترنج کیش هستند. این سوئیت‌ها 120 متر مربع وسعت دارند. این سوئیت‌های مجلل دارای دو اتاق خواب مجزا است که درون هر کدوم از آنها یک تخت دو نفره قرار می‌گیرد. هر دو اتاق مجهز به بالکن هستند و ویوی آن‌ها رو به دریا است. داخل یکی از بالکن‌ها جکوزی قرار دارد که با عجین شدن با رنگ آبی دریا آرامش عجیبی را به وجود می‌آورد.

 در سوئیت‌های امپریال علاوه بر تخت‌ها یک دست مبلمان و میز ناهار خوری نیز قرار گرفته است. کف شیشه‌ای سوئیت نیز این امکان را به شما می‌دهد که تلاطم موج‌های دریای خلیج فارس را زیر پای خود احساس کنید. از جمله امکانات و خدمات اختصاص یافته به مهمانان این سوئیت‌ها می توان به امکاناتی نظیر صبحانه و ناهار رایگان، مینی بار، اینترنت پر سرعت، حمام مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

1. سوئیت‌های رویال رو به غروب یا دریا

سوئیت‌های رویال با 60 متر مربع مساحت، می‌توانند به انتخاب شما رو به غروب آفتاب و یا آب‌های آزاد باشند. سوئیت‌های رو به غروب با سوئیت‌های رو به دریا از نظر قیمت تفاوت اندکی دارند اما از نظر امکانات و خدمات کاملا یکسان هستند. این سوئیت‌ها نیز مانند سایر اتاق‌های هتل ترنج دارای بالکن و یک دریچه شیشه‌ای در کف اتاق می‌باشند.

 سوئیت‌های رویال یک خوابه و دارای یک تخت دبل هستند؛ البته در آن‌ها یک کاناپه تخت شو نیز وجود دارد که امکان افزایش ظرفیت تا 3 نفر را برای شما فراهم می‌کند. این سوئیت‌ها شامل امکاناتی مانند روم سرویس، دراور، چای ساز، تلویزیون، سیستم بهداشتی فرنگی، اینترنت، صبحانه و ناهار رایگان و... می‌باشد.

1. سوئیت‌های رویال ترنج

 در سوئیت‌های رویال ترنج اولین چیزی که خودنمایی می‌کند، رنگ آبی است که در دکوراسیون اتاق با زیبایی هرچه تمام‌تر به کار رفته است. این سوئیت‌ها دارای یک خواب هستند که داخل آن یک تخت دو نفره و یک کاناپه تخت شو قرار دارد. همچنین در نشیمن سوئیت‌های رویال ترنج دو عدد مبل راحتی تک نفره نیز به چشم می‌خورد.

 این سوئیت‌ها نیز مانند سایر سوئیت‌های هتل ترنج شامل امکاناتی مانند روم سرویس، دراور، چای ساز، تلویزیون، سیستم بهداشتی فرنگی، اینترنت، صبحانه و ناهار رایگان و... می‌باشد و همان‌طور که گفتیم از جهت امکانات با سوئیت‌های رویال رو به دریا و رو به غروب تفاوتی ندارند.

اقامت در هتل ترنج کیش چه مزایا و جذابیت هایی دارد؟

1. اتاق‌های دو تخته رو به غروب یا دریا

پس از سوئیت‌های هتل ترنج به اتاق‌های آن می‌رسیم. اتاق‌های دو تخته نیز مانند اتاق‌های رویال می‌توانند رو به غروب یا رو به آب‌های آزاد باشند. این اتاق‌ها دارای 40 متر مربع متراژ و ظرفیت دو نفر هستند که شما می‌توانید با استفاده از کاناپه تخت شو که در نشیمن قرار گرفته است، ظرفیت را تا 3 نفر نیز افزایش دهید. دکوراسیون و طراحی حرفه‌ای آن باعث شده است که متراژ اتاق از چیزی که هست بزرگ تر به نظر برسد.

 اتاق‌های دو تخته رو به غروب از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی تفاوت چندانی با اتاق‌های رو به دریا ندارند و فقط از جهت قیمت مقدار ناچیزی اختلاف دارند و اتاق‌های رو به غروب کمی گران‌تر هستند. اتاق‌های دو تخته رو به غروب یا دریا نیز شامل امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان و... می‌باشند و از جهت امکانات کاملا یکسان هستند.

1. اتاق‌های دو تخته ترنج

 اتاق‌های دو تخته ترنج با 40 متر مربع متراژ دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. همچنین در نشیمن یک کاناپه تخت شو قرار گرفته است و ویوی این اتاق‌ها رو به سایر سوئیت‌های هتل می‌باشد. در دو تخته‌های ترنج حمام مجهز به وان در مقابل تخت قرار گرفته است و با نورپردازی ویژه‌ای که در این اتاق ایجاد شده است فضایی آرام را برای شما به وجود می‌آورد.

 اتاق‌های دو تخته ترنج کم قیمت‌ترین اتاق‌های هتل ترنج هستند و همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید با رزرو هتل ترنج کیش از اقامت 24 با قیمت کم‌تری اقدام به اقامت در هتل ترنج کنید.

 مزایای اقامت در هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که حدود 5 سال از تاسیس آن می‌گذرد، توانسته است رضایت بسیاری از مسافران را از جنبه‌های مختلف مانند امکانات، ویو، سرویس دهی و ... به خود جلب کند. اکنون دو مورد از مهم‌ترین مزایای هتل ترنج را با هم بررسی خواهیم کرد.

  •  امکانات رایگان بیشتر نسبت به سایر هتل‌های کیش

هتل ترنج به نسبت سایر هتل‌های کیش دارای امکانات رایگان بیشتری است. به عنوان مثال اینترنت رایگان نامحدود، پارکینگ و استخر رایگان، صبحانه و ناهار رایگان از جمله امکاناتی هستند که در بسیاری از هتل‌ها هزینه آن به صورت جداگانه پرداخت می‌شود.

  •  خارج بودن از محدوده طرح ترافیک

طرح ترافیک که مدتی است در ایران اعمال شده تاثیرات زیادی روی رفت و آمد بسیاری از افراد گذاشته است. خوشبختانه هتل ترنج از نظر لوکیشن در منطقه‌ای خارج از محدوده طرح ترافیک در جزیره کیش قرار دارد و این امر امکان رفت و آمد ساده‌تر را برای شما فراهم می‌کند.

 رزرو هتل ترنج کیش با تخفیف در اقامت 24

 انواع مختلف سوئیت و اتاق‌ با ویو و قیمت‌های متفاوت در هتل ترنج کیش موجود می‌باشد که شما بنا به بودجه و سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. هر اتاقی با هر قیمتی را که انتخاب کردید، با رزرو آن از طریق اقامت 24 می‌توانید از درصد قابل توجهی تخفیف بهره‌مند شوید و یک سفر کم هزینه را تجربه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس