کد خبر 1187016
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

هر قدر هم که شرایط تحویل خودروهای ایران خودرو را بالا و پایین کنیم، در حال حاضر و با وضعیت کاهش هر روزۀ ارزش پول ملی، خرید خودرو اقساطی به‌شدت از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است!

البته در این شرایط یکی از موانعی که ممکن است شما را از فکر خرید قسطی خودرو بیرون بیاورد، تحویل بلندمدت خودروها و زمان زیادی است که باید به انتظار بمانید. بنابراین امروز می‌خواهیم برند معتبری را به شما معرفی کنیم که می‌توانید محصولات ایران خودرو را با شرایط قسطی و تحویل فوری بخرید!

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

حدوداً 12 سال پیش بود که شرکت مبین خودرو در سال 1388 راه‌اندازی شد. این شرکت 5سال در مقیاس کوچک در بازار فروش خودرو اقساطی فعال بود تا اینکه در سال 1393 با جذب سرمایه، گسترۀ محصولاتش را افزایش داد و به یکی از بزرگ‌ترین برندهای فروش قسطی خودرو در ایران تبدیل شد.

در حال حاضر هم مبین خودرو برای افزایش سهم خودش در بازار و جلو زدن از رقبا، شرایط متفاوت و خاصی را برای خریداران و مشتریان خودرو قسطی به وجود آورده است! در ادامه این شرایط را بیشتر به شما توضیح می‌دهیم.

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری

در ادامه شرایط خرید خودروهای کارخانۀ ایران خودرو را از شرکت مبین خودرو به شما توضیح می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

1_ بدون نیاز به پرداخت هزینه قبل از تحویل خودرو

یکی از مهم‌ترین مزایای مبین خودرو این است که نیاز ندارید برای خرید خودرو، تا قبل از تحویل ماشین، پولی را بپردازید. این یعنی برخلاف خیلی از شرکت‌ها و برندهای دیگر، برای ثبت‌نام خودرو در این شرکت هیچ پولی از شما گرفته نمی‌شود. اولین ریالی که برای ثبت‌نام در مبین خودرو پرداخت می‌کنید، درواقع همان پیش‌پرداختی است که در لحظۀ تحویل ماشین از شما دریافت می‌شود!

2_ بدون ضامن

یکی از قوانین و شرایط خرید خودرو قسطی که باعث می‌شود خیلی‌ها از آن صرف‌نظر کنند، این است که باید یک یا چند ضامن معتبر داشته باشید.

در مبین خودرو برای خرید اغلب محصولات نیازی به هیچ ضامنی ندارید! بله درست متوجه شدید؛ نیازی به هیچ‌گونه ضامنی برای خرید قسطی خودروهای ایران خودرو از این شرکت ندارید. پس بدون نگرانی، مابقی شرایط را بخوانید.

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

3_ سند به نام!

اغلب شرکت‌های فروش خودرو اقساطی، تا زمانی که آخرین قسط خودرو را به آنها پرداخت نکنید، سند آن را به نام شما نمی‌زنند. اما برخلاف این شرکت‌ها، مبین خودرو از همان ابتدا سند خودرو را به نام‌تان می‌زند. در ادامه هم بابت ضمانت، سند تا انتهای پرداخت اقساط نزد بانک باقی می‌ماند. به این ترتیب، دیگر نیاز نیست بابت مشکلات احتمالی قانونی که در مدت پرداخت اقساط ممکن است پیش بیاید، نگران باشید.

4_ تعیین اقساط با توجه به شرایط شما

همیشه هر زمانی که صحبت از فروش محصولات با شرایط خرید قسطی می‌شود، شرایط آنطور که دقیقاً می‌خواهیم نیست! خیلی از برندهای فروش اقساطی سایپا و ایران خوردرو در نهایت به شما اجازه می‌دهند خودرو موردنظرتان را با اقساط 6 یا 12ماهه خریداری کنید.

اما برخلاف آنها، می‌توانید خودرو دلخواه خودتان را از مبین خودرو با اقساط 12 تا 48ماهه بخرید! بله دقیقاً می‌توانید بعداز واریز پیش‌پرداخت، مابقی پول خودرو را با اقساط کم، طی چند سال بعدی پرداخت کنید. این هم یکی دیگر از مزیت‌هایی است که شامل خریداران خودرو از مبین خودرو می‌شود.

5_ سود پایین

شاید بعد از خواندن همۀ این شرایطِ خرید قسطی ایران خودرو، با خودتان گفته باشید که حتماً سود اقساط خرید محصولات مبین خودرو، باید خیلی زیاد باشد. اما خب اینطور نیست!

درواقع سودی که بابت خرید قسطی به مبین خودرو می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید. شاید بهتر است اینطور بگوییم که در اصل، شما یک وام بدون دردسر با سود متعارف بانکی دریافت کرده‌اید تا با آن خودرو بخرید!

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

مبین خودرو صرفاً محصولات ایران خودرو را قسطی می‌فروشد؟

اگر سوال می‌کنید که آیا فقط فروش اقساطی ایران خودرو در مبین خودرو انجام می‌شود، باید جواب منفی بدهیم! محصولات ایران خودرو صرفاً بخشی از محصولات این شرکت را تشکیل داده‌اند. در حال حاضر مبین خودرو، ماشین‌هایی از برندهایی که پایین‌تر نام می‌بریم را به‌شکل قسطی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد:

سایپا

گروه بهمن

کرمان موتور

هیوندای

کیا موتورز

تویوتا

رنو

سانگ یانگ

نیسان

فولکس واگن

علاوه‌بر تمام این برندها، مبین خودرو ماشین‌های مختلفی را از برندهای مطرح جهانی که اجازه واردات به ایران دارند، برای فروش عرضه کرده است که می‌توانید نام آنها را در وب‌سایت‌شان مشاهده کنید.

حالا چطور به مبین خودرو اعتماد کنیم؟

البته که با توجه به کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط بعضی از شرکت‌های لیزینگی در سال‌های اخیر، مخاطبان حق دارند برای خرید از شرکت‌های فروش اقساطی خودرو کمی شکاک باشند.

اما چطور به مبین خودرو اعتماد کنیم؟ خب راستش را بخواهید به نظر ما اعتماد کردن به مبین خودرو آنچنان کار سختی هم نیست! اول از همه اینکه برای خرید از این شرکت نیازی به پرداخت وجه تا قبل از تحویل خودرو نیست. بنابراین دیگر لازم نیست نگران این باشید که نکند بعداز پرداخت پول به آنها، با مشکل دیر و زود رسیدن خودرو یا حتی اصلاً نرسیدن آن روبرو شوم!

موضوع بعدی هم این است که خوشبختانه بعداز اینکه پیش‌پرداخت خودرو را به این شرکت پرداخت کردید و در همان لحظه ماشین را تحویل گرفتید، سند آن به نام‌تان می‌خورد و می‌توانید بدون نگرانی، مابقی اقساط را واریز کنید.

کلام آخر؛ چطور خرید کنیم؟

در نهایت اگر سوال دارید که چطور باید اقدام به خرید قسطی محصولات ایران خودرو کنیم، باید بگوییم فقط کافیست تا وارد سایت لیزینگ مبین خودرو شوید. از طریق منوها به صفحۀ برند خودرو موردنظر خودتان بروید و بعداز انتخاب شرایط مناسب، با کارشناسان مبین خودرو به شمارۀ 44442002 تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس