کد خبر 1186986
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
قول شهردار تهران به مدیرعامل استقلال چه بود؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست دوستانه مدیران عامل دو باشگاه پرطرفدار پایتخت با شهردار تهران موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه امام رضا (ع) را از وی بگیرد.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته (شنبه) احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه همتای خود در باشگاه پرسپولیس برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی شهردار پایتخت شرکت کردند. مدیرعامل استقلال در این نشست که در فضایی دوستانه برگزار شد، موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه امام رضا (ع) را از شهردار تهران بگیرد. البته این واگذاری نیاز به طی کردن روند قانونی دارد و باید پس از انجام امور از سمت شهرداری، توسط وزارت ورزش و جوانان در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد. مددی نیز خواستار تسریع روند واگذاری شد تا یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران از بین برود.

همچنین مددی در بخشی از صحبت‌های خود، پیشنهاد کرد شهرداری در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی خود، با تعامل باشگاه استقلال فعالیت‌های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

موضوع دیگر، در مورد درآمد پایدار باشگاه استقلال بود که شهرداری می‌تواند در این امر نیز وارد عمل شده و به آبی‌پوشان کمک کند. البته باشگاه استقلال چند طرح مهم و توسعه‌ای دارد و مدیران باشگاه ابراز امیدواری کردند با همکاری شهرداری، به اجرایی شدن این طرح‌ها کمک شود.

در نهایت، مدیرعامل استقلال با اشاره به اینکه باشگاه‌ هیچ نوع بودجه دولتی ندارد، پیشنهاد داد ردیف بودجه مشخصی تعیین شود که این درخواست با استقبال حناچی مواجه شد و او تأکید کرد حالا که فصل بودجه است، با کمک شورای شهر، ردیف بودجه‌ای برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شود و از این طریق، به این دو باشگاه کمک مالی شود.

در پایان این جلسه، ایمان میری مدیرعامل شرکت های وب نیز ضمن تشکر از تشکیل جلسه و سخنان امیدبخش حناچی، گفت: ما و باشگاه استقلال آمادگی این را داریم که از زمین‌های بلااستفاده اطراف مجموعه امام رضا (ع) در جهت طرح توسعه این مجموعه استفاده کنیم و در صورتی که چنین امکانی وجود داشته باشد، از آن استقبال می‌کنیم.

وعده‌های شهردار تهران باعث ایجاد دلگرمی برای تیم مدیریتی استقلال شد و این امیدواری وجود دارد که با مساعدت دکتر حناچی، باشگاه بتواند هر چه زودتر سند ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار بگیرد و سپس با کمک شهرداری، طرح‌های دیگر خود در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی را از طریق دریافت ردیف بودجه در شورای شهر تهران پیش ببرد.

تیم فوتبال استقلال ,

تیم فوتبال استقلال ,

تیم فوتبال استقلال ,

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس