شرط بازگشت شرکت‌های اخراجی به بازار زرد فرابورس اعلام شد

کارخانجات بنیان دیزل با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شرکت بنیان دیزل(سهامی عام) با لغو بند ۵ صورتجلسه ۲۱ اسفند سال گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس، در بازار پایه درج شد.

این شرکت از ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۸۹ با نماد "خبنیان" در گروه خودرو و ساخت قطعات و زیرگروه قطعات یدکی و جانبی وسایل نقلیه موتوری به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین نماد در تابلو قرمز بازار پایه درج شده است.

شایان ذکر است ناشران درج شده در تابلوی قرمز تا زمان پذیرش در یکی از تابلوهای بورس تهران یا فرابورس در این تابلو معامله خواهند شد و قابل انتقال به تابلوهای زرد و نارنجی نخواهند بود.

همچنین معاملات اوراق بهادار شرکت های درج شده در این تابلو صرفاً طی یک جلسه معاملاتی در هر هفته و بصورت حراج پیوسته در محدوده دامنه نوسان یک درصدی نسبت به قیمت پایانی در آخرین جلسه معاملاتی قبل، قابل انجام است. انجام معاملات برخط به استثناء انجام معاملات برخط گروهی توسط کارگزاران در نمادهای معاملاتی مربوط به ناشران درج شده در این تابلو مجاز نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس