کد خبر 1186554
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

فروشگاه اینترنتی چشمگیر یکی از معدود فروشگاه های اینترنتی ملزومات آشپزخانه است که مرغوب ترین و باکیفیت ترین سرویس های قابلمه را از برترین برندهای موجود در بازار به فروش می رساند. برای خرید از گروه کالای آشپزخانه چشمگیر کافی است به وبسایت این فروشگاه رفته و سرویس قابلمه مورد علاقه خود را به آسان ترین روش ممکن خریداری کنید.

سرویس قابلمه یکی از ملزوماتی است که در هر آشپزخانه مورد نیاز است. اهمیت توجه به خورد و خوراک خانواده و پخت و پز در ظروفی که در عین زیبایی، باکیفیت و بهداشتی باشند باعث شده تا خانواده ها به دنبال بهترین مارک های سرویس قابلمه بگردند.

بهترین برند سرویس قابلمه سرامیکی

ظروف پخت و پزی مانند سرویس های قابلمه انواع مختلفی دارند که براساس جنس شان تقسیم بندی می شوند. سرویس قابلمه سرامیکی یکی از محبوب ترین انواع این ظروف هستند که طرفداران زیادی دارند.

وقتی از قابلمه های سرامیکی حرف می زنیم منظور این نیست که پوشش داخلی آن ها سرامیک باشد. سرامیک ماده ای است که در دسته چینی ها قرار می گیرد و نسبت به شعله و حرارت مستقیم مقاوم است.

قابلمه های سرامیکی یکی از زیباترین انواع ظروف پخت و پز هستند که نه تنها برای پخت غذا، که برای نگهداری از غذا هم مناسبند. این قابلمه ها در طرح ها و رنگ های گوناگون و برای سلیقه های مختلف تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

برندهای مختلف ظروف آشپزخانه با کیفیت ها و قیمت های مختلفی اقدام به تولید این نوع از سرویس های قابلمه می کنند. به همین دلیل یکی از سوالات رایج مشتریان این است که بهترین برند سرویس قابلمه سرامیکی کدام است؟

پیشنهاد ما سرویس های قابلمه سرامیکی یونیک است. این نام تجاری با تولید ظروف باکیفیت و بادوامی که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند، طیف گسترده ای از سلیقه ها را پوشش می دهد و بهترین نوع قابلمه های سرامیکی را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می کند. شما می توانید سرویس های متنوع و زیبای سرامیکی را با ضمانتنامه و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه کنید.

https://www.cheshmgirco.com/images/com_hikashop/upload/3_1542591858.jpg

بهترین برند سرویس قابلمه گرانیتی

قابلمه های گرانیتی هم یکی از چندین نوع مختلف سرویس های قابلمه هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. قابلمه های گرانیتی از جنس چدن هستند و روکشی از لعاب دارند.

سطح داخلی این قابلمه ها ظاهری خال خالی و شبیه سنگ گرانیت دارد. به همین دلیل هم هست که به آن ها ظروف گرانیتی می گویند. این قابلمه ها یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزی سالم و بدون روغن هستند. ظروف گرانیتی به شما این امکان را می دهند تا بدون ذره ای روغن یا کره غذای خود را بپزید و نگران سلامتی خود و خانواده تان نباشید. روکش گرانیت نسبت به حرارت مستقیم مقاوم است و هنگام قرار گرفتن روی شعله هیچ گونه مواد شیمیایی از آن آزاد نمی‌شود.

از طرفی به دلیل بی اثر بودن روکش گرانیت نسبت به مواد شوینده (حتی اسید) شستشوی این ظروف بسیار ساده و عاری از هرگونه خطر برای سلامتی است. به همین دلیل می توان گفت که این قابلمه ها یکی از بی خطرترین انواع ظروف آشپزخانه هستند.

شما هم نسبت به خرید این نوع سرویس های قابلمه علاقه مند شده اید؟ خبر خوب این که ما می خواهیم بهترین برند سرویس قابلمه گرانیتی را به شما معرفی کنیم.

شرکت یونیک با تولید انواع سرویس های آشپزخانه بهترین و مرغوب ترین محصولات گرانیتی را در اختیار شما قرار می دهد. گروه کالای آشپزخانه چشمگیر سرویس های قابلمه گرانیتی یونیک را در رنگ بندی های متنوع به فروش می رساند. با خرید این سرویس های قابلمه جذاب از چشمگیر، علاوه بر تجربه لذت بخش یک آشپزی سالم و به دور از استرس، فضای آشپزخانه خود را هم مطابق با سلیقه خود به زیباترین شکل ممکن درآورید.

https://www.cheshmgirco.com/images/com_hikashop/upload/7763.jpg

بهترین برند سرویس قابلمه استیل

اگر این امکان را داشته باشید که به آشپزخانه حرفه ای ترین آشپزها یا رستوران های بزرگ در دنیا بروید، می بینید که همگی از یک نوع به خصوص قابلمه برای پخت و پز استفاده می کنند: ظروف استیل.

استیل ضد زنگ یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب سرویس قابلمه است. این قابلمه ها جزو به صرفه ترین و بادوام ترین محصولات هستند. استیل فاقد هر گونه ماده شیمیایی است. در نتیجه می توان آن را بدون نگرانی روی شعله گذاشت و از آن برای کاربردهای مختلف پخت و پز استفاده کرد.

مهم ترین مزیت ظروف استیلی این است که با یک بار هزینه کردن برای آن می توانید مطمئن باشید که برای یک عمر سرویس قابلمه ای کاربردی، بادوام و باکیفیت دارید.

برند انگلیسی یونیک با تولید بهترین سرویس های قابلمه استیل، انتخابی بی نظیر برای طرفداران این ظروف است.

شما هم می توانید سرویس های چندپارچه استیلی را که از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده اند از چشمگیر تهیه کنید.

https://www.cheshmgirco.com/images/com_hikashop/upload/1800.jpg

گروه کالای آشپزخانه چشمگیر با ارائه انواع مختلف قابلمه ها برای کاربردها و نیازهای مختلف، تجربه لذت بخش یک آشپزی حرفه ای، آسان و سالم را برای شما به ارمغان می آورند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس