کد خبر 1186079
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
دومین واکسن کرونای نوترکیب در آستانه فاز انسانی

معاونت بهداشت وزارت بهداشت درباره نحوه توزیع واکسن کرونا نوشت: داده‌های واکسیناسیون افراد با واکسن کرونا، علاوه بر سامانه‌های بهداشت در سامانه سازمان غذا و دارو (تی تک) نیز ثبت می‌شود.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا رئیسی در نامه‌ای به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره نحوه توزیع واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند برنامه واکسیناسیون کشوری از مهمترین اولویت‌های وزارت بهداشت است و سیاستگذاری، نگهداری، توزیع در سطوح عملیاتی و پایش برنامه واکسیناسیون از وظایف مهم این معاونت است که توسط مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر و مرکز مدیریت شبکه با هماهنگی سازمان غذا و دارو و با ثبت در سامانه‌های مربوطه انجام می‌شود، ضمن تشکر از حسن توجه جامعه محترم بسیج دانشجویی به امر بهداشت و واکسیناسیون، متذکر می‌شود که حسب برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ثبت داده‌های واکسیناسیون افراد با واکسن کرونا، علاوه بر سامانه‌های بهداشت در سامانه سازمان غذا و دارو (تی‌تک) نیز ثبت می‌شود.

وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , کرونا , واکسن کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 7
    من واکسن نمیزنم هدف گلوبالیست های اسرائیلی کاهش جمعیت مردم دنیاست ده تا واکسن هم که بزنی بازهم میگن احتمال ناقل بودنت هست
  • علی فدایی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    چه شد مانور هر روزتان که ۵۰ میلیون دز واکسن خریدیم و داریم میاریم؟؟ سال ۹۹ داره تمام میشه از واکسن خریداری شما خبری نیست!!!!! حالا که واردات واکسن خبری نیست رو آورده اید به ساخت واکسن در داخل که از آنهم تا ۵ ماه دیگه خبری نخواهد بود، چه بلایی سر ملت آوردید؟؟ ترکیه را نگاه کنید مدیریت را از آنها یاد بگیرید، یک مشت دروغگو و پر مدعای بیسواد پدر ملت را در آورده!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس