عکس| واکنش طارمی به گلزنی‌اش مقابل یوونتوس

کارشناس و گزارشگر فوتبال پرتغال در مصاحبه‌ای به انتقاد شدید از بنفیکا پرداخت و اظهار داشت: چرا طارمی را در تابستان به جای پورتو نخریدید؟

به گزارش مشرق، اوضاع در لیسبون چندان مناسب نیست و بنفیکا یکشنبه شب سومین تساوی متوالی خود را نیز به ثبت رساند تا از پورتو و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول فاصله گیرد. خورخه خسوس در آستانه اخراج از مربیگری بنفیکا قرار گرفته و انتقادها از این تیم به بالاترین حد رسیده است.

به نقل از سایت بانکادا، پس از درخشش مهدی طارمی در پورتو این صحبت پیش آمده که چرا بنفیکا زودتر از رقیب اصلی خود برای خرید ستاره ایرانی اقدام نکرده است. در این خصوص پدرو هنریکوئس اظهار داشت: طارمی که در ریوآوه گلزنی می‌کرد می‌توانست به بنفیکا بیاید ولی این تیم او را نخواست. باید بفهمیم که چرا؟ او این کیفیت بالا را با چنین قیمتی به نمایش می‌گذارد و برایم سوال است چرا بنفیکا او را نخواست؟

این بازیکن سابق بنفیکا و پورتو و کارشناس و گزارشگر کنونی پرتغال همچنین گفت: طارمی کاملاً در دست بنفیکا بود و به دلیل قیمت پایین او، این تیم می‌توانست به راحتی این بازیکن ایرانی را خریداری کند. همچنین می توانست پدرو گونسالوس یا نونو سانتوس را نیز جذب کند ولی به «اورتون» و «پدرینیو» دل بست و آنها نیز اشتباهات زیادی در این فصل داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • javad IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    4 1
    چون بنفیکا لیاقت طارمی رو نداشت. طارمی باید تو اسپانیا بازی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس