تعهدات نامحدود بیمه تکمیلی فرهنگیان در برخی خدمات درمانی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ارائه برخی خدمات درمانی به صورت نامحدود در بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان خبر داد.

به گزارش مشرق، گودرز کریمی فردر گفتگویی درباره بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان اظهار کرد: آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان و افراد تحت تکفل بیمه تکمیلی درمان را با پوشش حداکثری و تعهدات نامحدود در زمینه خدمات کلینیک، پاراکلینیک، بستری، جراحی، جراحی تخصصی، ارتوز و پروتوز، پیوند طبیعی اعضا با تایید انجمن‌های مربوطه، نازایی و ناباروری، بیماران خاص و داروهای خاص ارائه می‌کند.

وی افزود: 550 مرکز درمانی و بیمارستان طرف قرارداد هستند و افراد بیمه شده صرفا با ارائه کد ملی، خدمات درمانی را در مراکز طرف قرارداد به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر افراد به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کنند مشمول سه نوع  تعرفه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیر دولتی هستند که در صورت مراجعه به آنها برابر تعرفه‌ای که طبق مصوبه هیئت وزیران تعریف شده است، هزینه‌های آنها کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود.

وی مطرح کرد: بیمه تکمیلی متعهد شده است که هزینه زایمان را به مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان، لیزیک چشم را به مبلغ 2 میلیون تومان و خدمات آمبولانسی را به مبلغ 400 هزار تومان به فرهنگیان ارائه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    این بیمه اگر راست می گوید ویزیت دکتر و دارو و از همه مهم تر دندانپزشکی را بیمه کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس