کد خبر 1185747
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر لیبرال‌های ایرانی چه با کراوات چه با تسبیح مکدر نمی‌شوند، مجله فارین پالیسی نوشته است سه عامل باعث جنگ داخلی می‌شود و آمریکا اینک هر سه را دارد.

«فارین پالیسی»: امکان وقوع جنگ داخلی در آمریکا تا همین اواخر غیر ممکن بود، اما اکنون به دنبال تشدید افراط گرایی و اقدامات خشونت آمیز گروه های راست گرا، زنگ خطر درباره جنگ داخلی به صدا درآمده است.

 علی رغم سیاست های جدیدی که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای کنترل اوضاع به کار بسته اما خطر خشونت سیاسی به شکل گسترده در آمریکا احساس می‌شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    19 2
    نباید اجازه دهیم این مشکل آمریکا حل شود و از بحران داخلی شان بیرون بیایند . نباید اجازه بدهیم که از شدت بحرانی بودن وضعیت داخلی آمریکا کاسته شود . می بایست آمریکا را در این وضعیت بحرانی نگه داریم و بلکه شدت آن را بیشتر کنیم تا از هم بپاشد . ما ایرانیان ، با آمریکا ( لانه ی کنونی جریان های اهریمنی ) در جنگ هستیم . حالا که در این وضعیت گرفتار شده اند نمی بایست اجازه دهیم از این وضعیت بیرون بیایند . ماندگاری دراز مدت این وضعیت بحرانی در آمریکا ، باعث فرسودگی و ضعیف و ضعیف تر شدن آنها می شود . سپس ضربه های کشنده ی پایانی را ، برای نابودی کامل سیستم و لانه ی کنونی جریان اهریمنی ( آمریکا ) وارد می کنیم .
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      6 0
      موافقم
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 1
    یک دنیایی
  • هادی IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 10
    بازشماشروع کردیدبه توهم زدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس