کد خبر 1185584
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: وزارتخانه های نفت و نیرو موظفند درسال۱۴۰۰ تعرفه های آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه ای اصلاح نمایند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین ‎کم مصرف خانوارهای محروم برابر ‎صفر، مشترکین تا الگوی مصرف به صورت یارانه ای، مشترکین پرمصرف ‏بالاتر از الگوی مصرف بصورت غیریارانه ای و براساس الگوی افزایشی پلکانی(IBT) تعیین شود.

 میزان افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف بالاتر از الگوی مصرف، باید حداقل به اندازه ای تعیین شود که بارمالی رایگان کردن تعرفه مشترکین کم مصرف را جبران نماید و نیاز به تامین منابع جدید نداشته باشد. آئین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو تهیه می شود و ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاظم IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    3 1
    خداوکیلی شمانماینده مردم هستید وای براحوالتان
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 2
    نه خوشم اومد، هر چقدر تو توافق اصلاح طلبا با اژانس واداده بودین انگار تو مالیات گرفتن از هشت پرونا و اینجور کارا دارین خوب عمل می کنین.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      1 0
      تو در اشتباهی نباید تند تر یا کندتر رهنمود ولایت فقیه حرکت قدم ها وحرکات باید هماهنگ با مصلحت منافع ملی کشور باشد
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    این شیوه دستوری تعرفه آب و برق و گاز منتهی به نابودی اقتصادی کشور میشود چرا مردم ما بیشترین مصرف انرژی در جهان را دارند بخاطر عدم برنامه ریزی مسئولین است طوری شده که دیگر نمیشود تنها راه کنترل مصرف که خصوصی سازی این بخش است را اجرا کرد چون مردم اعتماد ندارند که افزایش تعرفه ها در سایر بخشها حمایتی به کمک شأن میآید و باور کرده اند این ازدیاد تعرفه ها فقط حقوق غیر متعارف را بیشتر میکند رایگان سازی مسکنی نابود کننده است کمک به محرومین راه خودش را دارد میشود با دادن یارانه انرژی جبران کرد نباید ارزش سوخت و انرژی در نگاه مردم پایین بیاید انرژی گران بدست میآید و از کیسه ملت خرج میشود ولی هدر دادن آن مصیبتی بزرگ است
  • SMAH1 IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    1 0
    کاملا موافقم
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    در دین ما و تمام ادیان ابراهیمی اسراف حرام است واقعا بعضی ها پرمصرف هستن...واقعا میزان مصرف تو بعضی خانواده ها بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس