علی اکبری

به نظرم فضای جدیدی را با نمایش «دادستان» در رسانه ملی شاهد هستیم که نشان می‌دهد مدیران رسانه ملی به خوبی به نیازهای مخاطب توجه داشته‌اند.

به گزارش مشرق، محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده با سابقه سینما و تلویزیون درباره سریال «دادستان» و ارتباط آن با مخاطب گفت: سریال «دادستان» به نظرم در میان سریال‌های پنج ساله اخیر سیما از یک نوآوری و خلاقیت برخوردار است. این مجموعه چه به لحاظ ریتم و چه به لحاظ محتوا بسیار خوب آماده و پخش می‌شود.

وی ادامه داد: داستان پلیسی معمایی که در دل داستان جنبش دانشجویی روایت می‌شود و ریتم تند و جوان‌پسندی که ده‌نمکی برای این سریال انتخاب کرده مخاطب را با خود به خوبی همراه می کند. این ریتم تند و مناسب در سریال‌ها کمتر دیده می‌شود و اتفاقا سریال به قدری خوب داستانش را روایت می‌کند که بیشتر جوان‌ها و نوجوان‌ها با آن همراه شده و خواسته این نسل از سازندگان این نوع سریال‌هاست. این دست سریال‌ها مخاطب خوبی را می‌تواند با خود همراه کند و ما باید پیام‌هایی که می‌خواهیم به مخاطب این نسل (جوان و نوجوان) انتقال دهیم در قالب این نوع سریال‌ها باشد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «استرداد» در ادامه درباره محتوای سریال گفت: از نکات مثبت این سریال شفاف‌گویی آن است؛ اختلاف بین نسل‌ها و آنچه که تا به امروز از آقازادگی شنیده و دیده بودیم را تغییر می‌دهد. پسر که مربوط به نسل امروز و پس از انقلاب است، در سلامت است و پدر در اشتباه مسیر را طی می‌کند که از نکات قابل توجه سریال به شمار می‌آید. در این مجموعه به مباحث سیاسی روز توجه شده و از همه مهم‌تر داستان از دل دانشجو و دانشگاه روایت می‌شود و فضای دانشگاهی را به خوبی به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: به نظرم فضای جدیدی را با نمایش «دادستان» در رسانه ملی شاهد هستیم که نشان می‌دهد مدیران رسانه ملی به خوبی به نیازهای مخاطب توجه داشته و شجاعانه در تولید و پخش سریال با گروه سازنده (ده‌نمکی و خزاعی) همراهی کردند که بسیار قابل تقدیر است.

علی‌اکبری در پایان افزود: امیدوارم این دست سریال‌ها در رسانه ملی بیشتر تولید شود و شاهد رونق هر چه بیشتر تلویزیون با این نوع کارها باشیم. به سازندگان این اثر آقایان ده‌نمکی و خزاعی هم خسته نباشید می‌گویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 5
    اونی که ایشون میگه شفاف گویی، شعارزدگی هستش. تازه همینم فقط برای افراد خاص میسر هستش. این بادمجون دور قاب چینا حال به هم زن هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس