کد خبر 1185328
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و ۹۵۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۹۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بورس سبزپوش شد و با رشد کارش را آغاز کرد

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دی»، «برکت» و «واحصا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی حدود ۱۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «رافزا» و «جوین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۲۵میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۸۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۳۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۸۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۴درصد از چهار هزار و ۴۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۱۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۷۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۶۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    کل بورس 8 روز کاری به خون کشیده شده و تمام بازار صف فروشه شاخص روزی 4/5هزار اومده پایین!!!! دستکاری از این واضح تر؟؟ حداقل باید این مدت 300هزار واحد منفی میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس