سکه ثامن

موضوعات عدالتخواهانه و ضد فساد مطرح شده در سریال «دادستان» مورد توجه بسیاری از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است. یکی از این گروه‌ها مالباختگان سکه ثامن هستند.

به گزارش مشرق، با پخش سریال عدالتخواهانه «دادستان» و بازنمایی مطالبات مردمی، بسیاری از گروه‌ها و افراد ازجمله مالباختگان موسسات مالی از ساخت سریال تشکر کردند.موضوعات عدالتخواهانه و ضد فساد مطرح شده در سریال «دادستان» مورد توجه بسیاری از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است. یکی از این گروه‌ها مالباختگان سکه ثامن هستند که با انتشار نامه‌ای خطاب به مسعود ده‌نمکی - کارگردان سریال «دادستان»- از تلاش سریال «دادستان» در احقاق حقوق مردم تشکر کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:


از قدیم گفتن کلاهتو سفت بچسب تا باد نبردش


اما از همین جا مالباختگان سایت سکه ثامن به تمام مسئولین امر اعلام می‌داریم که با وجودی که کلاهمان را سفت نگه داشته بودیم و خیلی هم حواسمان بود اما سایت سکه ثامن به وسیله یک زوج زن و شوهر فرهاد زاهدی‌فر فرانک روشنی اصل با نام مبارک حضرت ثامن و با وجود تمام مجوزهای بانک مرکزی و وزارت صمت سال ۹۷ کلاه چهار هزار خانواده و کاربران تحصیل کرده سایت را برداشت و نه تنها اموال‌شان را در روز روشن به غارت برد که اعتماد و اعتقادشان را نیز به یغما برد و چهار هزار خانواده هنوز به دنبال احقاق حق‌شان هستند و در دادگاه عدل الهی به دنبال باورهای پایمال شده می‌گردند.

قدردانی مالباختگان سکه ثامن از ده‌نمکی برای «دادستان»

از این که در سریال وزین و مردمی «دادِستان» تمام عوامل دست‌اندرکار سریال به این امر مهم پرداخته‌اند و با درایت تمام، سوژه مالباختگی مردم را به تصویر کشیده‌اند نهایت قدردانی را داریم و از آقای مسعود ده‌نمکی که نشان دادند دفاع از حق فقط در مرزها و به دشمنان خارجی خلاصه نمی‌شود و باید مملکلت را از دشمنان داخلی نیز مصون نگه داشت کمال قدردانی را داریم.

مالباختگان سکه ثامن با کمال خضوع و خشوع از شما دست‌اندرکاران و بازیگران بی‌ادعا نهایت سپاسگزاری را دارند. باشد که با به تصویر کشیدن این معضلات در آینده شاهد چنین فاجعه‌های دردناکی نباشیم
 جناب آقای ده‌نمکی و گروه فعال سریال دادستان از شما سپاسگزاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    ایکاش واسه خصوصی سازی های مسئله دار یکی پیدا بشه چند تا فیلم بسازه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس