کربکندی:بازیکن نیمکت نشین برای نیم‌فصل2.5میلیارد می‌خواهد/اجازه خروج به بازیکنانمان نمی‌دهیم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:بازیکن معمولی که خیلی هم برای تیمش بازی نکرده برای یک نیم فصل ۲.۵میلیارد تومان می‌خواهد، نمی‌دانم این مسیر به کجا ختم می‌شود؟!

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در مورد این که گفته می‌شود علی دشتی خواهان جدایی از ذوب‌آهن اصفهان است، اظهار داشت: او علاقمند به جدایی است و درخواست خودش را هم ارائه داده اما باید ببینیم می توانیم بازیکنی به عنوان جایگزین برای او پیدا کنیم یا خیر، هنوز به نتیجه قطعی در این مورد نرسیده‌ایم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در مورد تقویت این تیم برای نیم فصل دوم عنوان کرد: در فوتبال ما جوی ایجاد شده که آدم خنده‌اش می‌گیرد. یک بازیکن معمولی که خیلی هم برای تیمش بازی نکرده و اصلاً در ترکیب اصلی نبوده، برای یک نیم فصل ۲.۵ میلیارد تومان می‌خواهد! نمی‌دانم این مسیر به کجا ختم می‌شود؟ چند باشگاه، چنان قیمت‌ها را بالا می‌برند که بقیه هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند.

بیشتر بخوانید:

شبیخون پولدارهای لیگ به اردوگاه رقبا

کربکندی تصریح کرد: برخی باشگاه‌ها طوری در جذب بازیکن پیش می‌روند و قیمت‌هایی می‌گذارند که آدم تعجب می‌کند. بازیکنی که قراردادش ۸۰۰-۷۰۰ میلیون بوده الان ۵ ، ۸ و یا حتی ۱۰ میلیارد می‌خواهد! نمی‌دانم اقتصاد ما خیلی خوب شده یا فوتبال ما خیلی پیشرفت کرده؟ به خاطر ممنوعیت جذب بازیکن  خارجی و با توجه به این که بازیکنان خوب داخلی هم محدود هستند، هر کس هر چقدر که می‌خواهد می‌گوید. شاید برخی بگویند چون ذوب‌آهن خودش بازیکن نگرفته حسودی می‌کند اما واقعیت این است؛ اگر بازیکنی آمار خوبی داشته باشد، آماده باشد و ارزش داشته باشد برایش هزینه می‌کنیم اما بازیکنان معمولی و نیمکت‌نشین درخواست‌های عجیبی دارند.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد این که آیا مجتبی حسینی لیستی را برای تقویت تیم ارائه کرده، گفت: او در تمام خطوط تیم بازیکن می‌خواهد. لیست مازاد نداده و فقط نیازهایش را اعلام کرده اما باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم بگیریم. بازیکنی را هم نمی‌توانیم از تیم کنار بگذاریم چون مشخص نیست بتوانیم جایگزینی برای او جذب کنیم.

وی در مورد این که آیا به جز علی دشتی بازیکنان دیگری هم خواهان جدایی از ذوب‌آهن هستند، گفت: خیر، درخواست دیگری به ما ارائه نشده، نمی‌توانیم اجازه خروج، به‌ خصوص به بازیکنانی که به کارمان می‌آیند را بدهیم و این اصلاً منطقی نیست. خوشبختانه مجتبی حسینی هم به دنبال اسم‌های بزرگ نیست و علاقه‌مند به کار با بازیکنان جوان و باانگیزه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 2
    خودم استان اصفهانی هستم!! میخاد نمیتونی بدی که حرفی نیست میره یه جایی بهش بیشترهم میدن
    • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 0
      حتما از اصفهان میرن بارسا، منچستر، یوونتوس....
  • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    5 2
    والله این پول ها حرام است که فوتبالیست ها و مربی ها میگیرن
    • آرش IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      3 2
      حرفت منطقی است
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    فقط کیسسسسسسسسه گشااااااااااااد تهراااااااااااااان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس