کد خبر 1184438
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
شمخانی نمایه

نماینده مردم تبریز در مجلس، جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره بیانیه مشترک مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه درباره بیانیه مشترک معاون رئیس جمهور و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ادامه همکاری‌ها

وی افزود: در جلسه غیرعلنی درباره تطبیق بیانیه با مفاد قانون راهبردی لغو تحریم‌ها و موادی که به نظر می‌آمد که مغایر با مصوبه مجلس است بحث وگفت‌وگو صورت گرفت و مقرر شد موارد اختلافی که وجود دارد و به نظر خلاف قانون لغو تحریم‌ها است با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مرم تبریز در مجلس، بیان کرد: در حال حاضر نیز مجلس در همین باره وارد جلسه علنی شده و مخالفان و موافقان ثبت‌نام کرده‌اند و نقطه نظرات خود را پیرامون این موضوع مطرح می‌کنند.

علیرضابیگی در تشریح جو عمومی و نظر نمایندگان درباره بیانیه مشترک، گفت: نمایندگان مصر هستند که مفاد قانون مجلس اجرا شود و به هیچ عنوان انعطافی از قانون صورت نپذیرد و اگر تخلفی صورت گرفته متخلف باید به دادگاه معرفی شود.

وی ادامه داد: نمایندگان برای اینکه به صورت دقیق بر موضوع اشراف پیدا کنند، منتظر هستند که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه علنی حضور یابد و پیرامون این موضوع و سوالات وکلای ملت توضیح دهد و در همین راستا مجلس روند بررسی بودجه را متوقف کرده و نمایندگان معتقد هستند که مجلس موضوعی مهمتر از این مسئله ندارد  تا موارد مغایر بیانیه با قانون مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده تبریز در مجلس، تصریح کرد: موضوع اولویت‌دار مجلس، رسیدگی به این موضوع است و براساس آیین‌نامه داخلی پارلمان هم در مواردی که اضطرار ایجاب کند، نمایندگان می‌توانند درخواست جلسه اضطراری کنند که این جلسه در همین راستا تشکیل شده است و مجلس دستور کار دیگری نخواهد داشت تا تکلیف این موضوع روشن شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    11 0
    اینم دور زدن قانون به روش نوبرانه. چرا مجازات هیچگاه به شدت صورت نمیگیرد که هر کس به راحتی به قانون دهن کجی میکند. همین بیانیه موجب جری شدن دشمن و ضربات بعدی خواهد بود.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    10 0
    متخلفین را به دادگاه بکشانید ومجازات کنید وحق مردم وکشور کوتاه نیایید
  • NZ ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    11 0
    يک عوضی که در واقع نماينده آمريکاست تا مدير آژانس از اون طرف ميآد خيلی شيک با کمال اطمينان به آقايون به خط شده و مخلص و مطيع کد خدا ديکته اش را مؤدبانه می گويد و به لطف چاکران دست خالی بر نمی گردد! خر تو خر و بی قانونی شده مثل آب خوردن برای اين دار و دسته!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    6 0
    مثلا تا شمخانی نیاد خودتون نمیفهمید چه کلاهی سرتون رفته؟ مثلا اگه بگه نه دریته قبول میکنید؟ جای تاسف داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس