آتش سوزی در ۴ نقطه از جنگل های گلستان

سرپرست منابع طبیعی استان گلستان گفت: چهار نقطه از جنگل های گلستان دچار حرق شد که سه منطقه خاموش و یک منطقه هم اطفاء شده و تحت کنترل است.

به گزارش مشرق، عبدالرحیم لطفی درباره آتش سوزی در جنگل های گلستان اظهار کرد: چهار نقطه شامل علی آبادکتول، مینودشت، گالیکش و کلاله ظهر امروز (چهارشنبه) دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه آتش همه مناطق غیر از کلاله به طور کامل خاموش شده است، افزود: آتش کلاله هم به طور کامل اطفاء شده و همکاران ما در حال خاموش کردن کنده های سوخته هستند.

سرپرست منابع طبیعی گلستان در توضیح آخرین وضعیت آتش سوزی کلاله بیان کرد: آتش سوزی کف سوز بوده و بررسی ها نشان می دهد توسط یک چوپان روشن شده است.

وی اظهار کرد: افزایش سرعت باد و سوختن برگ ها باعث گسترش آتش شد به طوری که به گفته همکاران در صورت تشدید باد احتمال می رفت آتش از کنترل ماموران و همکاران ما خارج شود.

وی با بیان اینکه حضور ماموران و مردم به مهار کامل آتش کمک کرد، ادامه داد: گرچه مهار آتش به سختی انجام شد اما خوش بختانه ساعت ۱۸ سرعت باد کاهش پیدا کرد و باعث شد توسط آب و وسایل آتش اطفاء شود.

لطفی با بیان اینکه هوای منطقه مه آلود است و به زودی شاهد باران خواهیم بود، توضیح داد: از آتش فقط چند کنده در حال سوختن باقی مانده که با شروع باران همه آتش خاموش خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس