گل طارمی در دقیقه ۱۲+۹۰ سوخت/ آمبولانسی که جهانی شد!

تیم فوتبال پورتو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در یک بازی پرحاشیه و باوجود گلزنی مهدی طارمی، برابر براگا برد را از دست داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال شب گذشته تیم پورتو میهمان تیم براگا بود که این مسابقه پرتنش و جنجالی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

در این بازی ابتدا مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۹ گلزنی کرد. دروازه بان براگا برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شد و طارمی با یک ضربه چیپ و نرم، توپ را از بالای سر بازیکنان براگا وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید:

طارمی بهترین بازیکن هفته لیگ برتر پرتغال +عکس

گل تساوی براگا هم در دقیقه ۱۲+۹۰ توسط «باربوسا» به ثمر رسید و پورتو یک برد حساس دیگر را در شب گلزنی مهاجم ایرانی اش از دست داد.

گل طارمی در دقیقه ۱۲+۹۰ سوخت/ آمبولانسی که جهانی شد! +عکس

پورتو در این مسابقه دو اخراجی داد و همین موضوع باعث شد تمرکز بازیکنان این تیم برای حفظ نتیجه از بین برود. «لوییس دیاز» در دقیقه ۷۰ و «اوریبه» در دقیقه ۷+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند و این تیم در لحظات پایانی ۹ نفره بازی کرد. البته طارمی هم در دقیقه ۸۷ تعویض شد و این موضوع هم در فشار حملات براگا برای جبران نتیجه بی تاثیر نبود.

اتفاق حاشیه‌ای و پربازتاب دیگر این مسابقه، مصدومیت «دیوید کارمو» بازیکن تیم براگا در دقیقه ۶۸ بود. میزان آسیب دیدگی کارمو به حدی بود که آمبولانس برای انتقالش به بیمارستان وارد زمین شد اما هنگام خروج از زمین دچار نقص فنی شد و تعدادی از بازیکنان دو تیم مجبور شدند آمبولانس را هُل بدهند!

گل طارمی در دقیقه ۱۲+۹۰ سوخت/ آمبولانسی که جهانی شد! +عکس

مشابه اتفاقات این مسابقه، روز یکشنبه در بازی دو تیم و در چارچوب مسابقات لیگ پرتغال رخ داده بود. پورتو در آن بازی هم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر صفر پیش بود (یکی از گل‌ها را طارمی زده بود)، در نهایت بازی را با تساوی ۲ - ۲ عوض کرد. پورتو در آن مسابقه هم دو اخراجی داده بود و بازیکن و سرمربی این تیم با کارت قرمز داور جریمه شده بودند.

باوجود توقف پورتو در این مسابقه، نباید از گلزنی طارمی که یک بار دیگر در نقش ناجی تیمش ظاهر شد، عبور کرد. طارمی با این گل، تعداد گل‌های خود را در جام حذفی به عدد ۵ افزایش داد. او ۸ گل هم در مسابقات لیگ برای پورتو به ثمر رسانده است.

دیدار برگشت پورتو و براگا در نیمه نهایی جام حذفی روز ۱۳ اسفند به میزبانی پورتو برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    20 5
    مهدی طارمی دردانه عالم فوتبال است هر شب برای موفقیتش دعا میکنم
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    31 3
    وای اگر این اتفاق ( خراب شدن آمبولانس) در ایران افتاده بود ببین چه غوغایی بود. بی بی سی نعره می زد، اینتر نشنال یقه پاره می کرد، آلبانی نشین ها سر به بیابان می گذاشتنند و اصلاح طلب ها ... . چه پولی به جیب می زدند این سلبریتی های در پیتی با باز کردن بیشتر دهنشون؟!!!!!!!!!!
    • سعید IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      11 3
      گل گفتی گل
    • تاج کبیر IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      2 2
      آره واقعا
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      5 7
      تو ایران امبولانسی وجود نداره که خراب شه
  • ایرانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    10 4
    رونالدو و مسی رو بی خیال طارمی و مهار کنید
  • حسین IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 1
    از حق نگذریم ساده طارمی قبلاً تو عشقپولیس عزیزم بازی میکرد هاااااااااا بسوز کیسه سوزا وطن فروش
    • پارسا۲ IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      0 2
      اقا بیرو طارمی همه
  • مرسل عیوضی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    حتما ور بازی با یوونتوس موفق میشه و گل میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس