کد خبر 1179660
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
آمار جالب سپاهان برابر استقلال؛ در آستانه ۶ تایی شدن و انتظار ۸۴

سپاهان در ۱۲ دیدار اخیر مقابل استقلال تنها موفق به ثبت یک پیروزی شده و در چهار بازی اخیر هم طعم برد را نچشیده است.

به گزارش مشرق، بدون تردید حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه بین ۲ تیم مدعی و پرطرفدار سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان به انجام می‌رسد. جدال بین تیم‌های اول و دوم که می‌تواند تکلیف قهرمان نیم‌فصل را هم مشخص کند.

این سی و نهمین جدال لیگ برتری سپاهان و استقلال است. تا به حال ۱۵ برد برای تیم پایتخت‌نشین، ۱۱ پیروزی برای طلایی‌پوشان زاینده‌رود و ۱۲ تساوی به ثبت رسیده است. ۹۲ گل در این تعداد بازی رد و بدل شده که ماحصل آن ۵۰ گل برای آبی‌پوشان و ۴۲ گل برای تیم اصفهانی بوده است.

بیشتر بخوانید:

شایان مصلح بازی استقلال را از دست داد

اما این نزدیکیِ آمار و ارقام درست نقطه مقابل نتایجی است که در چند سال اخیر در دیدارهای این ۲ تیم به بار نشسته است. افت طلایی‌پوشان باعث شده تا آنها در ۱۲ دوئل اخیرشان مقابل استقلال تنها یک برد را به دست بیاورند و در هشت مسابقه شکست بخورند. محرم نویدکیا تیمی را به میدان می‌فرستد که در چهار بازی پیشین خود برابر استقلال بردی نداشته و سه بار شکست خورده است. از آخرین برد سپاهان برابر استقلال ۸۴۱ روز می‌گذرد. بردی که در فصل ۹۸-۹۷ و در ورزشگاه آزادی به دست آمد. کی‌روش استنلی زننده تک گل این دیدار بود.

اما آخرین برد سپاهان در خانه مقابل استقلال به چه زمانی مربوط می‌شود؟ باید به حدود ۶ سال و پنج ماه قبل برگردیم. جایی که سپاهان توانست با نتیجه سه بر یک از سد میهمان تهرانی و پرآوازه خود بگذرد. بعد از آن دیدار سه اخت و ۲ تساوی برای تیم طلایی‌پوش اصفهانی در خانه به دست آمد و آنها اگر نتوانند این بار هم استقلال را در اصفهان شکست دهند؛ ۶ تایی می‌شوند.

آمار جالب سپاهان برابر استقلال

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    9 11
    ببخشید که درین سه سال اخیر اگر امدادهای غیبی داوری نبود، استقلال سه بار دیگه سپاهان را به سیخ کشیده بود. پارسال با مربی گری استراماچونی، سپاهان توی زمین خودش نقش جهان حتی ۲۵٪ مالکیت را هم نداشت. بیش از ۱۰ موقعیت صد در صد رخ داد و پنالتی ای را که از کره ماه میشد تشخیص داد، داور برای استقلال نگرفت!!!! بعد هم اومد با فاصله ی سه ماه بعد عذرخواهی کرد اونم دیگه بس که آبروی داوری اش رفته بود. دو سال قبل اش هم همان بالا را سر استقلال در آوردند و زمین وداور و تدارکات دور زمین علیه استقلال بسیج شد تا استقلال نبره!! بازی قبل تر هم تلاش شان را کردند ولی استقلال له کرد. مشکل سر اینه که برای عدم نتیجه گیری استقلال و سوزاندن امتیازات این تیم برای قهرمان کردن پرسپولیس، سر بازیهای استقلال با سپاهان و فولاد و ذوب آهن و ...هرکاری دلشان خواست کردند تا امتیاز به حساب استقلال واریز نشود. بالاخره یه روز پرده ها کنار میره و فساد فوتبال میزنه بیرون...
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      2 0
      ینی برا بقیه بازیا مشکلی نیست؟ فقط سر اینا باهاتون بدن؟ بهتره بگین این بازیا برا ما مشکلتره و بهتره برای نبردنای خودتون از بقیه مایه نزارید ونندازین گردن تیم ثالث!
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      2 0
      هنوز چیزی نشده که اینطور خودتونو باختین، یک ذره اعتماد به نفس داشته باشین .
  • هدهد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    4 4
    همه تیما جلوی استقلال یه جور دیگه میدون وجالبه با لنگ معمولی بازی مکنن البته امسال احتمالا پسپس با سیتم ۱دروازبان و۱۰هافبک تا اخر لیگ یه دون گل میزنه بهد میره دفاع واخر اینکه اگه شخصی با اقای فکری در تماسه به او بگن که اگه میخوای موفق بشی بازیکنان رو ازاد کنه تا خودشونو نشون بدن
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      1 1
      ینی بایست برای ارنج از شما نظر بخواد یاببینه بقیه باتوجه به کمبود بازیکن چیکار میکنند؟ اینکه چند درصد موقعیتها گل میشه شما باهاش مشکل داری؟ برای توهین کردن نظر میدید بده ولی تو چیزی که سوادشو نداری نظر بدی خودتو سبک کردی،بله!
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    6 5
    استقلال جلوی سپاهان مثل پوره سیب زمینی له میشه
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      1 1
      بروبداصفهونی
  • احمد DE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    3 0
    استقلال هروقت نتیجه نگرفت ،پرسپولیس ،وزیر و...‌باعث شدن ولی تا برد میاره نتیجه تاکتیک و...‌‌خودشونه،اگه تمرکز خودتون رو بجای پرسپولیس و..‌بزارید بهتر نتیجه میگیرید
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    1 0
    کدوم بردهمون بردی که داورخاک برسرروخطایی که روبازیکن سپاهان شدازخودبازیکن سپاهان پنالتی گرفت به سود استقلال امیدوارم یه داورخداشناس باشه برااین بازی فقط
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    1 0
    با امید خدا تیم کیسه گشاد تهران، سه تا میخوره و مقصر هم وزیر پرسپولیسیه!
  • مجید IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    دوست ندارم استقلال موفق بشود فقط بخاطر محمود فکری آدم کم طرفیتی هست اگر موفقیتی داشته باشد دیگه هیچی جلودارش نیست
  • رضا DE ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    ببخشید نتونستیم تو ۱۲ بازی ۲۴تا باخت جلوتون بیاریم حالا بازم درخواست کنید شاید قوانین جدیدی بزارن برا این کار ؛پدر منطق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس