کد خبر 1175659
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

وقتی به گل سرخ، گل ژربرا یا میخک نگاه می‌کنید، کدام یک بیشترین ارتباط معنایی را با شخصیت شما دارند؟ آیا تاکنون فکر کرده اید گلی که برای هدیه دادن انتخاب می کنید در واقع می تواند شخصیت شما را منعکس کند؟ به این گل ها نگاهی بیندازید، گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا این شخصیت شما را منعکس می کند یا خیر!؟ بیایید آنرا با هم بررسی کنیم.

شخصیت شناسی افراد با استفاده از گلها

خرید گل رز – شما شدیدا احساساتی هستید

با خرید گل رز شما به عنوان فردی بسیار پرشور و عاشق‌پیشه توصیف می شوید. چاره ای نیست مجبورید این توصیفات را تحمل کنید.

روابط، ذات اصلی شما را تشکیل می دهد و قلب شما، شما را راهنمایی می کند. کمد لباس خود را باز کنید حتی اگر مرد باشید به رنگ های صورتی و دخترانه پیدا خواهیم کرد. شما عاشق سنت، خانواده و تعطیلات بوده و همیشه در تلاش برای رسیدن به بالاترین قله های پیشرفت هستید.

شخصیت شناسی افراد با استفاده از گلها

خرید گل میخک – از تغییرات زندگی استقبال نمی کنید

موقع خرید گل و گیاه به سمت خرید میخک متمایل می شوید؟ احتمالا دوستانتان شما را به عنوان فردی محکم و ریشه دار می‌شناسند. خودتان را به عنوان یک فرد ساده می بینید که از زندگی راضی است و به تغییرات بزرگ علاقه ای ندارد. دیگران می توانند سبک تصمیم گیری شما را حدس بزنند چراکه بیشتر مواقع از پیش تعیین شده است. ترجیح می دهید در زندگی، واقع گرا و اهل عمل باشید.

خرید گل لاله – نمی شود شما را دلسرد کرد

برای خرید گل، لاله ها را ترجیح می دهید؟ جای تعجب نیست که همه شما را دوست داشته باشند. شما شیرین زبان، حساس، متفکر هستید و دوستان و خانواده خود را دوست دارید. فیس بوک شما با عکس هایی از سفرها و بهترین دوستان شما پر شده است.

حتی افراد غریبه به دلیل لبخند زیبا و شخصیت درخشان، شما را آفتابی و گرم می بینند. زندگی برای شما عالی است و شما هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید هدفی ترسیم شده دارید؛ خب بالاخره همه ما در زندگی فراز و فرود داریم و روزهای بد را هم تجربه می کنیم.
اما شما احتمالا از دسته افرادی هستید که خیلی دیرتر از بقیه ناامید و دلسرد می شوید.

خرید گل ارکیده – دوستان صمیمی کمی دارید

پایتان به گل فروشی که می رسد چشمتان به ارکیده ها می افتد؟ خرید گل ارکیده احتمالا یعنی در یک مهمانی، شما همان فردی هستید که همه درباره اش صحبت می کنند. دیگران اطلاعات کمی از شما و زندگیتان دارند زیرا شما یک دایره محکم از دوستان صمیمی دارید و جز آنها کسی از سوراخ سنبه های زندگیتان با خبر نیست. شاید شما را به عنوان یک انسان مادی بشناسند، معمولا اولین رویکرد شما در سنجش موقعیت ها درنظر گرفتن جزئیات مالی آنهاست.

خرید گل بنفشه – وفاداری را به هر اصلی ترجیح می دهید

خرید گل بنفشه شما را به وجد می آورد؛ بگذارید حدس بزنم: در جمع های بزرگ که بعضا کسانی شما را نمی شناسند، شما آرام هستید و شیطنت نمی کنید، اما امان از لحظه ای که در بین دوستان واقعی قرار بگیرید. یک شورشی تمام عیار هستید! آرام اما در عین حال شوخ طبع و البته تودار. این حال، هنگامی که دیگران شما را به خوبی بشناسند، خواهند گفت که شما وفادارترین و بهترین دوستی هستید که می توانند در زندگی داشته باشند.

خرید گل لیلیوم – انسان دوستی شما زبانزد خاص و عام است

خرید گل لیلیوم عادت شماست، واو! شما یک انسان دوست واقعی هستید درست است؟ مردم همیشه شما را از دادن پول به افراد بی خانمان منع می کنند. فردی دوست داشتنی، مردمی و مهربان که اطرافیانتان همیشه می توانند به خاطر مهربانی به شما اعتماد کنند. در حقیقت، کمک به مردم باعث می شود شما لبخند بزنید، و حتی شادتر شوید و یکی از پیشنهادات گلفروشی وارتانو برای خرید باکس گل تولد میباشد.!

خرید گل پیونی – مهربان و خوش قلب هستید

اگر به خرید گل پیونی شهرت دارید، یعنی عزیزانتان شما را کمی بیشتر از بقیه دوست دارند؛ زیرا شما آن کسی هستید که هیچ محبتی را بی پاسخ نمی گذارد. شما قلب پاکی دارید و شنونده صحبت و درد دل های دیگران هستید. به خوش مشرب بودن معروف هستید .

خرید گل زنبق – روزمرگی شما را دیوانه می کند

گل محبوب شما گل زنبق است و موقع خرید گل زنبق عنان از کف می دهید؟ شما در زمین زندگی می کنید ولی سر در آسمان دارید. از تجربیات هیجان انگیز مانند بانجی جامپینگ استقبال می کنید. می خواهید دنیا را نجات دهید؟ خب لازم است قبل از دنیا ابتدا بیشتر به خودتان رسیدگی کنید. احتمالا از این که هر روز از خواب بیدار شوید و کارهای عادی را بارها و بارها انجام دهید، متنفر هستید و روال عادی زندگی شما را رنج می دهد.

تا بحال به خرید آنلاین گل فکر کرده اید؟

برای خرید آنلاین گل و گیاه هم کافیست عبارت گل فروشی آنلاین را در مرورگر خود تایپ کنید. گل فروشی اینترنتی گل وارتانو ارائه دهنده ی بهترین خدمات خرید آنلاین گل، با ارسال رایگان در تهران این امکان را فراهم کرده تا بتوانید برای یک خرید گل ایده آل، گزینه های متنوعی را از نظر بگذرانید. به طور کلی گل فروشی های آنلاین در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی رشد خیره کننده ای داشته اند و توانسته اند حسابی خود را در بین مردم جا بیندازند.

دریافت راهنمای خرید گل ضروری است

برای خرید گل مشورت بگیرید!
صرف نظر از اینکه می توانید با یک سرچ ساده ذهنتان را نسبت به انواع گل و گیاه منظم کنید، گاها از تجربیات دیگران هم استفاده کنید. از دیگران بپرسید خرید گل ولنتاین باید چه گل‌هایی داشته باشد؟! کسی که میخواهم این دسته گل را به او هدیه بدهم فردی خجالتی است! چه گلی برای او مناسب است!؟ برای روز مادر چه گلی بخرم؟ برای تولد برادرم چه گلی هدیه دهم؟

ما فقط اندکی از ده‌ها سوال ممکن را مطرح کردیم تا شما را به چالش دریافت راهنمای خرید گل دعوت کنیم.

از رک بودن نترسید. گاهی نیاز نیست برای یک مناسبت کوچک دسته گل خیلی گران قیمتی سفارش دهید، گاهی هم برعکس، شاید لازم باشد برای یک مراسم یک تاج گل، ولو کوچکترین سایز آن را بخرید و هدیه کنید. پس مطمئن شوید که راه درستی را می‌روید!

شخصیت شناسی افراد با استفاده از گلها

گران ترین، محبوب ترین و پر فروش ترین گل ها در ایران کدامند؟

گل اورینتال، به عنوان گرانترین گل در ایران شناخته می شود. اورینتال نسبت به رطوبت زیاد حساس است و خیلی زود پژمرده می شود. باید از پاشیدن آب روی گل ها جدا خودداری کنید و گلدان اورینتال را در مکانی خنک و درمعرض نور غیرمستقیم آفتاب قرار دهید چون در هوای گرم، طراوت خود را از دست می دهند.

گل رز به عنوان محبوب ترین گل میان مردم ایران است. عجیب هم نیست چون این گل زیبا در جهان هم محبوبیت چشمگیری دارد. گل رز ایرانی، گل رز هلندی و گل رز مینیاتوری از محبوب ترین و پرکاربرد ترین انواع گل رز هستند. اگر می خواهید با هدیه ای محبوب و در عین حال اقتصادی عزیزان خود را غافلگیر کنید، خرید گل رز را در برنامه بگنجانید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس