کد خبر 1174624
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

به گزارش مشرق، حسین کچویان طی یادداشتی که در کانال تلگرامی خیابان انقلاب منتشر شد به بررسی اتهامات روحانی پرداخت.

 با اینکه آقای روحانی به‌خوبی می‌داند که چه پرونده سنگینی هم به‌لحاظ تخلفات و بی‌قانونی‌های شخصی در موارد مختلف و هم به‌لحاظ کشورداری برای خود مهیا کرده است، در جلسه هیات دولت سینه سپر کرده و خواهان محاکمه خود به‌جای محاکمه وزیر ارتباطات شده که دستاوردهای مشعشع وی قوای مقننه و قضائیه را به احضار وی واداشته است، اما ازجمله فجایع و مصایب ناشی‌از صدارت وی، رویه وی در نوع انعکاس این مساله در هیات دولت است که هیچ نسبت و ربطی به این کشور و انقلاب اسلامی ندارد.

 اشتباه نکنید؛ از رویه دیکتاتورمآبانه‌ای نمی‌گویم که تاکنون به منع مسئولان این کشور از حضور در جایگاه‌های قانونی آنها ختم شده و با منع ریاست صداوسیما از حضور در جلسه این هفته هیات دولت برگ زرین دیگری بر آن افزوده شد، یا به اقدامات غیرقانونی وی در عدم ابلاغ مصوبات مجلس یا دیگر شوراهای قانونی کشور مثل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره نمی‌کنم، بلکه از نوع طرح مسائل کشور سخن می‌گویم که از آغاز حضور وی در این مسئولیت مداوماً به‌کارگرفته شده و این‌بار متوجه مسئولان دیگر قوای کشور شده است.

 آیا آقای روحانی نمی‌داند که جهرمی برای افزایش پهنای باند مورد سوال قرار نگرفته است که به این شکل زشت و با قلب حقیقت می‌خواهد مردم را علیه اقدام کاملا معمول قوه‌قضائیه فسادستیز بشوراند، گرچه مردم با تجربه حدودا هشت‌ساله حضور او در مسئولیت و آشنایی با نوع ادبیات وی در قیاس با تجربه حدودا دوساله رئیسی در عدالت‌خواهی و فسادستیزی با بیان متقن و حکیمانه‌اش به‌خوبی در این زمینه قدرت داوری درست را یافته‌اند!

اگر روحانی واقعا و حقیقتا خواهان محاکمه است، می‌تواند خود را برای محاکمه درمورد تحمیل برجام، فاجعه ارز ۴۲۰۰ تومانی، سقوط آسانسوری و حدودا 10 برابری ارزش پول ملی ... آماده کند اما اگر قرار باشد برای اقدامات انجام شده یا کارهای انجام نداده، پرونده‌هایی تشکیل شود، کیفرخواست و دفاعیه‌ای لازم خواهد بود که کامیون‌ها برای حمل آن تا دادگاه لازم خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 0
    آقای جهرمی وزیر ارتباطات خیلی راحت درخواست ها و مطالبات اصلی را می کوبد به طاق و موضوع مبهم و حاشیه ای مطرح می کند.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    27 0
    مثل تمام دنیا باید مصونت رئیس دولت برداشته شه تا شاهد انقدر فساد نباشیم
    • داریوش IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      2 0
      ترامپ هم مصونیت داره!
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      موافقم
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 2
    انشاالله خداانتقام سخت راخواهدگرفت که نشانه اش بصیرت واگاهی مردم از ۲۴ سال حکومت اصلاح طلبان بیسواد،بی خاصیت،پررو،وطن فروش است.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    5 3
    دلار ۳ تومنی را تبدیل به ۲۳ هزار تومنی کردن خودش یه اتهام بزرگه و ضربه به اقتصاد کشور
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 2
    به امید روزی که روحانی و دولتش که جنگ هشت ساله تمام عیاری بر ملت تحمیل کردند. پای میز محاکمه حاضر شوند. این حاشیه امنیت باید و قطعاً در بین مسئولین کشور ما از بین بره. که طرف هرکاری خواست انجام نده و آخرشم یا استعفا بده یا مسئولیتش به پایان برسد و هیچ محاکمه ای صورت نگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس