سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن ‌در مقابل دستیابی نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه و ارتش به مولفه‌های قدرت جسارت خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور صبح امروز در جمع فرماندهان و پرسنل سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه‌ توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی تمام نشدنی است، اظهار داشت:‌ لازمه محو این توطئه‌ها، دستیابی به مولفه‌های قدرت در عرصه بین‌المللی است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن ‌در مقابل دستیابی نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه و ارتش به مولفه‌های قدرت جسارت خود را از دست داده است.

وی شرط بازداندگی را قدرت عنوان کرد و افزود: برای آنکه دشمن همواره در مقابل اراده ملت ایران زانو بزند باید به مولفه‌های قدرت بیش از پیش دست یابیم و در این راه به جد اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید

سردار پاکپور: محرومیت‌زدایی سرلوحه کار نیروی زمینی سپاه است

وی با بیان مولفه‌های قدرت به فرمایش مقام معظم رهبری استناد کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند "لازمه قوی شدن کشور این است که کشور ما در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی قدرتمند شود." و تمام تلاش نیز باید آن باشد که این فرمان را در تمام جوانب به اجرا در آوریم و به آن دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه به امنیت پایدار مرزهای کشور خاصه مرزهای استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت مرزهای کشور در دنیا ‌کم‌نظیر است.

سردار پاکپور با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد:‌ علاوه بر رشادت دیروز جوانان ایلامی در دوران دفاع مقدس امروز شاهد حضور جوانان ایلامی در عرصه‌های مختلف کشو ر هستیم که این افتخاری برای استان ایلام است.

سردار پاکپور ‌در پایان خدمات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام را در مردم‌داری، ارائه خدمات به مردم و تلاش در محرومیت‌زدایی ایلام را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: افتخار سپاه این است که از مردم و برای مردم و در کنار مردم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • جوادp IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    10 10
    درودنظامیهای پرتوان وپرتلاش.. اگه امنیت موجوده همش مدیون فداکاریهاوشجاعت وخدایی کارکردن شمادلیرمردانه.. جوری امنیت ساختیدکه نسلهای بعدی هم انشالله دراسایش و ارامش کامل زندگی خواهندکرد.. امنیت خاری هست درچشم ذلت پذیران وباندتسلیم پذیروسدمحمکی هست درمقابل وطن فروشان ک مباداخاک. وطن راتقدیم دشمن کنن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    8 2
    انتقام پس کی گرفته میشه؟
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      7 2
      انشاالله نزدیکه
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    6 2
    درود بر سپاه عزیز
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    2 15
    هزار ماشاءالله به سردار پاِکبور عزیز .. خدا حفظت کند . جدا از زحمات بی بدیل در نیروی زمینی بعد از زحمات فوق العاده حاج احمد کاظمی عزیز دو تا تیراندازی رگباری از ایشان دیده ام .واقعا لذت بردم . استوار . در برابر خصم .
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    1 4
    درود بر سردار عزیز
  • علی خدایی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 1
    خدا دقوت بر همه نیرو های مسلح قدرتمند ایران زمین ارتش سپاه نیرو های انتظامی و امنیتی بسیج و کل ملت شریف و کل نیر های مسلح کشور مان
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 4
    واقعا کم نظیره احسنت
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 2
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس