کد خبر 1173461
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
ضدانقلاب پروژه «افکاری 2» را کلید زد - کراپ‌شده

پس از اجرای حکم قصاص قاتل سنگدلی که یک جوان را مقابل چشمان مادرش به قتل رسانده بود، جریان ضدانقلاب سعی کرد این بار با مطرح کردن ورزشکار بودن وی، قتل وحشیانه وی را به حاشیه ببرد و با تحریف جای جلاد و شهید را عوض کند.

به گزارش مشرق، روز گذشته حکم قصاص قاتل سنگدلی که در سال ۹۴ و در جریان سرقت مسلحانه جوان ۲۲ ساله‌ای را جلوی چشم مادرش به قتل رسانده بود، پس از طی فرآیند قانونی و تایید در دیوان عالی کشور اجرا شد.

 پس از انتشار این خبر بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب هجمه‌های خود را با مطرح کردن «کشتی گیر» بودن وی آغاز کردند حتی وزارت خارجه آمریکا نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

ضدانقلاب پروژه «افکاری ۲» را کلید زد

هرچند رئیس هیات کشتی اندیمشک کشتی‌گیر بودن این فرد را تکذیب کرد و  اما بر فرض صحت ورزشکار بودن وی، این موضوع هیچ خللی نمی‌تواند در اجرای حکم قاتلی که در جریان سرقت مسلح یک جوان را مقابل دیدگان مادرش کشته، داشته باشد.

چند ماه پیش رسانه های ماهواره‌ای فارسی زبان ضدانقلاب در زمان اجرای حکم نوید افکاری، فردی که با چاقو یکی از کارمندان را به قتل رسانده بود، هجمه‌های بین المللی را  به ایران وارد کردند تا جایی که با سرکردگی مسیح علینژاد سعی در تحریم ورزش ایران گرفتند.

ضدانقلاب پروژه «افکاری ۲» را کلید زد

ضدانقلاب پروژه «افکاری ۲» را کلید زد

ضدانقلاب پروژه «افکاری ۲» را کلید زد

این رسانه‌ها همان زمان برای رسیدن به هدف شومشان و زیاد نشان دادن حامیان این قاتل، به فوتوشاپ روی آوردند.

ضدانقلاب پروژه «افکاری ۲» را کلید زد

البته یکی از ترفندهای رسانه های ضدانقلاب، پاک کردن صورت مسئله در قبال اجرای احکام زندانیان و متهمان ایرانی است. این رسانه ها در یسیاری از موارد با به میان کشیدن عنوان کاری این زندانیان، قومیت و یا مذهب آن‌ها موضوع را منحرف می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    49 14
    امیدوارم کسانی که بیخودی و به خاطر ضدیت با خدا این جور کارها را انجام می دهند به وسیله یکی از همین ورزشکاران یا مظلومان قاتل به سرای باقی بشتابند. کسی منکر رضایت از اولیای دم و گذشت نیست ولی اینها اسلام و احکام الهی را هدف گرفته اند و قصدشان دشمنی با خداوند است وگرنه دلسوز شخصی که غیرعمد مرتکب شده نیستند و فقط به فکر چالش برای کشورند حالا به هر نحوی باشد
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    22 11
    بگذار گلوشان پاره بشه . ضد انقلاب همینه . طینتش اینه ... فرصتی پیدا میکنند دست بقلم میشوند تا اینگونه مزد قلم فرسائی خود را بگیرند ..جرمی که قانون برای آن مجازات وجود دارد . جز آنکه خانواده رضایت بدهند و سلسله مراتب طی شود . در موردی مثل این ( قتل نفس) طبق قانون اسلام و مدنی قصاص مجرم انجام میشود . و فرقی بین افراد هم نیست .
  • صالح وملورین IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    16 8
    همه ایران میدانند اینانکه مخبر.وطن فروش .بی غیرت بی تعصب به مردمان کشور به خاک وریشه کشور بیش نیستند مثل ذالو خون مردم رو میک میزنند من نه طرف چپ ونه راست هستم ولی ولی غیرت وتعصب به وطن وکشور باتعصب خود دارم بخداکه اون مسیح علی نژاد رو جای آفتافه مستراب کسی قبولش نداره همیشه خماره
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    23 4
    یعنی اگه ورزشکار! باشی هر کاری بکنی ایراد نداره؟
  • عباس IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    12 3
    آفتابه مستراح نه آفتافه مستراب
    • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 1
      س شنونده وبیننده عاقل باشد چاکریم
  • ع IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 12
    این فردیعنی علی حسینی دراثرفقرونداشتن شغل درسال94میرن دزفول سرقت ازقضا خونه یه پیرمردکتری بوده که ساله بچه دارنبودووقتی خدابچه ای بهشون داده تقریبا24ساله توخونس .بخیال اینکه خانه خالیست.پسره توخونه میادبیرون .مادرشم تازه ازبازاراومده شروع به جیغ کشیدن میکنه بعدمیزنه پسرشومیکشه یه نفردیگه با علیحسینی بودتبرعه وزندان.فقرمادربدبختیاست
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      5 1
      بی سواد چرت پرت چیه نوشتی
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 3
    عکساشون قدیمیه اربابان جدیدشون اومدن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 13
    قصاص حقی است که خدا به وارث مقتول داده،حالا قاتل می خواهد حافظ قرآن باشد،عالم دینی باشدیا قهرمان المپیک باشدویا وزیر باشدویا...
  • ايراني IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    8 1
    ماهم فقيريم پس ميتونيم و مجازيم بريم دزدي و آدم كشي زناني رو ميشناسم كه بخاطر فقر و بي پولي كار ميكنن.چه كاري؟ نفت ميفروشن با فرغون تو كوچه ها، سبزي پاك ميكنن، نخود و لوبيا و... بسته بندي ميكنن،فرش ميبافن،شال گردن كلاه و ...، حتي دختر جواني رو ديدم كه نون خشكي و ضايعات ميخريد اما شرفش رو نفروخت.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    7 2
    این تو مدرسه شونم کشتی نمیگرفته. چی چی و کشتی گیر؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 1
    مگرهرکس فقرداشته باشه بایدبره سرقت وبعدهم قتل بکنه عزیزان مردم بکشه ؟اگرورزشکارباید زور بازوی خودرابخوردنه خون جوان مردم را؟ رسانه های معاند چون خبری ندارند تا تماشاگرداشته باشنددنبال قاتل های بی سربی پای عقده ای میگردندوازراه تشویش اذهان وتنویر افکار مردم راتحریک کنند.وفیلم پلیسی که تماشاگر جذب کنند.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 3
    خداوندهمه انها راباشمردرجهنم با هم محشور بفرمایند
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    خوب اگر یک نفر کشتی گیر باشد باید مردم را بکشد من کشت گیرم اجب هرفی است
  • احمد IN ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    دشمن کارش جو سازی است مردم باید آگاه باشند درست است خدانکرده قصاص حق است وبخشش شیرین ولی کاراز جای دیگر آب می خورد آنها به فکر مردم ایران نیستن بدتر می خواهند امنیت مارا هدف بگیرند ولی ما بیدار هستیم وگوش به فرمان رهبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس