کد خبر 1172796
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
تخصیص واحدهای صندوق پالایشی یکم به سهامداران

امروز ۶ بهمن ۹۹ پالایشی یکم به مانند روزهای گذشته کار خود را در منطقه سبز آغاز کرد و در نهایت به صف خرید نشست. روند صعودی ارزش پالایشی یکم همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۶ بهمن ۹۹ نمادهای پالایشی شپنا، شتران، شبریز و شبندر عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

شپنا و شبندر در بین ۷ نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل قرار داشتند. همچنین نام شپنا، شبریز، شبندر و شتران در بین ۷ نماد با بیشترین تقاضا دیده می‌شد. 

ارزش پالایشی یکم ۶ بهمن ماه ۹۹

امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ پالایش یک روز سبز دیگر را نیز پشت سر گذاشت و نام پالایش به عنوان دومین نماد با بیشترین تقاضا در بازار امروز ثبت شد. به همین دلیل قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۷.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۸۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۱۷۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    لطفا یک گزارشی از زیان ما شهرستانی ها در بورس تهیه کنید . صدای ما سهامداران را بگوش دولت برسانید . دولت فقط دو هفته قدرتمند از بورس محافظت کنه همه چیز درست میشود
  • علی قدسی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    متاسفانه خرید قدرتنمندی نداریم که صف خرید بشه!دویم اگر نه بازیگر سهم برای نوسان گیری نباید ازمثبت فیک رنج منفی بدهد واجازه رشد به سهم ندهد ونیز به سهامداران زیان وارد کند !معلوم که نوسانگیری ذات بازار است اما درجای درست !چطور فیک مثبت درکمتراز نیم ساعت ویا۲۰دقیقه پایانی منفی ۲،۳،۴میکنند ،دستوری بودن موضوع عیان میشود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس