کد خبر 1172740
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
قربانعلی‌پور: برای کمک به استقلال آمده‌ام/ امیدوارم روزهای خوبی را کنار هم رقم بزنیم

مربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی، روزهای خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

به گزارش مشرق، علی اصغر قربانعلی‌پور در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دوباره این فرصت نصیب من شد تا بتوانم به استقلال کمک کنم. 5 سال پیش در استقلال روزهای خوبی را سپری کردیم ولی امیدوارم این بار روزهای بهتری را رقم زده و شادی را به هواداران هدیه کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال که پیش از این در شهرخودرو حضور داشت، در خصوص علت جدایی‌اش از این باشگاه گفت: من به دلایل شخصی قطع همکاری کردم. برای این باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه خواسته فکری از او چیست، عنوان کرد: آقای فکری از مربیان خوب فوتبال کشور است که فکر می‌کنم در دوران بازی کردنش همه جوره تعصبش را نشان داده و حالا هم از من خواسته تا به تیم کمک کنم. من هم نیتی جز این ندارم و فقط انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنم.

قربانعلی پور یادآور شد: استقلال پتانسیل خوبی دارد و امسال هم شرایط خوبی تا اینجای مسابقات داشته و شک نکنید با اتحاد و همدلی می‌تواند به موفقیت برسد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم به ما کمک کنند تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 0
    انشاالله که موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس