به گزارش مشرق، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در خصوص ماجرای سیلی به سرباز راهور در توییتر نوشت: ماجرای درگیری یک نماینده مجلس با سرباز راهور، طبق اعلام رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در این هیات بررسی میشود. اما سئوال از مسئولان محترم ناجا هم هست که چرا برای عبور از خط ویژه تردد اتوبوس و آمبولانس، به دیگران مجوز می‌دهند؟ شفاف اعلام کنید چه کسانی از خط ویژه تردد میکنند؟

اگر خط ویژه برای تسهیل و تسریع در حرکت اتوبوس، آمبولانس، ماشین پلیس و آتشنشانی و سایر خودروهای امدادی است؛ اصولاً صدور مجوز برای خودروهای دیگر که ماموریت اورژانسی ندارند از جمله خودروی مسئولان چه ضرورتی دارد؟ آیا نقض غرض نیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    25 1
    مثل معرفی است که میگوید دو زار بده آش به همین خیال باش برادر عزیز از زمان صدارت آقای هاشمی این رویه ها جان گرفته و الان به مثل درختی تنومند با ریشه های فراوان به جان این ملت افتاده است می خواهی با کدام تبر آن را قطع کنید تبری که دسته اش از همین چوب است ؟
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    16 0
    حرف حساب
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 0
      سال ۹۴ ناجا شفاف اعلام کرد خودروی نمایندگان حق تردد تو خط ویژه رو نداره پس تکلیف نمایندها معلوم دیگه به بقیه چیکار دارن خودشون قانون رعایت کنن اگه ی عده قانون شکنی میکنن دلیل نمیشه نمایندها هم همون کار بکنن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    مسئولان از آنجایی که فکر میکنند مالک جان و مال آدم ها هستند فکر میکنند مالک سهم عبور از خط ویژه نیز هستند. اگر پلیس راهور در مقابل ماشین هایی که LED میگذارند و عبور میکنند برخورد کند بسیار مفید خواهد بود.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 0
    سال ۹۴ ناجا شفاف و واضح و صریح اعلام کرد خودروهای نمایندگان مجلس حق تردد در خط ویزه ندارن خب از نمایندگانی که با این حجم از رای رفتن مجلس اطلاع نداشتن از قوانین خیلی موضوع دور از ذهنی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس