کد خبر 1172600
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

به گزارش مشرق، محمد رستم‌پور، فعال رسانه‌ای درباره نخستین دستور اجرایی وزیر دفاع جدید جو بایدن در کانال تلگرامی خود نوشت: لوید آستین، وزیر دفاع جدید آمریکا که در جلسه تأیید صلاحیت خود در سنای آمریکا وعده داده بود تجاوز و سوءرفتارهای جنسی را در ارتش آمریکا پیگیری نماید، در فرمانی خطاب به فرماندهان ارشد پنتاگون و مدیران ارشد دفاعی نوشته است براساس تأکید جو بایدن باید ظرف ۹۰ روز یک چارچوب عملیاتی برای بررسی موضوع تجاوز جنسی در رده‌های مختلف ارتش آمریکا طراحی و اجرا شود.

براساس یک گزارش که در ماه می ۲۰۲۰ منتشر شد، ارتش هنوز راهی طولانی برای ساماندهی به این وضعیت دارد. براساس آمارها، در سال ۲۰۱۹، در مجموع ۶۲۳۶ مورد تجاوز جنسی صورت گرفته که براساس تصریح معاون پیشگیری از تجاوزات جنسی پنتاگون، احتمال می رود این رقم تنها ۳۰ درصد از کل موارد ارتکاب باشد. ۶ ماه پیش، مرگ غم‌انگیز یک افسر زن ۲۲ ساله به دست همکارش در تگزاس و مثله کردن او بعد از تجاوز جنسی به او با همکاری نامزدش، واکنش‌های احساسی متعددی در جامعه آمریکا برانگیخت. همان زمان، بایدن در پیام تسلیتی اعلام کرد در صورت پیروزی برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی حتماً اقداماتی در پیش می‌گیرد.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    39 2
    بایدن خودش کودک .... هست که! با یه دیپلمات تو ایران هم رفاقت 30 ساله داره. :)))))))
  • AT ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 0
    انسان مخلوقی "فرشته / حیوانه" از جنس خاک و تبلوری از نور الهی وقتی این مخلوق دو بعدی فقط به امور شهوانی فکر کنه و عاقل نباشه به قول شاعر: خور و خواب و خشم و شهوت/ شعب است و جهل و ظلمت/ حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت!
  • AT ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    چه حیات وحش وحشی و خطرناکیه که خودشان هم عاصی شدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس