شهید محمود خلیل زاده - دبیرستان سپاه - کراپ‌شده

دقت داشته باشید که انتقادات و ایرادهای به حق شما در مورد نهادهای انقلابی و مسئولین انقلاب در حضور مردم نا اهل و حتی مسلمانان غیر حزب اللهی با آب و تاب مطرح نشود که...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید محمود خلیل زاده از دانش آموزان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق(ع)) بود که در اول بهمن ماه سال ۶۵ به شهادت رسید. وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از گواهی به وحدانیت خداوند هستی بخش عالمیان که محبتهای قلب و روحمان برای او است و تمام هم و غم مان به خاطر وجهه او و نهایت آرزوی ما رضایت او؛

و پس از گواهی به رسالت حضرت ختمی مرتبت طبیب قلوب مومنین حضرت محمد بن عبدالله (صلوات الله علیه و آله) که امیدوارم، حرام او حرام لحظه به لحظه ی زندگی ام و حلالش روشنی بخش خوشی ها و ناخوشی های حیاتم باشد؛

و پس از گواهی به حقانیت وقوع نزدیک روز جزا و برپایی قیامت و حشر اموات و محاکمه الهی که دعای همیشه ام به خداوند در این روز است که:

« اَللّهم عاِملنا بِفَضلِک وَ لا تُعامِلنا بِعَدلِک » (۱)

و پس از گواهی به ولایت علی بن ابی طالب و یازده فرزند پاک آن حضرت علیهم السلام که همگی یکی پس از دیگری به هدایت مومنین پرداختند و در راه اعتلای شجره طیبه ولایت یا شهید شدند و یا مسموم، به جز دوازدهمین امام به حق ما حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف و ارواحنا لمقدمه الفداء) که در غیبت به سر می برند و در آینده نزدیکی،

«یَملَأُ الله بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلاً کَما مُلِئَت ظُلماً و جَورا» (۲)

سفارشات قلبی ام را عنوان میدارم تا چنانچه بازماندگان در آن صلاح و صوابی یافتند به آن عمل نمایند ان شاءالله.

 همانگونه که به عنوان اعتقاد دینی و اسلامی خود معتقد به ولایت فقیه عادل با تقوای آگاه به زمان و مدیر و مدبر هستم، تک تک شما را به فرمانبرداری از امام عزیز روح و جان، مولا و آقای مسلمین، روح خدا خمینی کبیر، صاحب ولایت فقیه در عصر حاضر، سفارش می نمایم.

 لحظه ای ولایت اسلامی را در حیات خویش به فراموشی نسپارید که در عصر غیبت ولی عصر (عجل الله فرجه) ولایت و سرپرستی امت به دست توانای رهبران توانا و اسلام شناسی چون امام خمینی است.

شما را سفارش می کنم به تقوا و تزکیه نفس که جانمایه انقلاب ماست و با خود سازی و پاک شدن درونی و آرزویی جز رضایت خدا نداشتن و تنها در مسیری که او دوست دارد، گام برداشتن، می توان نگاهبان واقعی اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، این ثمره خون صد هزار شهید و صدها هزار جانباز انقلاب بود.

انقلاب را یاری کنید و لحظه ای را به بطالت و راحتی نگذرانید. در امور دخالت کنید. در صحنه حاضر باشید و تا فتح اولین قبله مسلمین که در چنگ اسرائیل غاصب است از پای ننشینید.

 برادران عزیز : در سیاست حضور فعال داشته باشید و سعی در گشایش گره ها و مشکلات راه انقلاب، داشته باشید و افسوس که وجود من آن گونه که می بایست در خدمت به انقلاب موثر نبود و وای بر من که چگونه در محضر خداوند حاضر خواهم شد و اینک بر شماست که از روزگار پند گیرید و با یاد همیشه شهیدان و جانبازان انقلاب، لحظه‌ای مسئولیت خویش را فراموش ننمایید و بر سستی و فتور من نیز طلب آمرزش کنید.

دنیا جای آسودگی و راحتی نیست جای رنج و تلاش است و خوشی ها را می بایست در رضوان و بهشت جاودان خدا جست.

 هرگز در راه انقلاب فریب نابکاران و گمراهان را نخورید که که دین و دنیای خود را به باد خواهید داد. 

همیشه این را به خاطر داشته باشید که سیلی خوردگان از اسلام و امام و ولایت فقیه که در راس آنها آمریکا و هم پیمانانش از چپ ترین چپ ها که مولود صهیونیسم اند تا راست ترین راست ها و همه آنهایی که از انقلاب اسلامی درآمد حرام و نامشروع و اشرافیت‌های کاذب تجربه مآبانه شان را بر باد داده‌، بر سر یک چیزی اتفاق دارند و آن نابودی اسلام و نابودی خط سازش ناپذیر ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

سفارش دیگرم به برادران مسجدی و حزب اللهی و یاوران و سربازان امام خمینی است که ذره‌ای سازش و مسامحه در مسیر انقلاب با دشمنان انقلاب و امام و گمراهان بر شما زیبنده و سزاوار نیست جاذبه و دافعه علی گونه داشته باشید و نترسید از اینکه هدایت ناشدنی ها و منافقین در صورت دفع شدن و سازش و نرمش ندیدن می‌روند و آدم کشی و ترور و جنگ با اسلام پیشه می کنند، برخورد علی (علیه السلام) را بنگرید با طلحه و زبیر!

به شما برادران سفارش می کنم در قلبتان جز محبت امامان و مومنین به خط سازش ناپذیر ولایت ‌فقیه، گرایش و دوستی دیگری نباشد. 

همیشه سعی بر این داشته باشید که با علما و دانشمندان اسلام و مومنین به ولایت فقیه همنشین و همیار و همصدا باشید و مبادا خدای ناکرده در زندگیتان عدم پیوند و یگانگی با حزب الله و موانست و رفاقت با گمراهان، حاکم شود که : یُعرَفُ الْـمَرءُ بجلیسه؛ انسان با همنشین هایش شناخته می شود. (۳)

شما را سفارش می کنم که عمر با ارزش خویش را جز در کنار برادران حزب الله و فدائیان امام خمینی و روحانیت بیدار و آگاه صرف نکنید و به قول امام خمینی سعی کنید اسلام تان از روحانیت جدا نشود و مظهر این روحانیت امام و شاگردان اویند!

دقت داشته باشید که انتقادات و ایرادهای به حق شما در مورد نهادهای انقلابی و مسئولین انقلاب در حضور مردم نا اهل و حتی مسلمانان غیر حزب اللهی با آب و تاب مطرح نشود که مایه تبلیغات شوم آنان و تضعیف و تحقیر این عزیزان انقلاب خواهد بود، زیرا دعوای دو برادر را غریبه نباید بشنود.

 از تمامی آنهایی که از من کینه و ناراحتی به دل دارند طلب عفو و بخشش می‌کنم. 

من نیز به نوبه خود ذره‌ای رنجش و کدورت خاطر نسبت به کسی در دل ندارم و تمامی آنهایی را که به شخص من بدی و جفا رسانده‌اند و غیبت و تهمت روا داشته اند بخشیده‌ ام.

هرگز در پیشبرد انقلاب از انسانهای دو رو و ناخالص و بدون بینش صحیح خط امامی یاری و مدد نخواهید که بالاخره در مقطعی از کار مجبور به مقابله رو در رو با اینها خواهید شد و جز اتلاف نیرو سودی نخواهید جست.

 و اما سفارشاتی به مسئولین و معلمین مکتب دبیرستان سپاه دارم.

 برادران عزیز ابتدا خواستم تا مرا ببخشید اگر غیبت و تهمتی نسبت به شما کرده ام.

برادران شما که خود را به عنوان برادری برای ما می دانید پس حقوقی متقابل نسبت به همدیگر داریم.

عزیزان تقوای الهی را پیشه کنید و نیت را پاک و با گام‌های استوار در راه به ثمر رسیدن به هدف های عالی مکتب بکوشید.

دوستان شما در مکانی بسیار مقدس هستید، شما آینده‌سازان این انقلاب و موسی های آینده هستید که در خانه فرعون زمان آمریکای جنایتکار در حال تحصیل هستید. 

قدر این مکان مقدس را بدانید و همانطوری که موسی در دامن فرعون تربیتی نیکو یافت، شما نیز از امکانات استفاده کنید و افرادی موثر برای انقلاب باشید.

ضمنا مدت ۶۱ × ۱ روز کفاره روزه دارم با دستور شرعی به آن رفتار کنید.

کمی نیز نماز قضا برایم به جا آوردید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمود خلیل زاده


(۱)  خدایا چه در دنیا و چه در آخرت، با ما عادلانه رفتار نکن با ما فاضلانه و محسنانه رفتار کن، اگر با عدل بخواهی با ما رفتار کنی ما مشکل داریم, اگر بخواهی با فضل و احسان با ما رفتار کنی ما امیدواریم.

(۲) خدای یکتا به وسیله او (مهدی موعود ) زمین را از قسط و عدل پر می کند، چنانکه از ظلم و چور پر شده باشد.

(۳) از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت است که: «یُعرَفُ الْـمَرءُ بجلیسه = انسان به همنشین هایش شناخته می‌شود».

ولادت  : ۱۵ شهریور ۱۳۴۷
شهادت :  ۱   بهمن   ۱۳۶۵

عملیات : کربلای ۵ - شلمچه

مزار قطعه ۲۹  ردیف  ۷  شماره  ۱

برادر ایشان، سرتیپ شهید احمد خلیل زاده در روز ۲۹  خرداد ۱۳۶۷ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    هعی الان که اصلاح طلبا اونور بی بی سی راه انداختن عا! انتقاد با اب و تاب که هیچ دوروغ می تراشن اندازه ی زیبا کلام
    • هادی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      رسانه ملکه خبیث انگلیس رو میگی؟ اون ها جیره خورای فلک زده روباه پیر شدن..
  • هادی IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    قابل توجه بعضی از انقلابی ها که رعایت هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد نمی کنند وبی پروا از هرچیزی که دستشان برسد انتقاد می کنند و اسمش را هم می گذارند انقلابی بودن !؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس