نماینده مردم سبزوار در مجلس علی اصغر عنابستانی

نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهوری برای عبور از خط ویژه با او درگیر شده بود، بیانیه‌ای درباره آنچه رخ داده است، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهور برای عبور از خط ویژه با او درگیر شده بود، بیانیه‌ای درباره آنچه رخ داده است، منتشر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود.

سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد. لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت میخواهد که نشان میدهم. اما  سرباز دیگری از راه می‌رسد و از سرباز اولی می‌پرسد این فرد کیست؟ می گوید نماینده مجلس است. سرباز دومی بی‌مقدمه به راننده ما میگوید برو کنار بچه‌خوشگل!!!

راننده ما با اشاره به بنده تاکید می‌کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می‌گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم.

من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!

دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند! 

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم‌.

سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می‌گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد!

خواهش‌های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی‌رسد!

بخاطر قفل کردن خودرو ما از عقب و جلو توسط سرباز مزبور، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. سرباز مرتباً با موبایل خود صحبت می‌کند. موتورسیکلتی از راهور می‌رسد، افسری پیاده می‌شود و با سرباز صحبت می‌کند و اصلا به ماشین ما نزدیک نمی‌شود. افسر ناشناس ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک‌ می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تأثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته‌اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می‌زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود!

افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز می‌کند و ما از صحنه خارج می‌شویم!

معاون عملیات راهور از راه می‌رسد و عذرخواهی مختصری از ما می‌کند و قول می‌دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می‌رویم.

با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مسNله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملاً دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد! و حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود و باقی ماجرا که می‌دانید!

چند نکته پایانی؛

۱- بنده به وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده‌ام و اساساَ سیلی در کار نبوده است!

۲- افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال‌آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازیش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و هیچکس سراغی از نیت او نمی‌گیرد.

۳- اگر از حیثیت این همکار کوچکتان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و ... نخواهد بود و قاعدتاً تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی که نیز کاملا واضح خواهد بود.

این توضیحات را صرفا جهت اطلاع نوشتم.

والعاقبة للمتقین

علی‌اصغر عنابستانی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 386
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 148
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    توجیه نکن آقای عنابستانی شما و امثال شما در همان دوره دولت احمدی نژاد به اندازه کافی عابروی نیروهای انقلابی رو بردید بیشتر از این همش نزن
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      اینقدر تهمت نزنین به این بنده خدا. درود بر اقای عنابستانی . درود بر مجلس انقلابی. بعضیا منتظرن تا عقده گشایی کنن . مخصوصن که الان بودجه 1400 داره کاملا اصلاح میشه.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      79 50
      قضاوت بر اساس احساس صحیح نیست . یا قضاوت نکن یا صبر کن همه چیز اشکار شود .
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      90 49
      ۱۴:۰۶ . عنابستانی انقلابی نیست. ببنده دهنه
    • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      82 15
      من تا حالا ندیدم سرباز راهنمایی باتوم دستش باشه
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      17 64
      درود و هزاران درود بر مجلس انقلابی درود بر اقای عنابستانی عزیز ما پشتت هستیم عزیز . دلیل این هجمه کاملا مشخصه تسویه حساب با مجلس انقلابی و لی کور خوندن
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      20 94
      درود بر اقای عنابستانی نماینده انقلابی مردم شریف ایران درووووووووووووووووووووووووووود و هزاران درود
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      77 33
      از دور نمیشه قضاوت کرد ولی تجربه من از دیدن بیش از ۱۰هزار سرباز از نزدیک اینه که سرباز اهل تهاجم نیست و تمام فکرش اینه ک مدت خدمت اجباریش بدون حاشیه تموم بشه چون میدونه در صورت بروز حاشیه اونه ک ضرر میکنه.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      26 99
      منافق های حروم لقمه دارن خودشون جر میدن برای فضا سازی و مثبت منفی های واهی ولی هیچ غلطی نمیتونن بکنن درود بر عنابستانی نماینده مظلوم مردم در مجلس انقلابی
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      23 69
      دولت میخاد افتضاح بورس رو ماست مالی کنه نوچه هاش رو فرستاده اینجا بر علیه این بنده خدا عنابستانی جوسازی کنن تا بلکمم انتخابات 1400 یه جوری به نفع اونا بشه ولی کور خوندن حزب الله هم الغالبون .
    • ساسان IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      41 27
      ممکنه نماینده مجلس مقصر باشه ولی دوران خدمت در نیروهای مسلح به هر چیزی می پردازند به غیر از تربیت و اعتلای شخصیت سربازان
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      17 2
      نه به سرباز کار دارم نه با نماینده دم همه پیام گذارندگان گرم ... مردم به شادی نیاز دارند شاد و سرزنده باشید
    • حسین IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 8
      این برخورد مردم و نیروی انتظامی چه معنا داره؟
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      7 30
      کاملا مشخصه نظرهایی که بر علیه اقای عنابستانی هستش رو یکی دو نفر مینویسن چون لحن همشون یکیه . درود بر این مجلس عزیز اگر افسادطلب ها اینجوری با مجلس انقلابی دشمنی نمیکردن من تعجب میکردم حالا مطمئن شدم که کارشون عالیه برادرهای نماینده عنابستانی عزیز نگران نباشین خدا با شماس
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 27
      قشنگ معلومه که اصلاح طلبان منافق چه زخمی از این مجلس انقلابی برداشته اند ، شما برید سایت های اصلاح طلبان را نگاه کنید، (خبرآنلاین ، انتخاب ، جماران )چه دارند مجلس را میکوبند ، این جماعت همان هایی هستند که سربازان این مملکت را در اغتشاشات با بدترین وجه ممکن میکشتند ولخت میکردند ، دوستان ومومنان نگران نباشید اگه اصلاح طلبان این مجلس را تایید میکردند اون موقع باید به انقلابی بودن مجلس باید شک داشت ، درضمن به توییت ها نگاه کنید لحن همش یکیه ، انگار همه را یکی دو نفر مینویسند
    • حسین IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      6 7
      آبرو
    • محمدایوب IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      24 22
      احمدی نژاد اگرچه دوسال آخرش همه زحماتش را به هدر داد اما دران شش سال چندبرابر ۳۲دولت سازندگی و اصلاحات و تدبیر و امید کار کرد ودرروز بیش از ۱۶ساعت کارمیکرد وبنا برشهادت محافظانش. از مسیر ویژه تردد نمی کرد پشت چراغ قرمز هم می ایستاد خودرواش. آن نامردان که برای رای آوری دائم خرابی‌ها را می گفتند احمدی نژاد دیدیم دراین چند سال چه کردند ۴سال اول را گفتند احمدی نژاد ۴سال دوم هم ترامپ. انشاالله رییسی دزد شکن به یاری خدا با تشکیل دادگاه علنی. که مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد مردم متوجه تشخیص خادم از خائن خواهند شد به امید خدا
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      15 1
      آیا نمی دانید که خداوند شمارا می بیند
    • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      24 4
      سلام توی فیلم پخش شده سه نفر شهادت می دهند که نماینده به سربازی سیلی زده؛ حالا اصلا این هم به کنار آقای نماینده توی خط ویژه که مجوز هم نداشته چیکار می کرده.
    • سوخته IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      16 1
      نباید بی تدبیر باشی آقای نماینده
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      4 1
      آبرو نه عابرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • دیدگاه IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 0
      ایکاش زودتر فیلم دوربینهای اطراف که قطعا کم هم نیستند به اشتراک عموم گذاشته بشه تا حقیقت ماجرا مشخص بشه چرا که هر دو طرف ادعای کاملا متناقضی دارند! حقیقت که روشن شد اونوقت با شدت و جدیت سخت ترین مجازات انجام بشه بدون لحاظ موقعیت و اسم و رسم و فلان و بهمان!!
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      2 0
      پس دروغ گفتی که از ماشین پیاده نشدی!!!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    خدایا این کشور را از شر دروغ در امان بدار!
    • آریا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      81 6
      آمین یا رب العالمبن
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      55 24
      اگر این که عنابستانی در بیانیه گفته درست باشد برای سرباز و پلیس هم جای تاسفه اما پلیس و قضاییه و مجلس باید مشخص کنند موضوع چی بوده؟ و با خاطی برخورد کنن چه سرباز چه نماینده چه آن پلیس ناشناس جوساز
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      31 12
      اوووونچنان رونق اقصادی ایجاد بکنم که....! که چی؟
    • EHSAN IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      36 38
      این قضیه خیلی زیاد شبیه به ماجرای پلاسکو هست اونهم دقیق چندماه قبل انتخابات 96بود واینهم در همین شرایط .اون اتفاق هم یک عده ای به جای اینکه مقصر رو معلوم کنن شروع کردن به تشویش اذهان عمومی که شهردار وقت خراب کنن .که در انتخابات اون سال بسیار از این موضوع استفاده سیاسی شد.
  • NL ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    آفرین بر عنابستاتی. من هم فهمیدم که آن سرباز چه شیطنت عمدی کرد و اطرافیانش آماده فیلم گرفتن بود.
    • رضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      64 24
      دوست عزیز ناجا گفته مستند داریم و اون همه مردم دارن میگن زده ولی امثال تو همه چیز رو حزبی میبینی و خودتون رو محق تو تمام مسائل میدونین
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      67 5
      دهان بسته دار ای دوم دروغگو! باب شده انگار که هر کسی بهش ظلم میشه، ظالم و رفقای ظالم آنا میگن آماده بودن داستان بشه !!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا این کشور را از شر دروغگو در امان بدار
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      54 21
      شما از کجا می دونی سرباز دروغ می گه ؟ چرا سریع حق رو به نماینده می دی؟
    • امیر NL ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      56 8
      آره حتما همه شون هم یک دوره فیلمبرداری حرفه ای و رانندگی اتوبوس در کلاس های سیاه نمایی تحت نظر اساتید اسرائیل در کالیفرونیا آمریکا دیده بودند!! جمع کن بابا متوهم!! غلط را میکنند، دستشون که رو میشه طلبکار هم میشن!
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      11 21
      اگر واقعا برنامه ریزیدشده بوده-پس میتونسته یک ترور هم به این سادگی انجام بشه-درنتیجه باید هرچه زود این سرباز را اعدام کنیم که دیگه این دشمنان درنطفه برای همیشه خفه بشوند
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      18 2
      وضع معنویت خرابه
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 3
      مثلا اون سرباز از کجا دستور گرفته ؟
    • حمیدرضا IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      11 17
      به نظرمن حق با عنابستانیه این شخص نماینده هم که نباشه چراسربازبه راننده اتوبوس میگه سپربه سپر کن تا نتونه حرکت کنه
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    شما اصولگرا هستید و هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد
    • هادی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      26 32
      این مزخرفاتو کی تو کله شما کرده؟ آها فهمیدم تئوریسین های خشونت امثال تاجزاده و...
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      93 14
      ببند دهنته !! چه بلایی سر درازدهی و حمدالله کریمی اوردید وقتی درازدهی با گردن گلفتی به مامور گمرک توهین کرد و کریمی زد تو گوش پلیس راهور فرودگاه ؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      21 8
      کچت بند کد خداپرست
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      43 6
      برای دورازهی "نماینده ی اصلاح طلب لیست امید" مگه اتفاقی افتاد؟
    • حجت CA ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      10 1
      از وزیر لات و شهردار هفت تیر کش و نماینده فحاشتون چه خبر بی شناسنامه
    • ايراني IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 1
      فعلا که دور دور اصلاحاتچی هاست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    97 32
    عجب داستان کوتاه خوبی! بابا جان! دو کلمه معذرت خواهی کن ماجرا تموم میشه. این همه داستانگویی نمیخواد که! نمیدونم کی به کی گفت بچه خوشگل و راننده من جوان و تازه کار است و....! این همه وقت تلف کردی برای تغییر روایت ماجرا ولی به کار اصلی ات که رسیدگی به امور مردم حوزه انتخابیه است نرسیدی!
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    37 15
    احتمالا دوربین مخفی بوده و همه چیز الکی
    • US ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      18 88
      بنده از اقوام جناب عنابستانی هستم و بیش از سی ساله که با ایشون و خانواده محترمشان رفت و آمد دارم. به خداقسم میخورم که ایشان شخصی متدین و قانون مدار هستند و حامی نظام و انقلاب و مکتب سردار سلیمانی. در این سالها حتی کسی ندیده ایشون از چراغ قرمز در بشه چه برسه به این عمل ناشایست. از همه برادران و خواهران تقاضا دارم در بیانات تون تجدید نظر بفرمایید چون که تهمت و افترا جرم هست و جناب عنابستانی میتواند از تک تک شما شکایت کند
    • رضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      48 6
      فامیل نماینده برا بار چندم جوابتو میدم: اسم حاج قاسم رو نیار، اگه نماینده تو ادعای مکتب سلیمانی داشت سر خونه ۱۰۰ متری مجلس گریه زاری نمیکرد
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      23 5
      ۱۲:۵۳. از پرچم آمریکات و از لحنت پیداست خیلی از مردم نفرت داری . از لحنت پیداست خیلی گردن کلفتی . از لحنت پیداست لازم باشه باج تهدید میگیری. خدا امثال شما رو نمی بخشه ! برو خودتو اصلاح کن. برو !!
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      52 5
      خطاب به 12:53، آخی الهی...عنابستانی از چراغ قرمزم رد نمیشه فقط میاد از خط ویژه رد میشه! جمع کن بابا گندش درومد دیگه همش نزن عنابستانی جان :) بزودی تموم ملت ازت شکایت میکنن خیالت راحت
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      7 6
      فعلا که همه ملت از رییس بنفشت شکایت کردن صدها هزار شکایت توی کمیسیون تلفیق هست به زودی اقای رییسی حساب کلید و وزیراشو میرسه برای همین دارین جو سازی میکنین
    • محترم IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 3
      شما کدوم فامیلی هستی که من نمیشناسمت.
    • عین IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      4 2
      چرا هیچ صحبتی از نداشتن مجوز عبور نمی کنید چرا وقتی متوجه شدید باتوجه به نداشتن مجوز راننده شما ،به غلط و یا تازه کار بودن داره بر یک کار خلاف اصرار میکنه و شروع کننده تشنج بوده او را اگاه نمی کنیدو دور نمی زنید بروید و در عوض از ماشین پیاده میشوید وسرباز را هول می دهید وتشنج را تشدید میکنید تکرار میکنم گیریم راننده شما تازه کار بود شما که نبودید اگر هم به شما توهین شده یا کسی در صدد جوسازی و...است باید ازطریق قانونی شکایت می کردید نه اینکه از ماشین پیاده شوید و سرباز را هول دهید
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      11 4
      یعنی منظورت اینه شما کل فامیل دنبال ایشون راه میوفتین که ببینید از چراغ قرمز رد میشه یا نه اونم از امریکا فیلم ضبط شده دوربین راهور پخش شده تو سایتهای رسمی برو نگاه کن ببین چه سیلی زد که سرباز ی متر پرت شد عقب
  • کارشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    35 4
    کلیب را همه دیده اند نیازی به داستان سرایی نیست .
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    33 43
    با توجه به رفتارهای زشتی که این سال ها از سربازان و عوامل راهور دیدم، کاملا احتمال صحت ادعاهای آقای عنابستانی رو میدم. از فیلمی هم که منتشر شده کاملا مشخصه فردی که در حال فیلمبرداریه درحال تهییج مردم علیه ایشونه. ضمنا تو هوای سرد اگه دستت رو فقط روی صورت کسی کمی فشار بدی، اثر انگشت روی صورت میمونه. اما تو فیلم هیچ اثر سیلی روی صورت سرباز نبود. ضمنا از طرز صحبت کردن سرباز هم میشه تشخیص داد ایشون کاری کرده و داره لاپوشانی میکنه. این موضوع نباید باهاش احساسی برخورد بشه. کسانی قصد تهییج مردم علیه مجلس فعلی رو دارند
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      44 21
      طرف رو سه متر پرت کرده. باید می کشت باور میکردی؟؟؟؟؟؟واااااااااااااااااااااااااااای رفقای طرف دست بکار شدن ماستمالی کنن . چقده پول گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت بکش از مردم دیندار خراسان رضوی ما. پیش ما و ملق بازی ؟؟؟؟؟؟ ما که شماها رو میشناسیم .
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      7 6
      افرین به 11:01 دقیقه دقیقا جریان بنفش داره برای انتخابات 1400 جوسازی میکنه ولی البته انقلاب کاملا حرکت رو به پیشرفت داره و با این جوسازی های بیخودی هیچ خللی ایجاد نمیشه در ضمن باید با سرباز خاطی بی ادب برخورد صورت بگیره
    • من SY ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      4 2
      دقیقاً صحیح می فرمایید.
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 1
      ناشناس 14:13 محترم! اولا تو از کجا دیدی طرف 3 متر پرت شد؟ تو فیلم چیزی واضح نبود. ثانیاً برای آخرت خودم می ترسم و ماستمالی نکرده و قضاوت نمی کنم. فقط احتمال دیگه ای رو هم مطرح کردم و قضاوت نکردم. تو هم این کار رو نکن. اونی که مسئول این کاره خودش با اسناد و اظهارات عوامل موضوع رو ثابت می کنه. در ضمن کسی ماستمالی می کنه که دخلی به این ماجرا داشته باشه، نه من که اصلاً ایشون نماینده شهر من نیست و نمی شناسمش
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    30 5
    برو روزی 12 ساعت کنار خیابون بایست اون موقع میفهمی ربازی یعنی چی. تو خودت سربازی رفتی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    48 9
    اون سرباز چون دروغ گو نبود عین واقعیات رو بدون صرف زمان و به صورت زنده گفت. اما نماینده ولایی دو روز نشست فکر کرد و از کلی مشاور کمک گرفت تا این جملات را بسازد و تحویل جامعه بده.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      28 2
      دقیقا. از الانم شروع کردن چرند مینویسن زیر پیامها. خدا الهی رسواشون کنه بدتر!
  • خسرو IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    16 1
    اگر دوربین ثابت در آن محدوده باشد سندیت دارد و با حرف این نمایند میشود تطبیق کرد هر چند که دوربین بی صدا هم باش
  • US ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    اخه سربازه دیوانس بیاد علیه نماینده مجلس جو سازی کنه چی گیرش میاد
    • NL ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      10 30
      شهرت، مظلومیت، خالی کردن عقده های ناشی از فشارهای دوره سربازی و شاید بعدها پناهندگی و خیلی چیزهای دیگر
    • GB ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      17 65
      شهرت و مظلومیت! و خالی شدن عقده
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      15 3
      چیزی که امثال نظر دهنده‌های اینجا گیرشون میاد! خالی کردن عقده! و لاپوشانی خرابکاری منتخبانشون که هیچ کاری نکردن!
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      17 57
      عقده گشایی و اینکه نماینده‌های خودشون کاری نکردن میخوان نماینده‌های مجلس انقلابی رو تخریب کنن
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      28 7
      ۱۱:۴۵ . این آقا انقلابی نیست از مردم سبزوار و نیشابور بپرس می بینی قبولش ندارن چون میشناسن اینا رو. پس موج نفرست!
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    26 2
    فقط ی چیزی می دونم اگر در این قضیه از سرباز که حق با اون هست دفاع نشه فردا هیچ مسولی نباید انتظار داشته باشه سربازا در پست هاشون جدی باشند. هرکسی می تونه ی کارت جعل کنه و قانون شکنی کنه و کشوری که داغون هست داغون تر می شه
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 7
      چقدر لحن شما شبیه اغثشاش گراست ، چقدر این لحن آشناست (برنده قطعی انتخابات بامیزان آرای بالا اینجانب هستم)
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    69 9
    احتمالا سیلی زده بعدش هل داده
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      23 3
      نه، فیلمو با دقت ببینید اول نماینده با دست چپ هل میده سرباز دستشو رد میکنه و بعد با دست راست میکوبه تو صورت سرباز
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 11
    نجفی قاتل میترا استاد را کشت
    • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      4 2
      اما در آخرین مرحله اثبات شد مرحومه میترا استاد بوده که نجفی رو کشته، بنابراین با پوزش از مرحوم نجفی از ظلمی که به ایشان رفته به شخصه پوزش می خواهم.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 4
    این نشان میده ماها در مسائل کوچکی مثل این تحمل نداریم.و با حرفهای نامربوط و حرکات نامربوط به ان مشکل سعی در تخریب هم داریم.در این مورد هردو طرف داشتند.هر کدام از ما هم ممکنه به نوعی چنین واکنشی در مشکلاتمان داشته باشیم.کنترل روی اعضا و تفکرمان نداریم.این را بهتره با بررسی جامعه شناسی و روانشناسی ریشه یابی کنیم و کمتر همدیگر را اذیت کنیم.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    94 6
    انقدر همش نزن... بو گندش همه جا رو پر کرده
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 26
      نه یه فیلم از یه سرباز در فضای مجازی مدرک معتبری نیست. تا روشن شدن کامل ماجرا باید صبر کرد. ما کاری به لاشخورایکه دور این ماجرا دنبال مرده خوری هستن نداریم. ما دنبال حقیقتیم. دو روایت نقل شده تا حالا باید معلوم بشه کدوم راست میگه سرباز یا نماینده
  • مجتبی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 24
    به نظرم این سرباز نیروی نفوذی دشمن بوده و این موضوع از زمانی که آقای عنابستانی تو مدرسه مشغول تحصیل بوده برنامه ریزی شده تا ایشون جلوی همکلاسیاش و فک و فامیل و در و همسایه ضایع کنند. مرد حسابی داستان چرا میگی حالا زدی طلبکارم هستی. همین شماها وقتی یه ماشین تو ترافیک جلوی شما میپیچه با چه لحن بدی پشت بی سیم راننده بدبخت خطاب قرار میدین غاقل از اینکه همین مردم شمارو به اینجا رسوندن. "وای به روزی که گدا معتبر شود"
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      22 2
      نفوذی تو هستی که اینقدر راحت تهمت میبافی . گمان کردی عصر حجره کسی کسی رو نشناسه اونم تو خراسان اونم تو سبزوار؟؟؟؟ لازم نیست چرند ببافی. این اقا نه انقلابیه نه خدمتی کرده با باندبازی خودش رو چسباند آمد بالا.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 1
    با ضعیفان در نیفتید بد جوری سیلی میخورید.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    27 7
    کارت زرد کافیه هل دادن با فشار متوسط
    • حمید IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      19 5
      اگر VAR بود شاید پنالتی میگرفت!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    27 6
    چقدر تو خوبی....
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 1
    متنو درست بخونین متوجه خلاف واقع می شین.۱-عجله داشتیم برای جلسه در پایان میگه حوزه انتخابیه .۲.افسره قول داده بوده سربازو تتبیه کنه بعد دیدن به جای عذر خواهی این اقا پر رو هم شده مجبور شدن فیلمو پخش کنن ۳.در فیلم کاملا واضحه نه شیشه ای شکسته و نه جلو خودرو بسته شده .
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    70 16
    حتی اگر تموم قصه ات راست باشه ببین چقدر مردم از شما متنفرن که یک نفر ازت حمایت نکرد... برو با دنا پلاست خوش باش
    • GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      10 14
      واقعیت همین است. این سرباز هم یکی از مردم است و مردم زیر انواع فشارها و سرباز از همه بیشتر. نماینده هم یک شخصیت وابسته به حاکمیت محسوب می شود و زدنش نوعی افتخار که در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب تبلیغ می شود. مخصوصا نماینده ای که اصلاح طلب هم نباشد لقمه خوبی برای شکار است. ضمنا ماجرای دنا پلاس هم لغو شذ.
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 8
      مردم؟ چهارتا کر و کور مردم نیستن
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 8
      در جواب اون کاربری که گفته چهار تا کر کور مردم نیستند بهتر که خفه شی
  • آریا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    67 10
    اولا چرا اصرار بر بی قانونی داشتی که توهین بشنوی دوما سرباز پلیس راهور مگه باتوم داره؟سوما جایگاه و شأن نماینده که جای لات بازی نیست شهامت راستگویی و عذر خواهی در وجود همه کس نیست.
    • GB ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      12 63
      اولا عبور از محدوده ویژه با داشتن کارت تردد حق قانونی نماینده است و ثانیا لات هم شبکه های فساد اجتماعی هستند.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      51 8
      خودش داره میگه مجوز نداشتیم... لطفاً حضرات کاسه داغتر از آش نشید
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 5
    چیز شبیه این قضیه توسط ماموران پلیس به سر ما امده اقای اشتری بداد نیروی انتظامی برس
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    13 1
    دوستان این نماینده دروغ میگه به سرباز سیلی زده این نماینده از اون نماینده هاست که روز اول ورود به مجلس به جای سخن از مشکلات مردم حرف از کمبود حقوق نماینده می زد دوستان هواستون رو جمع کنین گول اصلاح طلب و اصول گرا رو نخورید همشون عین هم هستن برای چاپیدن ملت . فقط حامی مسئولان انقلابی امثال شهید سلیمانی اصلاح طلب اصول گرا دو روی یک قیچی اند عنابستانی عین اصلاح طلبان منافقی است که دنبال جیب خودشه نه مشکلات مردم باز هم میگه گول اصلاح طلب اصول گرا رو نخورید از هم بدترن
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 3
    قابل تامل بود. نیروی انتظامی باید با جدیت این موضوع رو پیگیری کنه و اگر شیطنتی در کار بوده به شدت برخورد کنه
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 1
    این عادلانه نیست که تریبون کلا در اختیار این نماینده مجلس باشه. چرا تریبون در اختیار اون سرباز می‌گذارید تا حرف برنه؟ البته که قطعا اگر باهاش مصاحبه هم بکنید اون سرباز در حرف زدن آزادی عمل این نماینده رو نداره. من شخصا اگر جای اون سرباز بودم به این اقا و هر کسی که زورش زیاده یک بله قربان خوشگل میگفتم و تمام.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 52
    مامور بیجا کرده توهین کرده
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      25 3
      تو بیجا می کنی دهن باز میکنی تا خلاف کنی و هزار لات بازی دیگه تو وسط خیابان!!!! جلوی شماها گرفته نشه دزدی و قاچاق و خلاف رواج پیدا میکنه!!! هر کی باشی نماینده یا یک فرد عادی باید باهات به سختی برخورد بشه!!
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      6 9
      به 12:20 جدی پس چرا از یه قاتل حمایت میکدین نوید افکاری که با قمه زده بود بنده خدا رو کشته بود پس خفه وشو زر نزن منافق پست فطرت
  • آریا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 1
    تو زیر پرچم انگلیس چیکار میکنی؟ایرانی هستی؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    33 6
    اخی جه نماینده ملوس و نازی چقدر با ادب موش تو رو بخوره
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    23 1
    اصلا کوچکترین حقی نداشتی که دست به سرباز بزنی چه بخوای هل بدی چه بزنی تو صورتش باید سر راننده خودت داد میزدی و میگفتی اشتباه کردی اومدی خط ویژه و بعدش هم از سرباز و افسر معذرت خواهی میکردی و راهتو میگرفتی از ترافیک مثل بقیه میرفتی مردم بقیه کار و زندگی ندارند !! شما فقط برنامه سفرت میوفته عقب تو ترافیک ، چند ساعت زودتر راه می افتادی تا نخوای دیر برسی ، اینطوری همه عجله دارند !!!
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    48 4
    اول گفت که اصلا از ماشین پیاده نشدم و برخورد فیزیکی نداشتم حالا میگه فقط هلش دادم
  • US ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    68 3
    مگر ادعا نکرده بود از ماشین پیاده نشده؟؟ حالا دروغ هم به جرمش اضافه کنید. دروغ گو دشمن خداست.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 0
    یه جرم دیگه هم به جرم هاش اضافه شد اونم دروغگویی دو روز نشسته فکر کرده ده نفری یه بیانیه بنویسند که سر همش کنند
  • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    47 6
    اقای عنابستانی من ازت معذرت میخوام اصلن صورت سرباز خورد به دست شما دیگه تمومه ماجرا
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    48 7
    نماینده باید اخراج بشه
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    13 2
    بنده حرف های شما نماینده مجلس را کذب ودروغ وساختگی می دانم وحق باسرباز عزیزمون است ..تانباشدچیزکی/مردم نگویندچیزها/هزارباردرمطلب گفتید راننده گفته نماینده مجلس اند..والا خوبه راننده شخصی عین زمان طاغوت..نماینده باش مگر ازمریخ آمده اید..تواضع وفروتنی وخاکی بودن را ازگل سرسبد مجلس*11* *سردار عزیز قالیباف*یادبگیرید که چطور بدون محافظ باجمع مردم خوزستان ویاسایرین به درد دلشان گوش میدهند عین یک فرد عادی..
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 0
    دروغگو کم حافظه است، اول گفته بود من از ماشین پیاده نشدم
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    26 3
    چکی که زدی تو دوربین مشخصه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    28 3
    نمی‌دونم چرا یاد سنگ پا افتادم
  • عبا دالله IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    22 0
    به بین عنابستانی به چند دلیل تو مجرم هستی و شایسته نماینده بودن را نداری 1- قانون شکنی کردی که خلاف است اگر هر کس بخاطر عجله خلاف کند همه چیز بهم می خورد 2- شما نماینده هستی قانون نویس حال وقتی قانون نویس قوانین را رعایت نکند از دیگران چه انتظاری می رود 3- از نظر سنی بزرکتر از سرباز هستی پس باید پخته باشی نه خام 4- اگر کسی به صورت فرزند تو سیلی بزند در حالی که فرزند تو خلافی نکره چه عکسل عملی از خود نشان خواهی داد پس او هم پدر و مادری دارد 5- شما نظم عمومی را بهم زده ای چون قدرت داری پس شایسته نیست تو نماینده باشی 6- تو مشکل روانی داری چرا چونکه نمی توانی خودت را کنترل کنی و.......... پس مر دباش استعفا بده مرگ بر امریکا
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 0
    ماست مالی اش کرد که هیچ! سرباز بدبخت را داره محکوم می کنه..جناب عنابستانی حتما راننده ات خوشگل بوده این که بد نیست!!؟
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    20 1
    آقای نماینده حرفهاتون عجیب نیست. طبری هم تا لحظه آخر تمام اتهامات را تکذیب کرد و ادعاهای دیگری داشت. و حتی مدارک و شواهد موجود را رد کرد. شرم بر شما وقتی سرباز گفت نمیشه رد بشید باید عذرخواهی می‌کردید و برمی‌گشتید نه که پافشاری کنید. خب حق دارید. هنوزم کسر شأن شماست که عذرخواهی کنید. هر کسی خودش به خودش حیثیت میدهد نه دیگری. با عمل و رفتارش. آنهمه به امام حسین ع جسارت شد، آیا حیثیت ایشان مخدوش شد؟؟؟ یه کم متواضع باشید
  • حامد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 1
    تو حرفاش دو گانگی هست . دفعه قبل گفته بود که من اصلا از ماشین پیاده نشدم حالا میگه فقط هل دادم
  • هموطن IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    25 3
    من مطیع رهبرم اقای عنابستانی قصه نباف
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    37 1
    آقای عنابستانی قبلاً که گفته بودی من اصلاً پیاده نشدم!!!!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    36 1
    آقا بحث سیاسی چپ و راست نیست.هرکی خلاف کرده باید محاکمه و مجازات بشه.کسی نباید خود را بالاتر از قانون بدونه و پشت عنوانش سنگر بگیره.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 0
    وقاحت و پرو بودن و همیشه طلبکار بودن ، مثل آب خوردن دروغ گفتن
  • رضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    45 0
    نماینده ای که خودش در مقام قانون گزار هست ، اصلاً نباید بدون کارت تردد درخواست ورود میکرد ! این حرکت نماینده همه چیز رو زیر سوال میبره . متأسفانه دارند صورت مسئله را پاک میکنند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 15
    حتما باید با سرباز برخورد قاطع بشه تا درس عبرتی باشه برای همه سربازای باتوم کش مملکت...از این نماینده هم لطفا دلجویی کنید و یک ماشین شاسی بلند بندازید زیر پاش تا رفع کدورت بشه
  • اس اس کبیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 1
    برداشت من ازمطلب این نماینده این هست که احساس میکنم حتی یک کلمه حرف راست تواین مطلب نبود.من خودم مدتی راننده یک مسییول بوده ام .ازاین اراجیف زیاددیده وشنیده ام.
  • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    26 1
    برو بابا فیلمی که داهور امروز منتشر کرد یه چیز دیگه میگه
  • مهدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 1
    فقط او را هل دادم ، اگر فرصت میشد کتک میزدم و او را له میکردم .... شرایطش نبود خخخخ
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 7
    متاسفانه برخورد برخی از افسران پلیس دور ازنزاکت و بی ادبانه است و نظارت چندانی بر آن ها اعمال نمی شود.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 4
    ما خواهان دونستن واقعیت هستیم. تحقیق شود که اگر سرباز راست میگه که با نماینده برخورد قانونی وشدید بشه و اگر نماینده راست میگه این سرباز معرکه گیر و ماجراجو بهای سنگینی بابت این جو سازی بده. عدالت در هر صورت باید اجرا بشه شاید این نماینده مظلوم واقع شده و ناحق گفتیم شایدم نه داره کارشو توجیه میکنه
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      2 0
      درستش همین است
  • سعید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 0
    چرا فیلم دوربین ها را نشان نمی دهند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 3
    واقعا قضاوت کار خداست. ادم نمیدونه کی راست میگه. خدا اخر عاقبتمونو به خیر کنه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    نگفتی اون جلسه ای که نمی رسیده چه بوده . که باید با تخلف می رسیده هر که مقصر بوده بدون شک شما هم بودید .
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 7
    مشکل نه نماینده مجلس است نه سرباز راهبند خط ویژه ، از حق نگذریم سربازی که در بعداز ظهر زمستان با سرما و آلودگی هوا و درخواست موتور سوران و سایر مشکلات جانبی در یک تقاطع انجام وظیفه می کند آیا آموزش دیده است در مواجهه با این گونه رفتار ها چه طور با راننده برخورد کند؟ گذشته از آن هم اکنون حدود ساعت 6 بعد از ظهر به بعد در بعضی از خطوط ویژه در یک تقاطع بعنوان مثال پل چوبی به سمت امام حسین ماشین ها را به خط ویژه راه میدهند و در تقاطع بعدی سرباز راهوار سلیقه ای عمل و از تردد بعضی ماشین ها جلوگیری می کند همچنین به فرض اینکه راننده به زور می خواهد در خط ویژه تردد کند راهکار خیلی ساده است اول شماره ماشین را یادداشت کند و با توجه به ترافیک بعدازظهر تهران ، بدلیل جلوگیری از ترافیک و ازدحام ماشین و جمعیت با همان موبایلی که با سرشیفت اش صحبت کرده به همکار خود در چهارراه بعدی زنگ بزند و بگوید این ماشین را توقیف کند به دور از قصد هرگونه اهانت به کسی اگر راننده با این ترفند قصد تجمع جمعیت را داشت و سپس اتفاق ناگواری مشابه هفته پیش در عراق را رقم می زد آیا این سرباز خودش را می بخشید؟
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 3
      احسسسسسسسسسسسسنت
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      12 4
      بسیار عااالللییی من هم معتقدم چگونگی اعمال قانون سرباز غلط بوده نماینده خاطییست قبول، و باید قانون اجرا می شد اما عملکرد سرباز هم غلط بوده
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    17 0
    خجالت بکش...اول که می گفتی من اصلا از ماشین پیاده نشدم، الان که فیلم گند کاریت درومد میگی نه تو گوشش نزدم، دستمو گذاشتم روی شونش! آره سرباز راهور با باتوم افتاده دنبالت اصلا، مطمئنی موقع نگارش این جوک، راکی یا سریع و خشن نمیدیدی؟! و در آخرم ربطش داد به مجلسو نظام که مصونیت برای خودش بخره. مجلس و نظام جای علف هرزی مثل تو نیست، فقط اخراج
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 0
    نماینده ای که دروغ میگه هزارتا فساد دیگه هم میتونه بکنه مگر میدان جنگ بوده سمت تو باتوم پرتا ب بکنه؟ در ضمن ناجا تایید کرده سرباز را کتک زدی. جرم تو هم بی قانونی هست هم دروغگویی وا اسفا بر کشور ما
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    وقتی افراد فرصت طلبی مثل این خودشون را به نیروهای انقلاب میچسبانن وضع میشه همین از این افراد زیاد هستن
  • افشین IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    روایتی یک طرفه و دروغ از آقای عنابستانی متاسفانه بعضی از نمایندگان شان و جایگاه خود را فراموش می کنند و دست به هر کاری میزنند
  • ب IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    تو اگه با احترام و ارامش به سربازی که به هیچ جناحی وصل نیست حرف میزدی این افتضاح به بار نمی اومد و اینکه نماینده مجلس باید انتظار هر نوع برخوردی لز مردم باشد ولو اینکه فحش بخورد چون مسول است مسولیت این نیست که رانندت ببرت و بیارت پز به مردم عادی بدی
  • امیر NL ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 0
    خب ظاهرا گناهکار طلبکار شد... البته زیاد دیدم این جریان رو
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 0
    احتمالا سربازه خواسته بیفته خواسته بگیرش دستش خورده به سرباز...مقصر زمین هست که صاف نیست....تقصیر شهردار هست که چاله چوله ها را پر نمیکنه...
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    دست گذاشتم رو شونه اش......
  • مدیبرام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 7
    خدایش از این ســــــــــــــرباز عقده ایها زیاد پیدا میشن . تو الان خوشگل دوست داشتنی هستی که . موش کور بخوره تورو
  • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    اقای نماینده پلیس فیلم سیلی زدنت رو منتشر کرد ولی متاسفم برا یه عده بخاطر جناح بازی دارن دفاع میکنن از این کار
  • متخصص IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 2
    ماستش کم بید اقای نماینده.خوب جمع وجورش نکردین.
  • آرش IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 0
    عنابستانی دروغ بدتر وجهه تو رو خرابتر کرد کاش شجاعت داشتی و راستشو میگفتی بلکه مردم میبخشیدنت الان اگه سرباز هم تورو ببخشه مردم بخاطر دروغ نخواهند بخشید
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 7
    عرض کردم صحنه سازی بوده
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 0
    کاش به هردلیلی از خط ویژه رد نمی شدید به هردلیلی
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 26
    حق با عنابستانی است
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      14 2
      و ایضا با دمب عنابستانی
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 8
    من دو بار به خاطر مشکلات پیش آمده پایم به اداره راهنمایی و رانندگی باز شد،و به غیر از غرور و تکبر و بی ادبی از جانب مسئولین آنجا هیچ چیز ندیدم.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 1
    عذر بدتر ازگناه
  • احمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 13
    دربین سربازان وافسران هم افرادی پیدامیشوند که حرص آدم را درمیاورند شخصا بادوستانم بانشان دادن چندکارت شناسایی موردبی حرمتی واقع شدیم من خودم نظامی بودم اصلا دم به دم سرباز ن.ذاشتم چون تاکارت منودید گیر داد تازه ماپیاده ازکنار یک پاسگاه عبورمیکردیم وپشت پاسگاه مسابقه فوتبال داشتیم وعبورپیاده داشتیم دوستان ازمن پرسیدندچراجواب ندادی گفتم من بامامور درگیرنمیشوم هرچندبی ادب وبی دلیل گیرداد . شاید روایت نماینده درست باشد بایدتحقیقات شود اما اینکه ایشان میگویندسربازم مسیرراانتخاب کردومن حواسم نبود بنظرم درست نیست مگراینکه نماینده باحیابانهای تهران آشنانباشد . بدون تحقیق نبایدحکم کلی داد اگرسربازدوم چنین حرکاتی کرده وزده فکرمیکنم واکنش نماینده عادی است چون هرکس دیگری بودازخودش دفاع کرد . بنظرم سربازوافسردوم کاملا مقصرند ودرمورد بقیه جوانب باید تحقیقات صورت بگیرد . مارسم بدی داریم باشنیدن خبراول گوشهایمان رامیبندیم ومدام به مقصراولی بدمیگوییم . چرایک نماینده که عجله دارد بایدوقت خودش را هدربدهد . سرباز وافسر معصوم نیستند ولی اگرنماینده مقصرباشد برخوردبااوباید شدیدتراز یک فرد بدون منصب باشد . طولانی شد امامن شک دارم سربازوافسردوم درست گفته باشند سواستفاده ازماموردولت بودن سابقه زیادی دارد ماهمگی یک شکل خاصی ازآن رادیده ایم امایکی همه نمیشود .
  • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 0
    شده عین منافقین که رفتار و اعمال زشت خودشون را با ایات قران همراه و توجیه میکردند حکم منافق چی هست ؟
  • کاربرجدید IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 0
    باسلام. نماینده ای که از حیث اخلاقی در این سطح باشد که در اطلاعیه و بیانیه رسمی خود از لفظ دور از نزاکت «خر» استفاده نماید، صداقت گفتارش هم معلوم است دیگه!
  • احمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 1
    به صداسیما گفتید از خودرو پیاده نشدید خالا دروغ جدیدتری میگویید؟ اگر این مجلس به معنای واقعی انقلابی است باید با برخورد‌ شدید با شما بخاطر دروغگویی بزرگ و تفاوت زمین تا اسمان که در دو بیانیه داشتید هرچه زودتر از حیثیت خود دفاع کند
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 1
    ایشون که گفتن از ماشین پیاده نشدن حالا میگن هلش دادن !
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 8
    اقدام برای نقض قانون توجیه پذیر نیست، ولی کدامیک از ما خاطره ای از رفتار زشت بعضی ماموران نداریم؟ شخصا چندان هم به مظلومیت ان مامور اعتقادی ندارم، اگر قصد چشم پوشی نداشته چرا تقاضای رویت کارت نمایندگی کرده ؟ خود شما هر روز چند بار شاهد تبعیض در مجوزهای عبور یا اعمال قوانین هستید ؟ مشکل یکطرفه نیست عزیزان.
  • کاظم IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    13 4
    حرف مفت میزنه ...تو فیلم کاملا مشخصه چنان سیلی میزنه که سرباز ۳متری پرت میشه
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 1
    بایدباهات برخورد شود با چه حکمی سیلی میزنی هرکاره ای به درک
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    12 1
    قبلش که می گفتی از ماشین پیاده نشدم راسته که می گن دروغگو کم حافظه است
  • 5749276473 IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 2
    به موکلین شما بایدتبریک گفت
  • خدا دوست IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 1
    معاویه هم نماز را به جماعت می خواند ولی دم خروس بیرون زد شرم نیز حافظ قرآن بود ولی دم خروس بیرون زد و خداوند آنها را رسوا کرد شما نیز قانون نویس بودی ولی بی قانونی کردی وارد خط ویژه شدی دم خروس تو هم بیرون زد و خداوند تورا رسوا کرد بهتر است استعفا دهی
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      این چیزی شما فرمدید به سیلی ربط نداره ، به خیانت به نفاق به تزویر به وطن فروشی ربط داره ، این دقیقا به جماعت به اصطلاح نماز جماعت خوان ومرفه ظالم اصلاح طلبان ربط داره ، ذات خودتو آشکارنکن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 0
    خداو کیلی اگر یک آدم عادی وسرباز چنان میزد تو گوش چنین احمقهایی چه اتفاقی میافتد!؟دقیقا بازهم مردم طرفدار اون ۴رد عادی وسرباز بودنند-پس حالا هم قطعا مشکل از این خودیست
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 0
    میگن خدا ستارالعیوبه .ببین چی شده که رسوا شدی
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 7
    این سرباز که می گوید نماینده به گوش او زده است مگر حق دارد جلوی خودرو را بگیرد وظیفه ایشان یادداشت شماره پلاک خودروهای۹۴ متخلف است حتی افسر راهنمایی رانندگی هم بود نمی تواند خودرو را بابت تخلفات راهنمایی متوقف کند مگر اینکه مرتکب جرمی شده باشد که آنهم مامورین نیروی انتظامی حق توقف خودرو را دارند..اگر بنده اشتباه می گویم قانونی تصحیح فرمائید..
    • US ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 3
      این هم حرفیه اصلا اصلا ثبت تخلف ورود به خطوط ویژه در دراصفهان با دوربین هست ماموری نیست بارها شده من وارد این خطوط شدم اگه هم ماموری بوده فقط جریمه نوشته و ایست نداده‌
    • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      اینم حرفیه. چون کسی جلوی تخلف منو نمیگیره، پس من حق دارم این تخلف رو انجام بدم.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 5
    بالاخره ما نفهمیدیم کی مقصر بوده
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 6
    کاری به ماجرای نماینده و سرباز ندارم. چیزی که تاسف آوره بی‌تقوایی مردم و رسانه‌هاست در انعکاس و قضاوت ماجرا. خیلی دل و جرئت دارین که ندانسته و از روی شهوادی که هیچ اطمینانی بهش نیست تهمت می‌زنین، حالا چه به سرباز چه به نماینده. حتی خود مشرق هم این مشی بی‌تقوایی رو داره.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 10
    من فکر کنم مقصر اون گروهبانه باشه سربازها را تحریک کرده ،فیلمم گرفته باید حداقل یه باز جویی بشه. البته نماینده هم بی تقصیر نبوده با تفرعن برخورد کرده.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    26 0
    جناب اقای نماینده محترم 1- شما انگار با قانون شکنی خود و ورد غیرقانونی به خط ویژه مدعی هم هستید. 2- همه افراد شاهد در صحنه و فیلم بیانگر حمله و سیلی زدن به سرباز را نشان می دهد. 3- شما علنا با وجود شهود و دارک دروغ می گویید و این دروغگویی بسی بالاتر از اینها هست. 4- شما قانون شکنی کردید و خود را بالاتر از قانون می دانید. شما چون نماینده شده ای میخواهی برتر باشی تبعیض به نفع شما باشد. 5- سرباز و افسر دلسوز را متهم به اغتشاش و تحریک برعلیه خود کرده ای . در صوتری که شما رسما باعث ترافیک و تشنج شده ای. در ضمن اظهارات خود در نوشتن این بیانیه خلاف شان یک نماینده و اسنان است. 6- جناب نماینده محترم خود را به نظام مجلس و غیره متسب نکنید. شما قانون شکنی کردید و دروغ گفتید عامل و خوارک تبلیغات بیگاه شدید حالا مدعی هم شده اید. 7 - شما چرا کارت ورود به خط ویزه نداشتید و چرا با اعمال غیرقانونی خود مسبب حادثه شده اید و بعد با نوشتن نامه ای و بیانیه ای سرتا پا ناصحیح و استفاده از کلمات و جملات غیرادبی میخواهید خود را بیگناه جلوه بدهید. 8 شما در دادگاه افکار عمومی با اعمال خود محاکمه شده اید و محکوم هستید چون خود را برتر می دانید. مردم خواستار برخورد قاطع و اخراج و مجازات شما هستند.
  • ح IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    11 0
    سلام بیش از دو نفر مرد شاهد چک زدن بودن.فاصله ماشین نماینده از اتوبوس کاملا مشهوده و میتونسته راحت از سمت راست حرکت کنه و راه بندان نکنه‌.طبق گفته سرباز اون محله دوربین داره و میشه دوربین بازبینی کرد.فیلم دوربین های مدار بسته بزارید تا رسوا بشه هر کی دروغ میگه
  • DE ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 5
    چی شده چه خبره سرو صدا راه انداختید. من تازه از راه رسیدم میشه بگید چه خبره ؟ داشتم فضاحت و ذلت و بدبختی و دربدری و شکست و مسخره گی ...انتخابات و تحلیف و کاپیتول ...و اوضاع خر تو فیل امریکا را میخوندم یِ هو کی ! دادو قال و شر شور در کشور رفت بالا و تمام اذهان و تیترها و رسانه ها امریکا را ول کردند چسبیدند به سیلی!! عجب سیلی راه انداخته این سیلی! حالا بشکن بشکن بزک کنندکان امریکای وحشی است تا 1400 کشش میدهند. برای دزدی و رانتخواری و رفیق بازی و امضای 25 دقیقه ای.....خسارت های هزاران میلیاردی ... صداشون در نیومد ولی حالا!!!!!
  • صابر IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    13 0
    آقای عنابستانی یادمه که همون اولی که وارد مجلس شده بودی از ۲۰۰ میلیون ودیعه مسکن که مجلس بهتون داده بودند تحت بودی و گفتی کمه! تو تا دیروز می‌کنی من اصلا از ماشین پیاده نشذن‌ حالا میگی پیاده شدم و فقط هلش دادم! یعنی ما باید بقیه حرفات رو باور کنیم؟؟
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    15 2
    جالبه دوستای عنابستانی یا دوتابعیتی هستن یا با پرچمهای امریکا و فرانسه امدن به نفعش پیام نوشتن . خخخخخخخخخخخخخخخخخخ . خودتان ته ماجرا را حدش بزنید . خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 17
      سلام دوستان ما به اقای عنابستانی رای دادیم .از غشر ضعیف جامعه هستیم.غیر از خاک پاک ایران هیچ تابعیتی نداریم. حتی اگه فیلمها درست باشه که هیچی معلوم نیست! به ایشان اعتماد داریم وامیدواریم توبه کرده وجبران کنند
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 3
      ۱۴:۵۸ منم انقده فقیرم باور کن ! منم میگم التوبه التوبه که این شخص دیگه بیاد مجلس ! التوبه التوبه
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 0
      بنده خدا ! شما هم اگر با فیلتر شکن وارد بشی پرچم کشوری که سرور آن در آنجا قرار دارد کنار اسمت نقش می بندد، چه ربطی به تابعیت دارد؟؟!
    • DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 0
      ۱۴:۲۲ - جالبه دوستای عنابستانی یا دوتابعیتی هستن یا با پرچمهای امریکا و فرانسه امدن به نفعش پیام نوشتن.... /// عدیزم تو هم میتونی با فیلتر شکن پیام بنویسی . ببین کدوم پرچم قشنگتره همون فیلتر شکم رو نصب کن بعد تو هم میشی دوتابعیتی ...دیگه ته دلت نمیسوجه ....خخخخخ
  • حاج اکبر IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    10 1
    چند روز دیگه فکر و مشورت میگرفتی یک کتاب چام میکردی
  • خاکستری IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    15 5
    جناب عنابستانی؛ اولین مرتبه ای نیست که به پلیس حمله میشود، چه از سمت تروریستها ، چه قاچاقچیان، چه اراذل و اوباش و حتی مردم عادی که آستانه تحمل پایینی دارند. پلیس روزانه شهید و مجروح می گردد و اندکی از اخبارش به سمع مردم میرسد اما عموم واکنش خاصی نسبت به آن ندارند چرا که انتظارش را دارند! شاید اصلا جنس کار پلیسی همین آسیبها باشد اما چگونه است که مردم در مقابل هل دادن یک سرباز از طرف شما بقول خودتان چنان خشمی سرار جامعه را فرا میگیرد که چند روز است صدر تمام صحبتها شده است. من می گویم مطمئنا مردم از مسئولین انتظار چنین کاری را ندارند. ملت از سیلی یا هل دادن شما خشمگین نشدن بلکه خشمشان و نگرانیشان از سقوط زندگی و آینده خودشان هست که بدست شما به عنوان قیم شان سپرده اند.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 0
    اول که میگفت اصلا از ماشین پیاده نشدم الان میگه فقط هل دادم اگر ببرنش ادارهذاگاهی و بازجویی فنی و تخصصی رو انجام بدن معلوم میشه کل داستان چی بوده فقط بازجویی فنی تخصصی
  • حسن IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    یعنی همه دورغ میگن تو راست می گی ، هنوزم آنقدر گردن کشی حتی نمیای بگی ببخشید، مجازات حداکثری برات لازمه
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 1
    عنابستانی باید اخراج بشه ! ادم درستی نیست و نبوده
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    سلام هرچی روی چشممام فشار می اورم فیلم سیلی زدن را نمی بینم خواهشا یک مدرک وفیلم درست حسابی بزارید تا همه چیز معلوم بشه! یک ابی گل الود شده،هرکی از راه میرسه ماهی خودش رو میگیره!
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    به نظرم زود قضاوت عجولانه و بی سند و مدرک کردن چه در مورد سرباز چه در مورد نماینده گناهی نا بخشودنی است و تا مشخص نشدن اصل ماجرا و اینکه مشاهده نکردن فیلم دوربین ها و مستندات پلیس توهین به هر طرف نوعی تهمت محسوب میشود. در ضمن بعد از مشخص شدن قضیه اگر نماینده سیلی زده بود باید ماخذه شود و اگر سرباز خدای ناکرده دروغ گفته بود محاکمه شود چرا که با این موضوع و پخش این کلیپ در کشور ایجاد تشنج شده.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 1
    عنابستانی ازت بدمون میاد چون خیلی شییییییییییییییییییییشه خرده دااااااااااااااااااری بسته خجالت بکش و قبول کن خطاکاری !
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 0
    اقای عنابستانی دروغ میگه اگه راتست میگفت همونجا به 197 و بازرسی ناجا زنگ میزد نه اینکه خودش دعوا کنه
  • mojtaba SE ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 7
    تصویر معلوم است که هول داده. و هول دادن جرم نیست .چه شما چه نماینده مجلس..
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 0
    عذر خواهی نیست باید آن مثلاً نماینده توسط همان سرباز ب همان نحو قصاص شود اگه عدالتی هست
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    10 1
    عنابستاتی فک و فامیلشو جمع کرده که بیاین به طرفداری از من نظر بدین عجب ادم دغل بازییه
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 1
      دقیقا . بعضیهاشون هم حتی تو کلام و لحن پیام دست بزن دارن. خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • US ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 3
      نه بابا بالاخره استاندار بوده ،فرماندار بوده آشناست با قانون و تخلف و... ضمن اینکه بالاخره رای آورده و نماینده مردم بوده سرباز حق توهین بهش را نداشته اگه خودت هم بودی بد تر رفتار می کردی.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 9
    اگه اقای عنابستانی مقصره و سرباز هیچ تقصیری نداره چرا فیلم دوربین ها رو نشون نمیدن؟ تهمت نزنیم تهمت گناه کبیره است
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      6 1
      حرف شما بیمعناست . اون مرجعی که باید ببینه دیده . فیلم رو عمدا با کیفیت بد بارگذاری کردن چون واقعا بدجور زده و ناخوشاینده !
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 5
      به خداوندی خدا قسم قشنگ معلومه که اصلاح طلبان منافق چه زخمی از این مجلس انقلابی برداشته اند ، شما برید سایت های اصلاح طلبان را نگاه کنید، (خبرآنلاین ، انتخاب ، جماران )چه دارند مجلس را میکوبند ، این جماعت همان هایی هستند که سربازان این مملکت را در اغتشاشات با بدترین وجه ممکن میکشتند ولخت میکردند ، دوستان ومومنان نگران نباشید اگه اصلاح طلبان این مجلس را تایید میکردند اون موقع باید به انقلابی بودن مجلس باید شک داشت ، درضمن به توییت ها نگاه کنید لحن همش یکیه ، انگار همه را یکی دو نفر مینویسند
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      8 3
      ۱۵:۳۹ . مصلحت طلب حاضره روی گناه سرپوش بگذاره.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      2 2
      ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶. قشنگ مشخصه که داری با الفاظ بازی میکنی
  • مصطفی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    جای خوندم که نماینده گفته بود من از ماشین پیاده نشدم. چی شده حالا میگه من فقط سرباز رو هل دادم. وقتی قانون گذارهای ما قانون گریزی میکنن. فاتحه مملک خونده هست.
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    نماینده جوان را حمایت نکنیم چه کنیم؟
  • رضا IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 2
    این داستان انقدر ساختگی باور نکردنیه که خانواده عنابستانی هم باور نمیکنن بزودی فیلمهای بیشتری در میاد تا رسوا بشی اقای نماینده!
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 0
    دروغگو دشمن خداست
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    هرکسی که میخواد باشه بابد طبق قانون باهاش رفتار شود
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    به خداوندی خدا قسم قشنگ معلومه که اصلاح طلبان منافق چه زخمی از این مجلس انقلابی برداشته اند ، شما برید سایت های اصلاح طلبان را نگاه کنید، (خبرآنلاین ، انتخاب ، جماران )چه دارند مجلس را میکوبند ، این جماعت همان هایی هستند که سربازان این مملکت را در اغتشاشات با بدترین وجه ممکن میکشتند ولخت میکردند ، دوستان ومومنان نگران نباشید اگه اصلاح طلبان این مجلس را تایید میکردند اون موقع باید به انقلابی بودن مجلس باید شک داشت ، درضمن به توییت ها نگاه کنید لحن همش یکیه ، انگار همه را یکی دو نفر مینویسند
  • محسن IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    عجب رمانی مینویسه ایشان
  • US ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 6
    قصد توجیه کار نماینده را ندارم ولی بالاخره نماینده هم باشه انسانه کارسنگین روزانه و سفر به حوزه انتخابیه تحت فشار و استرس حالا یه سرباز صفر هم این وسط گیر داده چرا فلان خوب بیچاره از کوره در می ره
  • علی پور IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 1
    احتمالا ایشان با این سن هنوز نمیدانند و یا قبول ندارند که دروغ گناه کبیره است اول پیاده نشده بود ولی حالا هل داده است. بسی تأسف از یک نماینده
  • دکتر جکول IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 1
    حتی اگه اون سرباز توهین کرده باشه، ایشون نباید از خط ویژه تردد میکرد بدون مجوز.... تا الان گفته بودی من هیچ کاری نکردم... خب پیاده شدی،هل دادی،شاید کتک ش زدی توجیه نکنید. . . . اینقدربهونه دست دشمن و ضد انقلاب ندید
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 2
      احدی باور نمیکنه.
  • وحید IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 6
    اگه افسر راهنمایی و سرباز اینکارها رو کردند اول اینکه خیلی غلط کردند و باید به دادسرای نظامی تحویل داده بشن، اگر هم نماینده بدون دلیل توی گوش سرباز ( البته هیچ سندی برای این موضوع نیست) اونهم باید بفرستن دادگاه
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 2
      بشین سرجات فرعون ! اون نماینده خاطی هست والسلام.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    سعی کن اولین کاررو شروع میکنی بسم الله بگی
  • CA ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    ببینید در چنین جاهایی من دیدم وقتی بعضی از این پایورها سرباز شهرستانی دستشون باشه طرف رو شیر میکنند و بصورت زننده برخورد می‌کنه و اصلا اجازه صحبت رو نمی‌ده حال اینکه مثلا میبینی یه خودرو جلوی شما وارد خط ویژه میشه!
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      2 0
      تو هم عقده ی به ملت ایران را با تقسیم ملت ایران به تهرونی و شهرستونی ابلیس نشوید - ایرانی ایرانی است - ایران دو کشور با دوملت تهرونی و شهرستونی نیست زیستن در هرکجای ایران برای ایرانیان آزاد آزاد است.به کوری چشم دشمنان این ملت ایرانی آزاداست در هر کجا که دل او بخواهد آنجا باشد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    ۶ ماه حبس قطعی یا ۶ ماه کسری خدمت تشویقی
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    اون فیلم رو دیدم اصلا کیفیت نداره و هیچی توش معلوم نیست . مشرق
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 1
    12:24سند ازاین معتبر تر که رییس پلیس ضرب وشتم تایید فرمودند ...
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 4
      تایید فرمودن؟ فحش های سرباز و افسر و چی تایید نفرمودن؟ قتل میترا استاد توسط کلت رو هم تایید فرمودن یا نفرمودن؟
  • US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    چون به برنامه سفر نمی رسیم باید توجیح کنید؟!
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    واقعا دلم بحالت سوخت چه مظلوم وار از خودت دفاع کردی !!!! وهمینطور نشستی پیاده شدی هلش دادی !!!! واقعا که!!!!! شما که در راس کار هستی ایا این اشوبها به صلاح کشور ماست ؟؟ اگر من جای شما بودم ارامش برقرار میکردم واز امتیازم استفاده نمیکردم وسعی میکنم بخاطر مملکتم دشمن شاد کن نباشم ولی شما برعکس انجام دادی حالا هم داری از سرباز کشور ایران به تمام دنیا اعلام میکنی سرباز به نماینده مجلس توهین وناسزا میگه !!! این نشونه خوبی نیست بشین یکم فکر کن بدتراز بدترش نکن خواهشا بخاطر خودت مملکت مارو زیر سوال نبر لطفا ،،،سرباز قانون انجام میده وما ملت قانونمند درود فراوان به سرباز مملکتم
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    14:9 آخوی €ساعت خواب نذری میدادنددیررسیدی تموم.شد!؟
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    همه چی مشخصه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    9 0
    تو که گفته بودی اصلا پیاده نشدم حالا میگی پیاده شدم!!!!
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    تایم خودش رو نمی تونه مدیریت کنه!!! یه آدم عادی و منضبط هم می دونه که چطور وقتشو تنظیم کنه که به ترافیک پیش بینی نشده هم برخورد به موقع برسه
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    اگه به جای نماینده مجلس یک اتباع خارجی بود سرباز را توبیخ کرده بودند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    پس چرا زخم و زیلی نیستی ؟
  • IQ ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    من نمیدونم این آقا اگه داشتع با موبایل صحبت میکرده و نفهمیده راننده میخواد از خط ویژه بره ، چجوری اینقدر دقیق و با جزییات ماجرا رو تعریف کرده؟؟؟؟؟؟!!!!!! مگه مشغول صحبت کردن نبوده؟؟؟
  • منصور IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 3
    در بحث این سرباز که سیلی خورده بنظرم من حقش بود اینا هم با جریمه کردن مردم بیچاره توی این شرایط بد اقتصادی مردم رو بیچاره کرده اند و هیچ فرقی با هم ندارند
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    ویدئو ثبت شده دوربین راهور تو شبکهای اجتماعی هست
  • فرهد IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    خدا از سر تقصيرات شما بگذره.
  • مهدی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    ابروی سایر نماینده ها هم از قبیل شما زیر سوال می برد.
  • صادق US ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    از نمایندگان محترم تقا ضا دارم برای حفظ شان خودشان وجلوگیری از عدم اعتماد مردم به نمایندگان پیگیر بحق این موضوع باشند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    داستان خیالی قشنگی بود خودت نوشتی یا پول دادی برات نوشتند؟دهها نفر سیلی زدن رو دیدند و تو فیلم میگن از راننده اتوبوس پشت ماشینت تا رهگذرهای عصبانی از این همه تبعیض
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    ماست مالی!
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    این اقا استاندار و... بوده خودش قانون این خطوط ویژه را نوشته و اجرا کرده.
  • DE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    طرفدار اصول باشیم
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    گیرم تمام حرفهای نماینده درست باشد باخود فکرکند چه عاملی وجوددارد که همه علیه نماینده صف آرایی کردن
  • یوسف IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    و ......
  • بهنام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    دوربین‌ها که دروغ نمیگن و شاهدانی که آنجا بودن و سیلی زدن اون رو دیدن
  • DE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 2
    غلط کردی ! لات بازی و قلدری در مقابل مامور قانون ، یعنی تف کردن به قانون . تو باید اخراج بشوی ..
  • هم وطن IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خوبه الان همه گوشی ها یک رسانه هستند ...
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    ندیده قضاوت نکنیم
  • حمید IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    فقط یک کلام انسان باشیم.مقام معظم رهبری همیشه فرموده اند مر قانون والسلام
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    همش خودش ساخته است
  • فراز IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    بيشتر مردم فقط دنبال جو ایجاد شده می روند
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    متاسفم برای این نماینده...
  • محمدایوب IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    آقای عنابستانی. نمی‌خواد ماله بکشی. برای اصلاح طلبان خوراک تهیه کردی تا چند صباحی گند بنفش ها رابپوشونن. نمونه آن عاجز بودن از تامین تخم مرغ. که شانه ای ۶۰هزارتومن شده. بایدن هم اومد برای اصلاح طلبان تخم نذاشت روزبه روز گرونتر میشه. جهانگیری هم گفت آینده اقتصاد روشنه. داره از ته دره میاره بالا. وسط راهه.
  • فرهاد CH ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    تافته جدا بافته ...
  • رضا IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    وبزودی همه چیز مشخص می شه
  • حامد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 2
    حالا نماینده خوبی هست سخت نگیرید.
  • مهدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 3
    متاسفانه شک نکنید توطئه ای بر علیه مجلس جهادی و انقلابی عزیز در جریانه
  • محمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    دو روز قبل می گفتی...
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    عنابستانی آدم خوبیه
  • محفوظ IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    10 3
    آقای عنابستانی از متن نوشته ات کاملا مشخص است دستپاچه شدی و میخواهی رو به جلو فرار کنی، آنجا مردم شاهد ماجرا بودند و فیلم و مستندات موجود است و البته اینگونه موارد شاید برای خیلی از ما ها هم پیش آمده باشد ، که سابقه نداشته سرباز اینگونه برخورد نماید، ظاهرا فراموش کرده اید سرباز راهور مخاطب شماست نه یگان ویژه و نوپو، همه میدانند که عوامل راهور هیچگاه با ناقضین قانون برخورد فیزیکی نمیکنند نهایتا یک جریمه و بس، لذا فرافکنی نکنید آیا میشود شما خودتان را معرفی کرده باشید و کارت شناسایی هم نشان داده باشید باز به شما حمله کنند ، توهین کنند و با باتوم به شکم شما بزنند؟؟!!! حتی در عملیاتهای تعقیب و گریز متخلفین توسط راهور نیز برخورد فیریکی نداریم، مشرق جان فیلمی از نحوه برخورد شهید حاج احمد کاظمی که در آرشیو داری پخش کن برای همه دیدنش توصیه میشود،
  • ممد IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    یه چیزی هم بدهکار شد
  • امیرحسین IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    دوربین مدار بسته راهور همه چیز رو نشون میده.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 3
    سرباز کجا و شان نماینده کجا
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 2
    کوتاه بیایید
  • ایرانی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 3
    اگرچنین باشد! افسرخاطی وسربازدومی بایدبه دادگاه نظامی معرفی شوند. و...
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 3
    این کار با طرح ریزی پیچیده ، آمریکا اسرائیل و اجانب و دشمنان اسلام و ایران ، منافقین و اوباش سلطنت طلب انجام شده، برای تخریب جمهوری اسلامی و نابود کردن اقتصاد ایران و نابودی انرژی هسته ای و مجلس و دولت
  • Saeed IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    کلا کش دادن ماجرا به نفع هیچکس نیست . من نمیخوام قضاوت کنم اما در کل دیدیم که تو کشور هرکی قدرت و برشش بیشتره داره به بقیه زور میگه .من نمیدونم چی شده اما به نظر میاد هر دو مقصر هستن .باید منتظر موند و دید اسناد چی رو نشون میده .بازم میگم کش دادنش فقط برای افراد سوءاستفاده گر منفعت داره .ما تو کشور مشکلات بزرگتر و مهمتر از اینا داریم به اونا باید رسیدگی کنیم.با ارزوی ریشه کن شدن اینگونه حاشیه ها
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    اقای عنابستانی عزیز اگه شما تو گوش اون بچه زده باشین واون بچه هیچی بهت نگفته مشکل داره
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    چیزی که می‌دونم اگر کسی انتقاد کنه سریعا به دشمن ربطش میدن .نماینده مجلس که یک مقام بزرگ هست ولی کسانی که هیچ سمتی هم ندارند مثل راننده نماینده هم خودشان را خدای مردم میدانند
  • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    درود بر هر چی سرباز هست مثل هادی ساعی که می‌گفت نزدم به مشخص شد انشاالله شما هم مشخص میشه
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ جناب ببین همین 10 هزار سربازی که میگی، با اتباع بی مدرک چکار میکنن... برو عمو...
  • محسن IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    این اقا که دیشب میگفت فقط راننده ام پیاده شد من اصلا پیاده نشدم الان میگه فقط هل دادم اقای نماینده مگه شما ارنولدهستی که باهل دادن بنابه گفته خودت دوسه متری به عقب رفت؟
  • محمد DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    بابا مردم شما رو دیدن شاهد هست ،دوربین هست،
  • حسین IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    کاری ندارم به اینکه کی چی گفته ولی همیشه اون کسی که ما دوست داریم راستشو میگه
  • امین IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    اگر سرباز قصد بی ادبی داشته باید ادب شود و اگر نماینده هم خواسته از جایگاه خودش سوءاستفاده کند باید جریمه شود، ولی بهترین قاضی خداست، ولی در آخر امر هر کسی در محضر خدا پاسخگوست، پس به وجدانتان رجوع کنید
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    مگه پلیس ضد شورش بوده که باتوم داشته باشه
  • قاسم شکراله زاده IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 5
    آقای نماینده نگران نباشید. ما درکنار شما خواهیم ماند.
  • محمود IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    بیچاره توهین نکرده
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    عجب
  • ناشناس IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    اون همه ادم اونجا بودن
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    عنابستانی!
  • FR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    دست هیچ کدوم از،پرسنل زحمت کش راهنمایی و رانندگی باتون نیست
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    تو فیلم که توسط دوربین ضبط و تو فضای مجازی پخش شده
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    فقط مواظب باشد آخرش نشود امجد استاد اخلاق که با کج فهمی از دین ضربات عجیبی دارند به اسلامی می زنند -
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    چطور یک نماینده که قانون وضع میکند به خود اجازه میدهد با هر دلیل و توجیهی قانون را نقض کند متاسفم
  • بابک IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    اشتباه كرديد و خلاف قانون رفتار كرديد بايد جواب پس دهيد.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    حق با پلیس است. حرمت پلیس حفظ شود.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    من تفاوتی بین یک سرباز وظیفه ی انتظامی با بقیه نمیبینم.
  • FR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    نه ترامپ و نه بایدن.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    ترجیح می دم درباره چیزی که جزییاتشو نمی دونم اظهار نظر نکنم ماجرا ابهام داره فیلم هم واضح نیست تنها می دونم هر کس که در این ماجرا مقصر هست باید تنبیه بشه تمام
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 2
    آیا برای شما قابل قبوله راننده ی اتوبوس بدون اینکه آقای نماینده حرکت زشتی کرده باشه فقط بخاطر اصرار یک سرباز از حرکت خودرو شما جلوگیری کنه؟
  • احمدابول پور DE ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    تامام کنید دیگه
  • صادق IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    این نشان میدهد که مردم خیلی دنبال هیجان هستند
  • علی FR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    دورود بر احمدی نژاد دورررررررررود
  • ایرانی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    اگر انجام دادی مثل مرد پاش بمون
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 3
    بعضی سربازهای راهنمای رانندگی وقتی این لباس را درتن می کند مثلی که از مردم طلب کار است چرا برخورد آنها را دربرابر مردم نمی گوید ؟
    • عسکری IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      با احترام به نظر همه دوستان در عجبم از این همه قضاوت ! من هرگز در این خصوص نه علیه اون سرباز و نه علیه او نماینده یا به نفع هیچکدام هیچ قضاوتی نخواهم کرد! چرا که تا حرف دوتا شون رو نشنوم و دلیل اقامه نکنند به هیچ وجه حکم نمی دهم چون یک قضاوت بی‌جاو در واقع یک پیش‌داوری ناصحیح خواهد بود .ممکن است سرباز حق داشته باشد و راست بگوید و نماینده دروغ بگوید و ممکن است نماینده راست بگوید و سرباز دروغ بگوید و این مسئله تا در یک محکمه عادلانه معلوم نشود هرگونه قضاوتی در این خصوص بی جا و بی جهت و بی فایده وگناه خواهد بود ! بنابراین هیچ وقت در چیزی که نه اطلاع داریم نه مستندی در دست داریم قضاوت نکنیم وبه قول مولی امیر المومنین ع فاصله شنیدن و دیدن ( حقیقت )فقط ۴ انگشت است( و شنیدن کی بود مانند دیدن!)
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    وقتی یک نفر در این کشور یک اشتباه یا عمد یا سهو ی انجام میدهد اول قبیله ....های اصلاحات به صف میشوندو شروع میکنند به نفرت پراکنی و لجن پراکنی و عقده گشایی ومورد هجمه های تهمت و دروغ قرار میدهند دوم اپوزیسیون پشت تریبون های نفرت شروع میکنند که الان موقع حمله امریکا و فشار بیشتر علیه ملت ایران میباشد سوم جماعت بی دغدغه سلبریتی از کمپین حمایت از قاتل راه میندازند میگن قصاص نکنید مادر داره خواهر داره اعدام نکنید اقای علی برکت ا.... هم پاسخگوی نزدیک به هشت سال کوچکتر کردن سفره مردم رو نمیدهد اقای زیبا کلام علی مطهری فائزه هاشمی خانم سلحشوری نگرانیشون رفع حصر بزرگان فتنه است همه اینها در این بین مردم رو گمراه میکنند که از پاسخگویی وضعیت بوجود امده امروز بدست خودشون فرار کنند
  • امانی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    بنظر میاد متاسفانه آحاد مردم بدون در دست داشتن مستندات کافی و ارایه آن به مراجع قضایی و روشن شدن زوایای آشکار و پنهان اینچنین وقایعی صرفا ازروی هوی و هوس که به دو صورت انجام میگیرد اول بغض و کینه نسبت به طرف یا ظرفهای مقابل که اکثریت را شامل میشوند دوم روی ناآگاهی و نادانی و صرفا برای خالی نبودن عریضه اظهار نظر میکنند مثل جناب مشاور رئیس محترم جمهور که با توجه به سوابق ایشان چه در کسوت لباس روحانیت وجه سمت دولتی بلافاصله تیکه پرانی میکنه بهر صورت همه اینها ناشی از خدا را در نظر نگرفتن هست ودر نامه اعمال ما ثبت و ضبط میشه وبه قول یکی از همسایگان قدیم سالهای ۴۵تا ۵۰تکه کلامی داشت که جالب هست میگفت مادر میای می بینی جهنم پر شده است بهشت خبری نیست
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    آقای عنابستانی به نظرم بهتر هست بجای بیانیه نویسی اگر سیلی زدید از خدا و سرباز راهور و نیروی انتظامی و مردم عذرخواهی کنید و اگر هم نزدید مستنداتتونو به مجامع قضایی ارائه و از آبروتون دفاع کنید من قضاوت نمی کنم که مقصر کی هست یا کی اول شروع به اهانت و بددهنی کرده چون اونجا نبودم و چیزی ندیدم و نشنیدم و چیز دقیقی هم نمی دونم اما از این دو حالت خارج نیست اگر قصور کردید عذرخواهی کنید که هیچ کدوم از ما آدم ها از اشتباه و گناه مبرا نیستیم و اگر قصور نکردید با ارائه مستندات به مراجع قانونی آبروداری کنید.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    من وقتی کلیپ رو دیدم گفتم این سربازه و اونی که فیلم میگیره یخورده مشکوک میزنند مشکوک از نوع فیلمهایی که به مسیح علی نژاد میفرستن ... ولی در کل در مقام قضاوت نیستیم قانون و مسئولین مربوطه خودشون باید مدارک رو ببینن و تصمیم بگیرند
  • رضارضایی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اینجوری که شمامیگیدبه شما ظلم شده
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    سرباز فقط به وظیفه ی قانونی خودش عمل کرده..
  • عیسی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    قشنگ مشخصه دنبال تخریب مجلس هستند.
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    تحقیق کنید
  • ابراهیم IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    مشدی چطور شد راننده شما شد تازکار تازه از شهرستان رسید نابلد راه؟؟؟؟ رفتی توی خط ویژه ؟
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    نیم کیلو باش مرد باش زدی بگو زدم
  • US ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    اقای عنابستانی اول این ک سرباز راهنمایی باتوم نداره بعدشم خجالت بکش.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    حداقل ازنماینده مجلس انتظارمیره که خویشتن دارباشه
  • قولو IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خب تمام ماجرا مشخص شد
  • سعید IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    نه سرباز مقصرهست نه نماینده همه تقصیرها گردن خط ویژه هست
  • باستانیان IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    فیلم کاملشو همه دیدن
  • سعید IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    حق باسربازه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 2
    این سرباز زحمت کش که حتی وقت خوردن یک لیوان آب را ندار کجا بفکر در افتادن عکس وفیلم هسن
  • ش. AE ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 2
    حق با سرباز بوده حتی اگر هول داده باشی چون قانون اجرا کرده باید از خدمت تعلیق بشه تا عبرت باشه برای دیگر نماینده
  • فرنود IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    درباره موضوع نماینده مجلس و پلیس این به ذهن می رسه که افراد در مقام قدرت معمولا این مسائل پیش میاد برای همه ما رخ داده که مامور بسیار از سمت بالا به شخص نگاه کرده و حتی با لحن تند و زننده و نماینده که خود قانون وضع کرده به قانون توهین ودر ورود ممنوع رفته و از مجری قانون ناراحت و باز نگاه بالاتر و این ننگ پیش آمده که تمام دنیا توش حرف آوردن که بیشترین دود در چشم حوضه انتخاباتی این نماینده که شهر در خجالت در آخر این نماینده باید درس عبرتی برای دیگران باید شود که دوره ارباب رعیتی داره اوج میگیرد
  • نبی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    این جمله هر کی میخواهی باش چند وقتیه متاسفانه همه جا باب شده مخصوصاً در بین کارکنان رده پایین در تمام ادارات
  • مهدی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    لطفا توجیح نکنید شما کار پسندیده ای نکردید
    • حمید US ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      من افسر کلانتری بودم بعضی سربازان جوونن وعقده ای احترام بزرگترا رو ندارن اگه از خانواده با اصالت باشه رعایت میکنه سربازهم یه فردی از اجتماع هست صرف سرباز بودن پاک نیست همون جامعه ای که دزد پاک خوب بد بی سواد وتحصیل کرده داره وبا همین خصوصیت وارد سربازی میشود
  • داریوش حسین زاده IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    شایسته است مسئولین ذیربط بنحوی دقیقی تحقیق کنند ،وگرنه نظامی که در اکثر زمینه ها از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی مظلوم واقع می شود، ممکن است برای هیچ یا یک سوء تفاهم بدنام شود.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    15:35 نه
  • متین IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    چه داستان سرایی زیبایی
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    فیلم رو باید همه هم ببینن
  • امیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    آقای نماینده اگر همان لحظه اول از سرباز دلجویی وعذرخواهی میکردی این همه جنجال بپا نمی شد.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    فیلم ناجا را از دوربین مدار بسته ببینید و قضاوت کنید.
  • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    بابا توراست می گی،تو خوبی
  • US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    مگه سرباز راهور باتوم داره آخه!!!
  • IE ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    ظاهرا سرباز دوم و افسر و نماینده و راننده و اوباش خرد کننده شیشه مقصر هستند و همه باید عذرخواهی کنند و پیگیری شود.
  • محمد DE ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    باید با سرباز ب شدت برخورد شود
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    جمعش کن ماجرا را
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    دمت گرم آقای عنابستانی دستت طلا نوش جونش
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    این بازی ها را جمعش کنید
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    قضاوت نکنیم
  • مرتضی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام متن های اقایان را میخواندم نظر یک نفر عالی بود سرباز راهنمایی باطوم نداره و جناب نماینده دیگر خیلی مظلوم نمایی میکرد یه بررسی ساده نشان میدهد که انگار همه عوامل میدانستند و جمع شدند تا حمله کنند به نماینده مطمئن باشید ایشان حقیقت را نمیگوید
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    باید بیشتر بررسی بشه
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    معلوم بود سرباز قصد آبرو ریزی داره از شیوه حرف زدنش
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    نقشه دشمنه
  • بهزاد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    انگار فیلم هندی
  • موسی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 0
    سرباز اشتباه کرده
  • محمدجانکی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    گفتم مابختیاریها عنابستانی راخوب میشناسیم اهل این رفتارهای زننده نیست
  • حسن KR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    دورد بر نماینده جوان
  • امید IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 10
    زحمتکشان راهنمایی رانندگی چندسال دارم باهاشون مارمیکنم هیچ وقت بی احترامی ندیدم
  • FR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    چند نفر دارند شهادت میدهند که دیدند به سرباز سیلی زدی !آنوقت شما منکر میشوی? آقای نماینده شما قانون گذاری میکنید و سرباز قانون شما را داره اجرا میکنه ....العاقبه للمتقین
  • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    توجیه خوبی نیست آقای عنابستانی. نردم عادی هم دیدن شما سیلی زدید. یک کلمه معذرت خواهی کن تمومش کن
  • بابک GB ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اگرچه باور توضیحات ایشان بسیار مشکل است، اما غیرممکن نیست.
  • کلاهی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    نماینده ها همشون مثل هم نیستن
  • #سرباز IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    فقط التماس تفکر
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    درموردسربازیانماینده ندیده یااثبات نشده قضاوت نکنیددرموردهرگونه طرفداری بی پایه درمحضرخداوندمسئولیم.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    برادر عزیزم چرا به خودت اجازه دادی که از راه ممنوعه بروی مر قانون برای همه یکی نیست
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    فقط حقیقت...
  • وخید IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    تا الان هنوز قطعی نشده
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    تهمت نزنیم
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    من هیچی تو مخم نمی ره....
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    دریک کشور اسلامی اتفاق افتاده باید هر کدام مقصرند بدونه هیج قیدو شرطی مجازات شوند که بعدها سوعه استفاده دیگران نشود
  • ایرانی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    چقدر عجله دارین برای مجازات اول بزارین اثبات بشه کی مقصره بعد
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    همش نقشه افسادطلب ها است برای اینکه حواس مردم رو از بی کفایتی خودشون پرت کنن
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 1
    توهین سرباز هم عمل بسیار ناشایستی است
  • GB ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 1
    حضراتی که این‌جوری سینه چاک اون سرباز شدید، هممون دیدیم بعضی از پلیس راهنمایی رانندگی و انتظامی حداقل در کلام چه‌طور با مردم رفتار می‌کنه....هیچ بعید نیست که اون سرباز فحاشی رو شروع کرده باشه......
  • لطف پور IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    اول ک گفتید اصلا از ماشین پیاده نشدید
  • پرویز DE ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    البته جای تاسف دارد ، مقصر که بود مهم نیست چنین برخوردهائی زیبنده نیست
  • ایرج داوری IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    سربازای راهور خیلی بی ادب وازخودراضی هستند از لباس خودشان سمت سوع استفاده میکنند درکل درهمه جای ایران سربازای راهور رفتار خیلی بدی دارند خدا جواب انها رابدهد
  • جلال IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    ماندیم پس قضاوت نکنیم فکر نکنم یک نماینده با این همه فرهنگ همچین کاری بکنه فقط وای از روزی که یه حرف سر زبون بیفته
  • حمید IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 2
    فکرنکنم که حرف های نماینده مردم سبزوار خلاف واقع باشه
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    ملت دنبال چین؟
  • تلخ IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    زدی اون دوربین اصلیه فیلمو گرفته اون دوربین که سرباز میگه
  • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    سرباز راهنمایی رانندگی، باطوم به دست نمی گیره
  • بنده خدا IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    انشاالله که درست رسیدگی بشه و حق کسی پایمال نشه ولی کاملا واضح که آقای عنابستانی دارند دروغ میگویند و کسی که دروغ میگه به هیچ وجه نمی تونه نماینده مملکت باشه . زمانی آقای طالقانی روی صندلی مجلس نمی نشست و کف زمین می نشست زیرا بار مسئولیت نشستن روی صندلی راحت مجلس را نمی توانست تقبل کند حالا به کجا رسیدم؟!
  • ali IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    به نظرم اگر سیلی زدن نماینده صحت داشته باشه عدالت وی با این دروغ آشکارا ساقط وفاقدصلاحیت نمایندگی مجلس انقلابی را داره حذف ش موثر تر است از بقائش والعاقبه للمتقین
  • علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    خداوند حق را می داند تو روز قیامت جلوی آقای عنابستانی و سرباز میشینید بعد قضاوت کنید
  • ناشناس IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    سلام تا به حال سرباز دومی در کار نبود سربازها را شما راست گفتید افسر مملکت که دوره دیده سواد داره اونم یعنی ۳ نفر با شاهدان ۳ یا ۴ نفری ۷ آدم دروغ گفتن شما راست ..یعنی همیشه شما از خدا ترسیدین اون شاهدان کافر بودند شهادت دروغ دادند این ماجرایی راتعریف کردی کمی هندی نشد
  • مهدی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    تو که تا دیروز و قبل از فیلم دوربین که از دور گرفته شده. می گفتی از ماشین هم خارج نشدی!!! بابا ایوالله به تووورر
  • متین IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    سرباز راهنمایی که باتون نداره به شکمت بزنه !!چه دروغ شاخداری...
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    چرا چرت و پرت میگی. سرباز راهنمایی رانندگی اصلا باتون نداره
  • اصغر IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    یک سؤال آیا سرباز وظیفه در راهنمایی ورانندگی باتوم می دهند ؟؟؟؟
  • کیا IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    خوبه فیلمش رو همه مردم دیدن ملت باهوش ایران خوب میتواند بفهمد
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    پلیس فیلم سیلی زدن نماینده رو از دوربین بزرگراه گرفته شده بود منتشر کرده
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    دروغ میگهاین نماینده مجلس ولو اینکه بقول خودت هم هل اش داده باشی بازم بی حرمتی کردی ب لباس مقدس نظام پس محکوم هستی آقای نماینده
  • امیر ح IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    تو که راس میگی ..
  • رضا IE ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    خجالت بکش مردم را چی فرض کردی
  • Jafar IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    دروغ که هناق نمیاره آقای ب اصطلاح نماینده
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    هر روز آقای نماینده ی چیز میگه ولی حق با سربازه چون آقای نماینده میخواسته از موقیتش سو استفاده کنه
  • سیا AT ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    از اینکه نمایندگان مجلس ویا ادم های دست در کار، فکر میکنن هر کاری را که بخواهند بکنند، حقشان است،این صحنه ها بار ها دیده شده، یک سرباز در حال انجام وظیفه دلیلی نداره که خودش را با چنین شخصی درگیر کنه، حالا چون نماینده هستی میخوای بجای یک عذر خواهی ساده با لا پوشونی مساله را بر عکس نشون بدی؟
  • DE ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    شما که گفتی از ماشین پیاده نشدی ، حالا میگی فقط هلش دادی . هم دروغگو و قانون شکن هستی و هم بزدل و مقام پرست و ضعیف کش. .. اگر کاره ای بودم اخراجت می کردم ...
  • حسینعلی کرمی IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    تصور نمی شود نماینده به آسانی و با توجه موقعیت خود که قانونگذار این کشور است به این آسانی برای سرباز دست بلند کند .بنظرم جو درست کرده اند
  • سیدنهدی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    آقای عنابستانی کاملا درست میفرمایند. چون ازاینجور سربازان بی ادب و کادرهای بیشخصیت کم نیستن در نظام .متاسفانه.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    پس نماینده مردمی راننده شخصی هم دارند.؟
  • ایرانی اصیل اصیل IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    تودروغ میگی ،واضح بودصحبتهای سربازکاملا درسته چون خیلی صریح وراحت حرف میزد ومردم اطراف هم دیده بودند چهره همه مشخص بودراست میگن
  • محمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    مرد مؤمن سرباز راهنمایی رانندگی مگه باتوم داره؟! دیگه چرا داری همش میزنی؟!
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    کاملا کاریک نماینده زشت بوده که اگه سیلی زده
  • افسانه IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    این فرد باید دستگیر ومحاکمه ذد لطفا نظر من را بذارید اگ ر نذارید این معنی را میدهد که پارتی بازی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس