کد خبر 1172461
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
ورود «کرونای لس‌آنجلسی» به فلسطین اشغالی - کراپ‌شده

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ورود گونه جهش یافته ‌ای کرونا از شهر «لس‌آنجلس» در آمریکا به فلسطین اشغالی و ابتلای چند نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از ورود گونه جهش یافته دیگری از کرونا از شهر «لس‌آنجلس» در ایالت کالیفرنیا در آمریکا به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» به نقل از وزارت بهداشت رژیم اسرائیل تاکنون دستکم چهار نفر به کرونای لس‌آنجلسی مبتلا شده اند. بنابر اعلام وزارت بهداشت رژیم اسرائیل، به دنبال ورود فردی از شهر لس‌آنجلس به فلسطین اشغالی در روزهای گذشته، تاکنون دستکم چهار نفر به کرونای جهش یافته مبتلا شده اند. برخی منابع دیگر خبری از ابتلای دستکم پنج نفر به کرونای لس آنجلسی خبر دادند.

این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی جهت عدم شیوع کرونای جهش یافته با بسته شدن «فرودگاه بین‌المللی بن گوریون» و لغو تمام پروازهای خارجی موافقت کرد.

روزنامه  «هاآرتص»  نوشت که دولت رژیم اسرائیل روز یکشنبه با طرح بسته شدن کامل فرودگاه بن گوریون و توقف همه پروازهای ورودی و خارجی به اسرائیل از نیمه شب دوشنبه تا ۳۱ ژانویه (یکشنبه ۱۲ بهمن) موافقت کرد. این تصمیم در حالی برای عدم ورود کرونای جهش یافته اتخاذ شده  که کارگروه مقابله با ویروس «کووید۱۹» در ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال جهش و ظهور سویه جدید این ویروس در فلسطین اشغالی هشدار داده است.

رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی که به مرکز اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در وزارت بهداشت این رژیم ارائه کرده، هشدار داد به دلیل واکسیناسیون فشرده و گسترده ممکن است نوع کرونای اسرائیلی نیز ظهور پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس