ابوالقاسم‌پور: شایعه تهیه دارو از امارات برای میناوند طنز و دروغ است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شایعه تهیه دارو از امارات برای مهرداد میناوند را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس فوتبال ایران که این روزها حضور مستمری در بیمارستان لاله دارد، درباره خبر ارسال داروی نایاب از امارات توسط علی کریمی برای مهرداد میناوند اظهارداشت: این حرف و خبر صد در صد دروغ و به طنز شبیه است، چرا که پزشکان و متخصصان ایرانی در میان جهان حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته سرآمد هستند. 

وی ادامه داد: دریافت دارو از کشورهای حوزه خلیج فارس به شوخی بیشتر شبیه است و این موضوع را تکذیب می‌کنم. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به حول و قوه پروردگار و با دعای خیر مردم مهربان و  همچنین تلاش پزشکان متخصص و نام‌آور ایرانی از جمله دکتر هاشمیان و دکتر لطفی که کسوت و آوازه جهانی دارند، انشاالله حال مهرداد عزیز بهتر خواهد شد. 

وی افزود: با صحبتی که با علی کریمی داشتم، علی نیز این شایعه را رد کرد و ابراز امیدواری کرد که حال علی انصاریان و مهرداد میناوند با دعای خیر مردم رو به بهبود برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 0
    افساداتی جماعت تا روزی چندبار. پوشک اربابان غربی خودش را لیس نزند و خود تحقیری نکند. خوابش نمی برد.
  • جوادp IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 1
    اینهاادامه ی فرافکنی های همان عده غرب لیسان تابلوداره ک. میگفتن واک‌سن ازغرب بیاریم.. یعنی میخوان بگن بهداشت ایران بده خارج داروهایی داره ک جواب میده.. امافراموش کردن اقای میناونددربیمارستان داخل بستریه وپزشک هرگزاجازه داروی خارج ازپروتکل نداره.. بچه دوساله هم میدونه دارویی ک. ناشناسه اصلااجازه نمیدن اونم.توبیمارستان..خداشفابده اقای میناوندعزیزرو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس