کد خبر 1172220
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام پالایش نفت اصفهان ۴۵۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

کلید رشد بورس در دست کیست؟

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شپنا»، «سپیدار» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۴۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «خموتور»، «گدنا» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۰۰میلیارد تومان (۴۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است ؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا (سپیدار) به ۲۰درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۹۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۱۲۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۴درصد از پنج هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 0
    وتوصا پدرمون رو درآورده
  • میثم مرادبیگی هزاوه IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    اقا چی شد بفروش سهم مکنک یائ کلم بفروش ۱۰تومن. مال تو عجبا ها درمیام‌توخیابون اتیش میزنم خودمو ها هوار بابا به دادمکن. برسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس