کد خبر 1171325
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پنجعلی: این پرسپولیس به پختگی قهرمانی رسیده است

پیشکسوت تیم ملی و سرخپوشان پایتخت گفت: تیم فعلی پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که در مورد کمبود بازیکن دارد، به پختگی لازم برای تکرار قهرمانی‌های خود رسیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به برتری برسد و به روند تساوی‌هایش بعد از چهار بازی پایان دهد. محمد پنجعلی در مورد شرایط پرسپولیس، شانس پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی متوالی، مصدومیت مدافعان این تیم و غیره صحبت کرد:

بیشتر بخوانید:

پیوس: عبدی می‌تواند آقای گل شود

در بازی با فولاد روند تساوی‌های پرسپولیس پس از چهار بازی متوقف شد.
در بازی با فولاد تیم روند خوبش را حفظ کرد اما در دیدار شهرآورد، پرسپولیس عملکرد به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت و به نظر من همان دیدار باعث شد تا اعتماد به نفس از دست رفته پس از فینال آسیا به تیم بازگردد.

ناکامی در فینال آسیا تا چه اندازه در اینکه پرسپولیس نتوانست مدت زیادی در لیگ طعم پیروزی را بچشد، تاثیر داشت؟
در فینال آسیا حق تیم، پیروزی بود و پرسپولیس شایستگی‌هایش را در زمین با وجود بضاعت کمی که داشت، برای قهرمانی نشان داد. وقتی روی ۲ اتفاق و پنالتی جام مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهید، طبیعی است با مشکلات این‌چنینی مواجه شوید و زمانی لازم است تا تیم از نظر روحی و روانی آماده شود اما دیدار با استقلال این خودباوری را به بازیکنان برای قهرمانی بازگرداند.

عملکرد تیم در بازی با فولاد راضی کننده بود؟
فولاد از تیم‌های خوب لیگ ماست که از حضور بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. با وجود اینکه یک پنالتی به ناحق علیه این تیم اعلام شد، پرسپولیس توانست به بازی بازگردد و ۳ امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کند.

اما این دیدار تبعاتی در پی داشت و ۲ مدافع میانی پرسپولیس مصدوم شدند.
این اتفاق قابل پیش بینی بود که در فشردگی بازی‌ها بازیکنان دچار مشکلاتی شوند. آن افرادی که اجازه دادند تا بازیکنان به این راحتی از تیم جدا شوند بیایند و پاسخگو باشند.

پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان ضرر نمی‌کند؟
قطعا این موضوع تاثیر خودش را دارد اما مهم ترین عامل موفقیت پرسپولیس به نظر من، «تیم بودن» پرسپولیس بود و اینکه هر کس در این غالب تیمی قرار می‌گیرد، موثر واقع می‌شود؛ حتی بازی گرفتن از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی.

بازی با آلومینیوم اراک در هفته آتی را چطور می‌بینید؟
به نظر من بازی برابر تیم‌های تازه لیگ برتری شده سخت است زیرا آنها انگیزه زیادی دارند و برای اثبات خود برابر تیمی مثل پرسپولیس با بیش از توان ممکن به بازی می‌آیند. با این حال به طور حتم کادر فنی تدابیر لازم را برای این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

این پرسپولیس چقدر شانس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی دارد؟
همان‌طور که شرایط جدول را می‌بینید اختلاف بین تیم‌ها بسیار کم است و تنها یک برد ممکن است تیمی را به بالای جدول برساند اما می‌توانم بگویم این پرسپولیس پختگی لازم را برای قهرمانی دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    امسال سپاهان قهرمان میشه و استقلال نایب قهرمان
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      0 0
      در رقابت نایب قهرمانی منم همین فکر رو میکنم چون قطعا گلات قهرمانی پرسپولیس رو خواهیم داشت و تیم هایی مثل استقلال سپاهان و تراکتور از همین ابتدا به روزهای خوب نایب قهرمانی فکر میکنن
  • US ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    اقای پنجعلی حرف شمادرسته فقط برای اینکه لیگ جذاب بشه اجازه بدهیدتیم دیگری اول شودبعد شماباز۴بارقهرمان شوید همین جوری بروآخر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس