کد خبر 1171298
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
شکایت فولاد خوزستان در CAS غیرقانونی است؟/ آذری: عده‌ای دایه‌ مهربان‌تر از مادر شده‌اند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شکایت این باشگاه در دادگاه عالی ورزش توضحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره اینکه گفته می‌شود شکایت باشگاه فولاد خوزستان به دادگاه CAS غیرقانونی است، اظهار داشت: فکر می‌کنم برخی منابع اطلاعات کمی دارند و اعلام کرده‌اند که شکایت ما به دادگاه CAS غیرقانونی بوده است. من تا روزی که در فولاد خوزستان هستم از حق این باشگاه دفاع می‌کنم. کسانی که این ادعاها را دارند از اساسنامه و قوانین داخلی و خارجی اطلاعی ندارند و ای کاش مقداری بیشتر مطالعه می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

آذری:اصفهانیان به خانه برود و نوه‌هایش را بزرگ کند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که باشگاهش به دلیل انتقال محمد بلبلی با حکم فدراسیون فوتبال از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است، در ادامه توضیح داد: طبق ماده 111 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، احکام قطعی رکن قضایی فدراسیون صرفاً قابل اعتراض در CAS خواهد بود، بنابراین شکایت باشگاه فولاد به استناد مفاد همین آیین‌نامه انضباطی است که البته فیفا نیز در اساسنامه‌اش روی این موضوع صحه گذاشته است. از سویی دیگر طبق بند سه ماده 64 اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نیز تصمیمات قطعی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران فقط در دیوان داوری ورزش در لوزان سوئیس قابل اعتراض هستند. بنابراین ما با علم به موضوع نزد این سازمان بین‌المللی طرح دعوی کرده‌ایم.

‎وی تأکید کرد: ما با استفاده از حقوق قانونی خود به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده‌ایم، ولی عده‌ای دایه‌ مهربان‌تر از مادر شده‌اند. کسانی که می‌گویند ما کار غیرقانونی کردیم از اساسنامه و قوانین اطلاعی ندارند. من به قوانین و اساسنامه و مسائل انضباطی اشراف کامل دارم و اجازه نمی‌دهم با این جریانات حق فولاد پایمال شود.

آذری درباره جزئیات این شکایت اشاره کرد: عده‌ای فکر می‌کند که باشگاه فولاد فقط از استقلال شکایت کرده است، ولی اینطور نیست. بحث اصلی طرح دعوای ما در CAS اصلاً استقلال نیست و این باشگاه به‌عنوان مطلع در این شکایت فراخوانده شده است. محمد بلبلی، باشگاه سپیدرود و فدراسیون فوتبال از طرف‌های اصلی دعوای ما به حساب می‌آیند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس