پیک چهارم کرونا با افزایش سفر شهروندان تهرانی به شمال نزدیک است

معاون سیاسی واجتماعی استانداری تهران گفت: افزایش درخواست صدور ترددها برای مسافرت به شمال زنگ خطری برای شروع پیک چهارم کرونا است.

به گزارش مشرق، شکرالله حسن بیگی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه افزایش یک درصدی داشته است اظهار داشت: متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی آن طور که باید در استان تهران رعایت شود، نمی‌شود و این میزان به ۷۷ درصد رسیده است.

حسن بیگی در ادامه با بیان اینکه میزان اثر گذاری و کاهش مبتلایان به این بستگی دارد که رعایت پروتکل‌ها حداقل ۹۰ درصد باشد گفت: مبتلایان به کرونا و فوتی‌ها متأسفانه به میانگین زیر ۲۰ سال رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نگران اوج گرفتن کرونا هستیم/ بیمارستان ها توان موج چهارم را ندارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بیان داشت: با توجه به اینکه آمارها کرونایی سیر نزولی داشته است مجموعاً در ادامه اگر پیگیری و کنترل‌ها تداوم نداشته باشد و رعایت مردم نیز آن طور که باید نباشد با پیک چهارم مواجه خواهیم شد.

وی در خصوص نوع انگلیسی کرونا نیز عنوان داشت: مواردی که در کشور شاهد بودیم در استان تهران هستند و از دانشگاه علوم پزشکی موارد را رصد می‌کنند و افراد مرتبط و خانواده‌هایی که آنها در ارتباط بودند مورد رصد قرار گرفته‌اند.

حسن بیگی گفت: یکی از موارد جدی که زنگ خطر کرونا نیز به حساب می‌آید افزایش درخواست صدور ترددها برای مسافرت به شمال است که باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد و فرمانداران از اینکه مسئولیت جدیدی بابت صدور مجوز سفر به دیگر استان‌ها به خصوص شمال کشور به آنان محول شده است، ناراضی بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    خوب مجوز ندید ! بقیه مردم چه گناهی کردند که به پای یک عده بی درد و مرفه باید بسوزند .
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    نمیدونم چرا ملت تحمل ندارن این دوره سخت تموم بشه بعد برن به گشت و گذارشون برسه. پای جون در میانه، چرا یه عده نمی فهمن خدااااا
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    البته سفر به شمال و جنوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس