کد خبر 1169216
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
مطهری: با قهرمانی پنجم ابدی و دست نیافتنی خواهیم شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از فردا کار خودمان را برای قهرمانی پنجم در لیگ آغاز می‌کنیم تا پرسپولیس به رکوردی ابدی و دست نیافتنی برسد.

به گزارش مشرق، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر  فوتبال با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: باید به تیم خودمان تبریک بگویم چرا که از دل تیم ما در نظرسنجی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، بهترین‌ها انتخاب شدند. این حاصل کار تیمی ما بود. ما پرسپولیس هستیم و نیاز داریم که همیشه بهترین باشیم. البته یکسری افرادی هستند که خوب تیم ما را نمی‌خواهند و یکسری عوامل دروانی و بیرونی علیه ما است اما باید محکم و استوار به سمت هدفمان حرکت کنیم. ما پرسپولیس هستیم و برای پنجمین بار باید قهرمانی لیگ برتر را بدست آوریم تا ابدی  و دست نیافتنی شویم.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس، افزود: در هفته گذشته تیم ما آرامش نداشت و از مسوولان می‌خواهیم آرامش را به تیم ما تزریق کنند. دوست دارم تصمیمات خوب و منطقی برای ما گرفته شود و با آرامش، به سمت هدف‌های بزرگی که داریم گام برداریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فولاد تیم قابل احترامی است. این تیم روی ضربات ایستگاهی هدفمند ظاهر می‌شود و نباید به حریف ضربه ایستگاهی بدهیم چرا که بیشتر گل‌های خود را روی این ضربات به ثمر رسانده است. باید حریف را کنترل کنیم و این را می دانیم فولاد تیم جنگجو و دونده است. ما راه های گل خوردن فولاد و دقایق گل خوردن این تیم را بررسی کردیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه در بازی فردا برسیم.

مطهری ضمن انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: من دوست دارم فنی صحبت کنیم اما برخی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که برای تیم ما چندان خوب نیست. کادرفنی ما همیشه از برنامه ریزی سازمان لیگ تمکین می‌کند اما با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی برخی تیم‌ها مطرح می کنند برنامه ما فشرده شد. باید همیشه قوی کار کنیم توقع داشتیم سازمان لیگ تحت تاثیر برخی صحبت‌ها این برنامه ریزی را انجام ندهد. ما می‌خواهیم پرسپولیس واقعی را  نشان دهیم و از فردا برای قهرمانی کار را آغاز خواهیم زد.

بیشتر بخوانید:

هاشمی‌نسب: بازیکنان جدید پرسپولیس گزینه ما بودند

وی گفت: اگر پرسپولیس می‌آید چهار سال متوالی قهرمان می‌شود نشان داده آدم های زیادی زحمت کشیدند و از نظر فنی زحمات زیادی برای تیم کشیده شده است. اطمینان داشته باشید این تیم برای پنجمین سال متوالی قهرمان خواهد شد و این اتفاق برای همیشه ماندگار خواهد بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ضعف این تیم در حفظ نتیجه اظهارکرد: تمهیداتی برای حفظ نتیجه در نظر گرفته‌ایم. باید تمرکز تیمی مان را بعد از گلزنی حفظ کنیم. باید بیشتر مالک توپ باشیم و اجازه ندهیم حریف صاحب موقعیت شود. بخشی از این موضوع به تمرکز بستگی دارد و بخشی با تمرین قابل حل است تا این اتفاقات تکرار نشود.

وی در رابطه با اینکه آیا از عملکرد نوراللهی در خط حمله پرسپولیس راضی هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: ما مربیان همیشه با چالش‌هایی در مورد آرایش تیمی، تعویض و فرم بازی مواجه هستیم. نوراللهی بسیار تواندمند و خوب بازی کرد و وظایفش را به خوبی اجرا کرد. نحوه جای‌گیری او در موقعیت‌ها عالی بود و از فضا به خوبی استفاده می‌کرد. متاسفانه برخی افراد فقط موقعیت هایی را می بینند که نورالهی از دست می دهد و به عملکرد خوب این بازیکن بی توجه هستند. نورالهی بازیکن بزرگی است و این را می توانید از تعداد دفعاتی که خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد متوجه شوید.

مطهری در مورد بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس، تاکید کرد: ترابی از نظر اخلافی و فنی بازیکن توانمندی است و در این مساله هیچکس شکی ندارد. پرسپولیس فردا نهمین بازی خود در لیگ را برگزار خواهد کرد و راه زیادی تا پایان مسابقات دارد و بی تردید باید خود را در خط حمله تقویت کنیم. باید ببینیم شرایط ترابی در قطر چگونه است و اقدامات لازم را در صورت نیاز در زمان خودش انجام خواهیم داد.

وی در رابطه با حواشی که از سوی برخی تیم‌ها مطرح می‌شود، اضافه کرد: نمی‌خواهم در مورد نیمکت تیم‌های دیگر صحبت کنم اما این تبدیل به یک تاکتیک شده که نیمکت برخی تیم‌ها جو را به هم می‌زنند و داور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این اتفاق برای خیلی از تیم‌ها می افتد و منظورم فولاد نیست. امیدوارم داوران ما مقتدر ظاهر شوند که این حواشی عملکرد داور را تحت تاثیر قرار ندهند.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه چرا از مهدی مهدیخانی در ترکیب پرسپولیسش استفاده نمی‌شود گفت: خیلی‌ها شرایط فنی تیم ما را نمی‌دانند. مهدیخانی دیر به تیم ما اضافه شد و او توانایی‌های زیادی دارد. با توجه به شناختی که داشتیم او را جذب کردیم اما این بازیکن هم دچار بیماری بود و هم مصدوم بود اما او رفته رفته شکل واقعی خودش را پیدا می‌کند و در بازی‌های آینده از او استفاده خواهیم کرد.

وی در رابطه با مشکل رادوشوویچ گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای و در اختیار تیم است و هیچ مشکلی بین کادر فنی و او وجود ندارد. سخنگوی باشگاه در مورد رادو صحبت کرده است. بعید می‌دانم او با مدیریت نیز مشکل داشته باشد. فقط بحث سر مسائل مالی است و امیدوارم این مشکلات هم حل شود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان فردا دوشنبه در چارچوب هفته یازدهم از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 1
    احتمالا مسعود قولهایی بهشون داده.. قربانی اول، فولاد
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 3
    در دنیا چیز ابدی نداریم همه چیز و کس رفتنی است.
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    همه چیز گفت الا لباس سبز حامد لک که اگه دوباره همون لباس بپوشه حتما از فولاد گل میخوره مطهری جان به حامد بگو لباس مشکی بپوشه
  • ایرانی IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 1
    پرسپولیس بزودی واسه جابجایی ه جام های قهرمانی نیاز به یک وانت خواهد داشت... پرسپولیس همیشه قهرمان است
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      1 1
      اعم از جامهای اسنپی قلابی و غیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس