کد خبر 1168710
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
واکنش وکیل برانکو به یک شایعه‌: هیچ‌ ارتباطی با رادوشوویچ ندارم

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گفت: هیچ گونه رابطه ای با رادوشوویچ نداشته و ندارم.

به گزارش مشرق، دارو بوسیچ‌ درباره شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه بوژیدار رادوشوویچ را تحت فشار گذاشته تا مانند هروویه میلیچ قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند، اظهار داشت: هرگز قرارداد و رابطه ای با رادوشویچ در موضوع پرسپولیس نداشته ام. وی مدیر برنامه خودش را دارد. شاید هم این مدیر برنامه درخواست کرده این قرارداد را فسخ کند اما من نماینده رادو نیستم و این ماجرا ربطی هم به من ندارد.

وی افزود: احتمالا مدیر برنامه ایرانی رادوشویچ را می شناسید. اطلاعاتی از رسانه ها داشتم که پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی می خواست قراردادش را فسخ کند اما باید با مدیر برنامه ایرانی اش مذاکره کنند. مدیر برنامه یا نماینده حقوقی رادو نبوده و نیستم و الان هم اطلاعی از وضعیت حقوقی اش با پرسپولیس ندارم.

بیشتر بخوانید:

احتمال فسخ قرارداد دروازه بان پرسپولیس

این وکیل کروات تصریح کرد: البته من رادو را می شناسم و وقتی در ایران بودم، اوقاتی را با هم گذراندیم. پسر خیلی مهربانی است که شخصیتی حرفه ای در فوتبال دارد. به باشگاه و کارش هم متعهد است‌. دروازه بان خوبی است که آرزو می کنم همچنان قراردادش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

بوسیچ‌ ادامه داد: مشکلاتی جدی با شایعه سازان دارم. عنوان کرده اند منبع اطلاعات درباره بحث میلیچ بوده ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، دیگر پاسخگوی رسانه های ایرانی نیستم. می دانید که همیشه حرف درستی می زنم و هیچوقت حرف غیر واقعی نگفته ام. 

وی افزود: تنها پرونده من در ایران بحث پرداخت مالیات برانکو و دستیارانش از سوی پرسپولیس است. روز پنجشنبه هم بار دیگر به این باشگاه نامه زده و چند روز برای رفع این مشکل فرصت دادم؛ در غیر اینصورت پرونده مالیات برانکو را در AFC و فیفا باز می کنیم. 

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو از طرح پرونده جدید با طرف ایرانی اجتناب می کند اما براساس قراردادش با پرسپولیس باید مالیات تمام دریافتی هایش را پرداخت کنند اما چنین کاری انجام نداده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    مالیات اینکه پرسپولیس را به یکباره رها کردید هم بدهید آقای برانکو.البته برانکو می داند فیفا مفسد است و به ضرر پرسپولیس حکم می دهد.مرتب دنبال پول است.تو با پرسپولیس مشهور شدی وگرنه با تیم عربستانی نابود شدی.آقای گل محمدی اگر بازی برده را دردقایق آخر مدیریت نکنید و مساوی شود تو هم برو دست خدا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس