کد خبر 1168633
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰
انفجاری حومه دیر الزور سوریه را لرزاند

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه جمعه شب گفت که انفجاری در حومه شرق دیرالزور سوریه رخ داده است.

به گزارش مشرق، این دیده بان جمعه شب اضافه کرد، این انفجار در روستای « الطیبه » در نزدیکی شهر المیادین رخ داد و تاکنون اطلاعاتی درباره ماهیت این  حادثه دریافت نشده است. 

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه با اشاره به اینکه این انفجار علاوه بر آسیب زدن به یک باب منزل، منجر به تخریب مغازه‌ها نیز شده است، اضافه کرد: خانه آسیب دیده توسط  « داعش»  در زمانی که بر این منطقه سیطره داشت به مرکزی برای تولید بمب های دست ساز و مین تبدیل شده بود.

این دیده بان افزود: انفجار یاد شده همزمان با پرواز یک پهپاد ناشناس بر فراز منطقه اتفاق افتاد.

بامداد چهارشنبه هفته گذشته نیز مناطقی از شهرهای دیرالزور و ابوکمال در شرق این کشور هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حملات پس از آن صورت ‌گرفت که پدافند هوایی ارتش سوریه یک هفته قبل از آن حملات موشکی رژیم اسرائیل به جنوب دمشق را دفع کرده بود.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

وزارت خارجه سوریه در نامه‌های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس دوره‌ای شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مناطقی در دیرالزور واقع در شرق این کشور، خواستار برخورد قاطع با قانون شکنی رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس