قطع پاهای راننده جوان پژو ۲۰۶ بر اثر تصادف شدید در بزرگراه یادگار+ تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید خودروی پژو ۲۰۶ با گاردریل در بزرگراه یادگار امام (ره) و قطع پاهای راننده خودرو بر اثر این سانحه رانندگی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف شدید یک خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: ساعت ۱۴:۰۱ ظهر امروز (۲۶ دی)، یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، قبل از خیابان ایوانکی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با یک سرنشین (مردی حدوداً ۲۵، ۲۶ ساله)، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، با گاردیلهای میانی بزرگراه برخورد کرده، گاردیلها شکسته شده و وارد خودرو شده بود.

وی تصریح کرد: شدت تصادف به حدی بود که هر دو پای راننده بر اثر ورود گاردیلها قطع شده و پیش از رسیدن آتش‌نشانان این فرد احتمالاً توسط افراد عبوری از خودرو خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان با تجهیزات در اختیار، قطعات خود را برش دادند، اندامهای این فرد را لابه‌لای آهن‌پاره‌های خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند تا برای اعمال جراحی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محل حادثه خاطرنشان کرد: در نهایت خودرو به محل امنی انتقال یافت و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

وی یادآور شد: متأسفانه به همین سادگی و به دلیل یک بی‌احتیاطی یک حادثه روی داده و افراد آسیبهای مالی یا حتی آسیبهای شدید جسمی می‌بینند که منجر به قطع عضو یا مرگ می‌شود.

ملکی از رانندگان مخصوصاً رانندگان جوان خواست حین رانندگی بیشتر احتیاط کرده و با بی‌احتیاطی حین رانندگی، با زندگی خود و دیگران بازی نکنند.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , اورژانس ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    35 0
    انقدر دلم پرغصه شده اراین همه حوادث واتفاقات تلخ که نمیدونم چی بگم چشون شده مردمون دلم میگیره وشب بیخواب میشم اصلا دوست ندارم اراین خبرا بشنوم..این بیماری لعنتی هم بدترش کرده..خدایا خودت به بنده.هایت رحم کن..چی بگم چشام پراشک شد..دنیارا غم وماتم ومصیبت گرفته!---
    • سید محمد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      1 0
      چن خیرو برکت از میان مردم ما رفته.... اون صلح و دوستی قدیم رفته.. و و و..... درست اون قدیم امکانات درستی نبود اما خوشی توی اون زندگانی ها بود. ب امید موفقیت
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اون راننده اشتباه کرده شکی نیست ملکی بهتر بود زودتر میرسیدی تا مردم اون از ماشین خارج نکنند ملکی میدونی چی بد ماشین آتش‌نشانی برای خاموش کردن مشتقات کربنی از آب استفاده کنه نه کف و یا نیم ساعت طول بکشه بره تا به محل حادثه برسه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    11 0
    قبل از اینکه خبر رو بخونم حدس زدم باید جوانی بوده باشه سوار بر 206
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    6 3
    اين خبر ها رو منتشر نکنيد.فضاي جامعه رو افسرده کرديد.مثلا نتيجه اين خبر براي مردم چيه؟
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 0
      سرعقل بیایند .. ودرست رانندگی کنند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    جمع کنید این گارد ریلهای مزخرف رو ، بلای جون مردم شده ، به خدا هیچ خاصیتی نداره
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 1
    کار ندارم اون جوان ویراژ میداده یا نه. ولی کار گارد ریل چیه دقیقا؟ مگه نباید انقدر محکم باشه که مانع خروج اتومبیل از جاده بشه؟ پس چرا بارها شاهد هستیم که این گاردریل ها بر اثر برخورد ماشینها، شکسته میشن و وارد خودرو میشن؟ نباید اینجور مواقع یقه پیمانکار رو گرفت؟ اصلا به نظر من نبودن چنین گارد ریلی ضررش کمتر از بودنشه.
  • دکتر جکول IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    4 1
    احتمالا کمربند نبسته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس